• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -Took
    -Frodo
    -Theatre
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - MarshmallowS
    -Draculea
    - RoryWilliams
    - Gisborne
    - Apricity
    -WillNotLearn
    -Burglar
    - Taundriel
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:12 ]

    Driemaal raden wat ik nu aan het luisteren ben :Y)


    Stenenlikker

    Oooooh :) ^^


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    Driemaal raden wat ik nu aan het luisteren ben :Y)

    I seeeeeeeeeeeeeeeeeee Fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D sorry


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    I seeeeeeeeeeeeeeeeeee Fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D sorry


    Nee, gewoon de soundtrack van DOS ^^

    Feast of Starlight is echt beautifull :')

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:38 ]


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Nee, gewoon de soundtrack van DOS ^^

    Ohhhhhhhh, juist um, Ik ga even online gamen :D ^^ LOTROnline


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Ohhhhhhhh, juist um, Ik ga even online gamen :D ^^ LOTROnline


    Oeh, nice ^^
    Ik ben RPG posts aan het schrijven. Nu het vakantie is reageert iedereen echt snel...


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Oeh, nice ^^
    Ik ben RPG posts aan het schrijven. Nu het vakantie is reageert iedereen echt snel...

    Ja het is echt vet cool, ik ben een elven vrouw ( wat een verassing :D) Loremater en je volgd het verhaal uit de lord of the rings. :D
    Ja, Is wel leuk nu kan het verhaal wel lekker door rollen, ;), tenzij je moet werken, dan is het minder


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Mijn vader heeft de OST van TDOS gedownload, omdat ie I See Fire een goed liedje vindt. Eindelijk heeft hij een beetje smaak voor muziek ontwikkelt, voorheen was het voornamelijk alleen Amsterdamse muziek.. c:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Mijn vader heeft de OST van TDOS gedownload, omdat ie I See Fire een goed liedje vindt. Eindelijk heeft hij een beetje smaak voor muziek ontwikkelt, voorheen was het voornamelijk alleen Amsterdamse muziek.. c:

    is zeker een goed liedje, :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Freebatch schreef:
    Mijn vader heeft de OST van TDOS gedownload, omdat ie I See Fire een goed liedje vindt. Eindelijk heeft hij een beetje smaak voor muziek ontwikkelt, voorheen was het voornamelijk alleen Amsterdamse muziek.. c:


    HAHAHA, mijn vader luistert naar liedjes als Thrift Shop enzo maar ook naar oude Nederlandse muziek enzo


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    HAHAHA, mijn vader luistert naar liedjes als Thrift Shop enzo maar ook naar oude Nederlandse muziek enzo

    Ze kunnen alles zeggen van Jackson, maar de man weet hoe ie een film en muziek in elkaar zet


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Taundriel schreef:
    (...)

    HAHAHA, mijn vader luistert naar liedjes als Thrift Shop enzo maar ook naar oude Nederlandse muziek enzo

    Mijn vader is tegen the Voice. Waarschijnlijk vanwege de liedjes die daarin worden gezongen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Mijn vader is tegen the Voice. Waarschijnlijk vanwege de liedjes die daarin worden gezongen.


    Hmm, als wij de voice kijken dan maakt mijn vader gewoon allemaal grapjes (vooral ten koste van Treintje) en dan doe ik gewoon mee :Y) En ik rij vaak met hem mee naar Groningen (ik voor school hij voor werk) en dan is het een half uur slechte grappen maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Hmm, als wij de voice kijken dan maakt mijn vader gewoon allemaal grapjes (vooral ten koste van Treintje) en dan doe ik gewoon mee :Y) En ik rij vaak met hem mee naar Groningen (ik voor school hij voor werk) en dan is het een half uur slechte grappen maken.


    GRONINGEEEN *O* Daar woon ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Erebor schreef:
    (...)

    Even tussendoor hoor, maar jou avatar is pure bliss. <3


    ars moriendi