• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -Took
    -Frodo
    -Theatre
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - MarshmallowS
    -Draculea
    - RoryWilliams
    - Gisborne
    - Apricity
    -WillNotLearn
    -Burglar
    - Taundriel
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:12 ]

    Op het moment luister ik dit, het helpt vast bij het schrijven:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die is ook wel geweldig; ik ga me denk ik weer eens achter mijn boeken zetten.. Dat mijn examens maar snel gedaan zijn ;o


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Mag ik ook op de fan list? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ghehe ik luister dat ook meestal als ik aan het schrijven ben. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    Deze moest ik even met jullie delen:


    Ik heb op mijn iPod bijna de gehele complete recordings staan. ruim 9 uur aan LotR muziek :9~


    Stenenlikker

    Hahaha Erebor ik snap je helemaal heb eergisteren de hele soundtrack van The Hobbit zitten luisteren echt heerlijk


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik heb op mijn iPod bijna de gehele complete recordings staan. ruim 9 uur aan LotR muziek :9~

    Herkenning^^ Die muziek is echt geweldig.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hmmm, ik moet echt weer wat LOTR muziek downloaden. Ik heb alles van de Hobbit al.

    Mijn moeder is ook echt fan van LOTR en de Hobbit, haha. Toen ze jong was heeft ze ook alle boeken gelezen enzo. Dat is wel leuk!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bedankkt voor herinneren, ik moet de soundtrack van Dos downloaden :Y) Mijn iPod zit alleen een beetje vol, dus ik zal weer even moeten gan opruimen.


    Stenenlikker

    Aaah, ik ben nu bij de "barrel scene" in het boek. Ik weet even het Nederlandse woord niet voor 'barrel'. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Aaah, ik ben nu bij de "barrel scene" in het boek. Ik weet even het Nederlandse woord niet voor 'barrel'. :'D


    Ton


    Spoiler alert: you will save yourself

    Twee vriendinnen van mij hebben de boeken gelezen en we hadden het vanochtend bij de training over the Hobbit. Ik heb de boeken niet gelezen, dus zij weten al wat er bij There and Back Again gaat gebeuren.
    Verder mogen ze allebei Tauriel niet. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yippie, it's downloading ^^


    Stenenlikker

    Freebatch schreef:
    Twee vriendinnen van mij hebben de boeken gelezen en we hadden het vanochtend bij de training over the Hobbit. Ik heb de boeken niet gelezen, dus zij weten al wat er bij There and Back Again gaat gebeuren.
    Verder mogen ze allebei Tauriel niet. :')


    Ik heb ook het boek gelezen. Alleen ik vond het einde heel erg verwarrend, maar ja. Ik mag Tauriel wel (alhoewel ze niet in het boek zit) en ik vind dat ze dat hele Tauriel - Kili verhaal erg leuk gedaan hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself