• [Als dit hier niet thuis hoort, alsjeblieft, verplaats het dan. Ik kon niet het goede gebied vinden :x ]


    In totaal is er 120 keer gestemd op de poll; Welk woord moet volgens jou het Q-woord van het jaar worden? [de poll staat niet meer online]

    De woorden die deel namen waren;
    - Layout
    - Kudo
    - RPG
    - Aandachtsgeil
    - Cover

    En de welgemeende winnaar is; .... *tromgeroffel*




    Met 64 stemmen in totaal is...







    AANDACHTSGEIL !
    Dit woord stak duidelijk boven alle andere woorden uit, de andere woorden kwamen niet eens in de buurt bij dit woord.

    En dan de verdere uitslag;

    Op de tweede plaats, met 28 stemmen in totaal is geëindigd;
    Kudo
    Op de derde plaats, met 23 stemmen in totaal;
    RPG
    Op de vierde plaats, met 3 stemmen in totaal;
    Cover
    En op de laatste, vijfde plaats, met 2 stemmen in totaal;
    Layout



    Heel erg bedankt voor het stemmen allemaal, ik vond dit heel erg leuk om te doen en heb ervan genoten. Hopelijk hebben jullie dit ook!
    Ik hoop er eind volgend jaar weer net zo veel plezier in te hebben!



    Ben je het eens met de uitslag, of juist helemaal niet, zeg het hieronder en praat met andere!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 20:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel toepasselijk, haha.


    Your make-up is terrible

    hahaha

    Dat was te verwachten. Yay! *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Toepasselijk. Ik had niet gestemd, maar aandachtsgeil past precies bij Q :')


    Some people are art and do art at the same time

    Vuelie schreef:
    Dat was te verwachten. Yay! *O*

    Ik had erop gestemd, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geweldig. Ik vind het echt het Q-woord van het jaar. heb er ook op gestemd haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Disnerd schreef:
    Ik had erop gestemd, lol.


    26 - 02 - '16

    Was te verwachten, hahah ;)


    ©1998

    Grappig. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ghehehe, had niks anders verwacht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *Applauds* Had het al verwacht :Y)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 12:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik snap nog steeds niet waarom deze te verwachten was en waarom hij er zo bij past, want ik heb het woord nog nooit gezien op Q? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.