• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -Took
    -Frodo
    -Theatre
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - MarshmallowS
    -Draculea
    - RoryWilliams
    - Gisborne
    - Apricity
    -WillNotLearn
    -Burglar
    - Taundriel
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:12 ]

    Oeh, ik heb wel Legolas' boog en een pijlenkoker die mijn moeder beschildert heeft met dat ster ding ketting die Arwen aan Aragorn geeft en nog wat Elfenrunes enzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    Oeh, ik heb wel Legolas' boog en een pijlenkoker die mijn moeder beschildert heeft met dat ster ding ketting die Arwen aan Aragorn geeft en nog wat Elfenrunes enzo.

    Vet, ik heb er gewoon geen worden, voor, gewoon vet cool


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Niniel schreef:
    (...)
    Vet, ik heb er gewoon geen worden, voor, gewoon vet cool


    Ja ^^ Ik had die boog gekocht en toen wou ik tijdens carnaval als Arwen verkleed en toen had ze die koker beschildert (en nu is een van de drie pijlen gezellig in de tuin van de buren gehehe)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Ja ^^ Ik had die boog gekocht en toen wou ik tijdens carnaval als Arwen verkleed en toen had ze die koker beschildert (en nu is een van de drie pijlen gezellig in de tuin van de buren gehehe)

    Is het een boog waar je ook echt mee kan schieten?
    Want anders zou ik dat best wel awesome vinden om te hebben.
    Verder kan je ervoor gestraft worden om in je tuin te schieten, maar daar heb ik het niet over.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Niet helemaal van de Hobbit maar wel even grappig :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:



    Niet helemaal van de Hobbit maar wel even grappig :)

    Dat plaatje heeft drie versies :D, en ja hij is echt cool :D haha, net de omgekeerde wereld :D
    Maar een pijl bij de buren, die waren vast geschrokken toen ze die zagen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Dat plaatje heeft drie versies :D, en ja hij is echt cool :D haha, net de omgekeerde wereld :D
    Maar een pijl bij de buren, die waren vast geschrokken toen ze die zagen :D


    Tja... Maar volgens mij zit ie ergens hoog in de bomen. Ik hem m zelf nooit meer gevonden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Tja... Maar volgens mij zit ie ergens hoog in de bomen. Ik hem m zelf nooit meer gevonden.

    Bale, misschien komt ie wel weer boven :D



    [imgl]http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1660931_700b.jpg[/img]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 12:19 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik zou heel graag Kili's boog willen hebben, maar op het moment ben ik al in het trotse bezit van een prachtdame met de naam Snow White.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Taundriel schreef:
    (...)

    Haha, vast wel

    Die zijn echt leuk!

    I now, vergat ze in image te zetten, in plaats van link, doe het als nog even ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oehh, zet mij er maar bij! Wat een geweldige films.


    ars moriendi



    ars moriendi