• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -Took
    -Frodo
    -Theatre
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - MarshmallowS
    -Draculea
    - RoryWilliams
    - Gisborne
    - Apricity
    -WillNotLearn
    -Burglar
    - Taundriel
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:12 ]

    Supriseee! Haha, je staat er op hoor (;
    Ik heb er ook twee, van Gollum en zo'n 3D poster met een aantal dwergen. Maar die vallen gelukkig niet naar beneden. Nee, ik heb een kat die ieder half uur naar binnen of naar buiten wilt (geen kattenluikje) (cat)

    Deze



    En deze

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 20:50 ]

    Taundriel schreef:
    (...)

    Ik heb wel een grote Hobbit poster (die bijna iedere nacht naar beneden valt. Je schrikt je echt dood hoor)

    Oh, ik ken het. Bij mij laten die dingen altijd in de zomer los :'D


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    Supriseee! Haha, je staat er op hoor (;
    Ik heb er ook twee, van Gollum en zo'n 3D poster met een aantal dwergen. Maar die vallen gelukkig niet naar beneden. Nee, ik heb een kat die ieder half uur naar binnen of naar buiten wilt (geen kattenluikje) (doeg)


    Dan heb ik nog liever mijn poster met al die dwergen die naar beneden valt dan een Gollum poster. Sowieso vind ik het altijd eng als mensen op posters je aankijken (dat is de rede dat ik maar 1 poster op mijn kamer heb hangen) en Gollum heeft van die grote, enge ogen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nou, dat zal je sterk tegenvallen hoor, dat je de dwergen ziet vallen! Die van Gollum is namelijk maar 60 cm lang en van papier en die 3D poster is 100 cm en van dik plastic dat ze ook voor placemats gebruiken. Dus die maakt véél meer lawaai ^^

    Aha, dat lijkt me inderdaad eng.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hij dondert er in de zomer altijd af, geen idee waarom. Maar hij hangt aan de muur die tegen de kamer van mijn zusje aanzit, dus die schrikt zich ook altijd wilt ^^

    Nog even twee Hobbit memes om de ochtend goed te starten en nu studeren! (jeej --")



    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    En deze om het af te leren en omdat Kili zo'n schatje is:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Melt... <3

    MarshmallowS schreef:
    En deze om het af te leren en omdat Kili zo'n schatje is:



    Die had ik een keer in mijn gb gekregen. Dat was een erg leuke verrassing, haha.


    Stenenlikker

    Omg....


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit vind ik een hele mooie quote van Gandalf:
    “Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out death in judgement.”


    Every villain is a hero in his own mind.





    Het zijn geen gifs, maar omg look at him!

    "I will find no rest here. I heard her voice inside my head. She spoke of my father and the fall of Gondor. She said to me, 'Even now, there is hope left.' But I cannot see it. It is long since we had any hope."
    Aragorn sits beside Boromir
    "My father is a noble man, but his rule is failing. And now our… our people lose faith. He looks to me to make things right and I — I would do it. I would see the glory of Gondor restored. Have you ever seen it Aragorn? The White Tower of Ecthelion, glimmering like a spike of pearl and silver. Its banners caught high in the morning breeze. Have you ever been called home by the clear ringing of silver trumpets? One day, our paths will lead us there. And the tower guard shall take up the call: "'The Lords of Gondor have returned!'"

    Deze scene heeft mij altijd geraakt. Het feit dat Boromir zo van zijn stad en zijn mensen houd vind ik echt bijzonder. En moeilijk, want Boromir droomt er van om weer terug te keren naar Minas Tirith, maar hij sterft en hij zal nooit meer zijn stad zien. Dat vond ik zo erg...

    Dit zijn trouwens alle scene's uit de film, eens een keer leuk om naar te kijken: http://www.tk421.net/lotr/film/

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 11:01 ]

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Oh, ik ken het. Bij mij laten die dingen altijd in de zomer los :'D

    Jullie hebben vast een hele grote kamer daarvoor, ;), ik heb niet veel plek, ja aan een muur, maar daar heb ik een fotobehang van een hele mooie waterval. gad ik die niet, kon ik daar wat op hangen, inclusies Arwens zwaard


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf