• Het verhaal:

    Het verhaal speelt zich af in het oude Transylvanie. Er gaan geruchten ten ronde over vampiers. Mensen verdwijnen of worden dood gevonden met ernstige verwondingen. Niemand heeft door wat er gebeurt in het kasteel van de graag, want daar gebeurt al het duistere en donkere. Wij zijn daar onderdeel van. Elk van ons is uniek, maar er zijn ook problemen. Er zijn weerwolven ontdekt buiten Transylvanie en die zullen ervoor kunnen zorgen dat we worden ontdekt. Voor ons is het tijd om de strijd te trekken en op de strijd te gaan met de weerwolven. Of staat de liefde in de weg?


    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liefst met foto's)
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Specialiteit:
    Extra:

    Rollenlijst:

    Vampiers: VAMPIER MEIDEN VOL! + TIJDELIJKE STOP OP VAMPIERS WEGENS TEKORT AAN WEERWOLVEN!
    - Kol Stefano Romano (Buzolic)
    - Jace Miller (Bonjourx)
    -
    -

    - Megan Kath Crowley (Dangerx)
    - Morgyana Miller (Bonjourx)
    - Gereserveerd voor BarnOwl
    - Seliha McAllister (CrazyGirlxx)

    Weerwolven:
    -
    -
    -
    -

    - Gereserveerd voor BarnOwl
    - Rosalynn ''Rose'' Black. (CrazyGirlxx)
    - Gereserveed voor Dangerx
    -


    DE REGELS:
    -Geen gepest of schelden! Laat mensen gewoon hun gang gaan! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van een rol spelen!
    -Minimaal een stuk van 200 woorden. Het is makkelijk haalbaar voor iedereen en zo blijft het niet dood.
    -Max. van 2 rollen p.p.!
    -Controleer je eigen rol! We weten allemaal hoe rot het is als iemand anders je rol bestuurt, dus bestuur alleen je eigen
    -Problemen of vragen? Kom bij mij en leg het graag allemaal uit


    Speeltopic:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 10:22 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 18:52 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Boy for me?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    Boy for me?


    Welk ras? Dan zet ik je erbij


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Welk ras? Dan zet ik je erbij


    Vampier :]


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    (...)

    Vampier :]


    hehe yay! welcome to the club :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Een vampier meisje?

    Edit: En jongen?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 15:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    Een vampier meisje?

    Edit: En jongen?


    Ik zal je erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Morgyana Miller
    Leeftijd: 18, en eigenlijks 223
    Ras: Vampier
    Karakter: Morgyana is een brutale en stoere meid die niet bang is. Ze houdt ervan om te vechten. Zij is de slimste van haar en Jace. Altijd zijn ze een perfect werkkoppel geweest. Heb je haar boos dan is het snel met je gedaan. Ze herkent bijna geen medelijden. Soms laat ze zich gaan tijdens het vechten, Jace is dan de enige die haar dan rustig kan krijgen. Dat is net zo met als ze verdrietig is. Hij is de enige die haar blij maakt. Als hij verdrietig of boos is is zij dat ook meteen. Ze laat niemand hem iets aan doen. Dan moet je eerst langs haar.
    Uiterlijk:


    Leven Rambin
    Haar ogen:


    Geschiedenis: In een klein dorpje in Transylvanië werd een meisje geboren. Ze kreeg de naam Morgyana. Morg is de grootvader van haar en Yana was een bloemsoort. Morgyana groeide op in een mooi gezin: Een oudere broer; Jace en 2 ouders. Dat veranderde toen ze 6 werd. Haar ouders kwamen om en ze had geen familie meer. Jace zorg voor haar. In deze tijd kregen ze een goede band en zijn ze bijna on afscheidelijk. Als iemand hem iets aan doet heb je Morgyana woedend. Morgyana kwam in een gevecht terecht met iemand. Ze wist niet dat die persoon een vampier was, en hij doodde haar. Jace gaf haar een leven als vampier.
    Wapens: Een katana, dolk en pijl & boog. Ze wilt haar tanden niet gebruiken.
    Specialiteit: Een strategie bedenken, en die uitvoeren.
    Extra: Ze is het zusje van Jace. Ook heeft ze speciale ogen. Hierdoor dachten de mensen dat ze een demoon was, en door die ogen kan ze zien of iemand liegt.

    Naam: Jace Miller
    Leeftijd: 20 en eigenlijks 224
    Ras: Vampier
    Karakter: Jace is een jongen die kil en rustig overkomt, wat hij ook is. Hij is relaxed en kijkt wat hij moet doen. Als iemand een gevecht met hem wilt kunt die persoon het gevecht krijgen. Hij durft veel. Heb je hem boos, dan kun je vluchten. Hij is erg goed in vechten en zal dus ook niet snel verliezen. Jace denkt niet na voor hij aanvalt hij doet het gewoon. Hij heeft veel littekens op zijn gespierde lichaam, doordat hij nooit een strategie had. Hij laat niemand zijn zusje wat aan doen. Dan moet je ook langs hem. Hij is de enige die Morgyana rustig kan krijgen als ze boos is. En die haar blij kan maken als ze verdrietig is.
    Uiterlijk:



    Jamie Campbell Bower
    Geschiedenis: In een klein dorpje in Transylvanië werd een jongen geboren: Johnatan-Chris. Ook wel Jace genoemd. Zijn opa heette Johnatan en zijn vader Chris. Hij had een leuk gezin. Een zusje en 2 ouders. Toen hij 8 was kwamen zijn ouders te overlijden. Hij had geen andere familie meer. Hij ging voor zijn zusje zorgen, om haar toch een mooie jeugd te geven. Ze kregen een hele goede band, en zijn haast onafscheidelijk. Kom je aan zijn zusje moet je eerst langs hem. Kosten wat het kost. Jace werd ziek en moest naar het ziekenhuis. Hij ging bijna dood maar een vampier genaamd;Maurice maaktte hem tot een vampier. Later heeft hij zijn zusje ook een vampier gemaakt.
    Wapens: Speer, en messen.
    Specialiteit: Vechten en mensen in de val lokken.
    Extra: Hij is de broer van Morgyana

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 16:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Megan Kath Crowley
    Leeftijd: 19 (echte leeftijd is 295)
    Ras: Vampier
    Karakter: Helena is een opvliegend meisje met temprament. Maak haar boos en het zal gedaan zijn met je. Ze kan een lieve meid zijn, maar dan zal je je wel moeten bewijzen tegenover haar. Helena is een eigenwijze meid met een eigen wil. Geef haar niet wat ze wil en ze zal veranderen in een ware hel.
    Uiterlijk: (het model is nina dobrev, zodat jullie weten hoe ze eruit ziet. Foto komt nog)
    Geschiedenis: Helena leefde vroeg al als kleine meisje in de buurt van het kasteel, maar zodra ze wist van graaf Dracula was ze op onderzoek gegaan. Zodra ze de graaf had gevonden, was het met haar gedaan en sinds dien staat ze aan zijn zijde.
    Wapens: Werpmessen, haar tanden + klauwen en haar dolk
    Specialiteit: Ze is een top getrainde spion en zal daar ook gebruik van maken als het nodig is. Ze weet hoe ze moet aanvallen en hoe ze mensen kan verrassen.
    Extra: De special gave, die Megan heeft, is dat ze kan zien wat de geschiedenis van die persoon is. Ze kan zien wat diegene allemaal heeft meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:21 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Vampier meisje en weerwolf meisje?

    BarnOwl schreef:
    Vampier meisje en weerwolf meisje?


    Is goed ik zal het voor je erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zijn Morgyana en Jace tot nu toe goed? Ik zal het innerlijk er nog bij doen. Vandaag of anders aankomende week,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    Zijn Morgyana en Jace tot nu toe goed? Ik zal het innerlijk er nog bij doen. Vandaag of anders aankomende week,


    Ze zijn prima hoor! Goede keuze (: ben benieuwd! Ik zal zo even alvast de speeltopic opzetten en m'n eigen rol nog afmaken


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †



    Naam:
    Kol Stefano Romano.
    Leeftijd:
    Hij ziet eruit als 24 maar is eigenlijk al 1068 jaar oud.
    Ras:
    Vampier.
    Karakter:
    Komt nog.
    Uiterlijk:

    Geschiedenis:
    Komt nog.
    Wapens:
    Hij gebruikt amper wapens, meestal maakt hij gewoon gebruik van zijn tanden, kracht en snelheid. Al kan hij het wel amuserend vinden om iemand neer te slaan met een honkbalknuppel.
    Specialiteit:
    Omdat hij een stuk ouder is, is hij ook sneller en sterker dan de meeste van zijn soortgenoten. Dit gebruikt hij maar al te graag in zijn voordeel, vooral als hij weer eens wat nodig heeft van een ander.
    Extra:
    Hij heeft een licht accent.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:41 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisjesvampier?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''