• Het verhaal:

    Het verhaal speelt zich af in het oude Transylvanie. Er gaan geruchten ten ronde over vampiers. Mensen verdwijnen of worden dood gevonden met ernstige verwondingen. Niemand heeft door wat er gebeurt in het kasteel van de graag, want daar gebeurt al het duistere en donkere. Wij zijn daar onderdeel van. Elk van ons is uniek, maar er zijn ook problemen. Er zijn weerwolven ontdekt buiten Transylvanie en die zullen ervoor kunnen zorgen dat we worden ontdekt. Voor ons is het tijd om de strijd te trekken en op de strijd te gaan met de weerwolven. Of staat de liefde in de weg?


    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liefst met foto's)
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Specialiteit:
    Extra:

    Rollenlijst:

    Vampiers: VAMPIER MEIDEN VOL! + TIJDELIJKE STOP OP VAMPIERS WEGENS TEKORT AAN WEERWOLVEN!
    - Kol Stefano Romano (Buzolic)
    - Jace Miller (Bonjourx)
    -
    -

    - Megan Kath Crowley (Dangerx)
    - Morgyana Miller (Bonjourx)
    - Gereserveerd voor BarnOwl
    - Seliha McAllister (CrazyGirlxx)

    Weerwolven:
    -
    -
    -
    -

    - Gereserveerd voor BarnOwl
    - Rosalynn ''Rose'' Black. (CrazyGirlxx)
    - Gereserveed voor Dangerx
    -


    DE REGELS:
    -Geen gepest of schelden! Laat mensen gewoon hun gang gaan! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van een rol spelen!
    -Minimaal een stuk van 200 woorden. Het is makkelijk haalbaar voor iedereen en zo blijft het niet dood.
    -Max. van 2 rollen p.p.!
    -Controleer je eigen rol! We weten allemaal hoe rot het is als iemand anders je rol bestuurt, dus bestuur alleen je eigen
    -Problemen of vragen? Kom bij mij en leg het graag allemaal uit


    Speeltopic:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 10:22 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Hahah zover was ik nog niet echt :3 ja lijkt me goed plan trouwens. De vampiers gaan hard


    Ik(Opper oreo godin):WHO RULE TRANSYLVANIË?!
    De vampieren: VAMPIRES!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wanneer beginnen we xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vul morgen mijn rollen in goed?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Bonjourx schreef:
    Wanneer beginnen we xd


    Lol xD de speeltopic staat al klaar, dus we kunnen beginnen!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik vul morgen mijn rollen in goed?


    Dat is prima hoor


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Lol xD de speeltopic staat al klaar, dus we kunnen beginnen!


    Jeejj! Morgen beginnen?'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Jeejj! Morgen beginnen?'


    Ja is goed! Spannend ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik zal dan morgen ook mijn personage invullen, nyah doe zo denk ik al een beetje en morgen de rest

    BarnOwl schreef:
    ik zal dan morgen ook mijn personage invullen, nyah doe zo denk ik al een beetje en morgen de rest


    Hoef je morgen niet zoveel meer te doen. Ik ga morgen foto's van mijn char erbij zetten en dan kunnen we al een beetje beginnen denk ik


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Seliha McAllister
    Leeftijd: 17 (maar eigenlijk is ze 201)
    Ras: Vampier
    Karakter: Seliha is een meisje dat snel verlegen overkomt. Ze is lief en aardig maar als ze boos is moet je echt oppassen. Ze is heel erg lenig en dat is ook nodig voor een vampier. Soms wil ze even alleen zijn, dan klimt ze in een hoge boom en dan gaat ze in de top van de boom zitten. Ze zat vroeger op vechtsport maar dat doe ze alleen in gevechten. Ze is geen te zacht meisje en laat absoluut niet over haar heen lopen. Ze is snel druk en hyper maar soms kan ze ook heel rustig en serieus blijven.
    Uiterlijk:




    Geschiedenis:
    Lang geleden werd er in het land Transsylvanië een meisje geboren. Haar ouders vonden haar prachtig en ze hielden van haar. Ze gaven haar de naam, Seliha.
    Seliha was enig kind, ze vond het zo jammer dat ze het enigste kind was. Toen ze 5 was brak er een hevige strijd los in heel Transsylvanië, haar ouders gingen dood en toen was ze alleen, want ze had geen familie meer, niemand. Ze leerde voor zichzelf te zorgen en toen ze steeds ouder werd is dat goed gegaan.
    Eens een keer toen Seliha alleen naar huis liep kwam ze door een klein steegje. Ze waagde het erop, maar toen hoorde ze allemaal windvlagen achter zich.
    Ze werd weggerukt, uit die steeg en toen werd ze gebeten.
    Wapens:Zwaard, pijl en boog, en een kruisboog.
    Specialiteit: Ze kan heel goed springen en rennen.
    Extra:x


    Ik maak de weerwolf vanmiddag af

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 7:30 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nu komt de weerwolf :) trouwens, ik vindt dit echt een fantastisch idee :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Rosalynn ''Rose'' Black.
    Leeftijd: 18.
    Ras: Weerwolf.
    Karakter: Rose is vaak rustig, en serieus. Ze is altijd in voor een geintje maar als je iets verkeerds doet kan je wegwezen. Ze is koppig en bij snel van zich af. Ze kan wel vaak lachen om iets maar als het iets verontrustend is dan niet. Ze is wel zorgzaam voor de andere weerwolven om haar heen. Ze kan je niet snel vertrouwen en ze is erg op haar hoede. Ze is soms erg bazig maar dat bedoeld ze nooit slecht.
    Uiterlijk:



    Wolf uiterlijk:





    Geschiedenis:
    18 jaar geleden werd er buiten Transsylvanië een meisje geboren. Ze was heel lief en heel mooi. Haar ouders gingen dood door 2 weerwolven. Zelf weet ze dat niet. De weerwolven hebben het kindje meegenomen en haar opgevoed tot een grote krijger. Nu vecht Rose mee in veel gevechten. Eerst kon ze haar transformaties niet onder controle houden maar nu wel. Ze is goed bevriend met de andere weerwolven van haar leeftijd.
    Wapens: Weerwolven gebruiken geen wapens
    Specialiteit: Snel rennen
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:06 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Dangerx schreef:
    Naam: Megan Kath Crowley
    Leeftijd: 19 (echte leeftijd is 295)
    Ras: Vampier
    Karakter: Megan is een opvliegend meisje met temprament. Maak haar boos en het zal gedaan zijn met je. Ze kan een lieve meid zijn, maar dan zal je je wel moeten bewijzen tegenover haar. Helena is een eigenwijze meid met een eigen wil. Geef haar niet wat ze wil en ze zal veranderen in een ware hel.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Megan leefde vroeg al als kleine meisje in de buurt van het kasteel, maar zodra ze wist van graaf Dracula was ze op onderzoek gegaan. Zodra ze de graaf had gevonden, was het met haar gedaan en sinds dien staat ze aan zijn zijde.
    Wapens: Werpmessen, haar tanden + klauwen en haar dolk
    Specialiteit: Ze is een top getrainde spion en zal daar ook gebruik van maken als het nodig is. Ze weet hoe ze moet aanvallen en hoe ze mensen kan verrassen.
    Extra: De special gave, die Megan heeft, is dat ze kan zien wat de geschiedenis van die persoon is. Ze kan zien wat diegene allemaal heeft meegemaakt.


    DONE! ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    K ben echt trots op.Jace en Morgyana


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    K ben echt trots op.Jace en Morgyana


    Hehe dat mag ook wel ^-^ Zijn hele mooie rollen :3 Ik vind Megan ook wel oke :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †