• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    je hebt nog 13/14 dagen, succes haha.

    Dat zou ongeveer twee afleveringen per dag zijn. En ik heb nog wel een paar dagen vakantie te gaan dus in principe moet het kunnen lukken als ik niks anders meer wil doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Dat zou ongeveer twee afleveringen per dag zijn. En ik heb nog wel een paar dagen vakantie te gaan dus in principe moet het kunnen lukken als ik niks anders meer wil doen.


    Het is vaak zo leuk dat je wel meerdere afleveringen wilt kijken achter elkaar. Maar dat had ik pas na seizoen 2/3 denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is vaak zo leuk dat je wel meerdere afleveringen wilt kijken achter elkaar. Maar dat had ik pas na seizoen 2/3 denk ik.

    Ik heb tussen seizoen zeven en acht bijna twee maanden niet gekeken omdat ik er gewoon even geen zin in had.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik heb tussen seizoen zeven en acht bijna twee maanden niet gekeken omdat ik er gewoon even geen zin in had.


    Echt? Ik vond dat er in seizoen 7 en 8 echt leuke afleveringen zaten. Maar ik hou ook enorm van die humoristische afleveringen die ineens tussendoor komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik download het gewoon. Doe ik ook voor Sigil en dan stuur ik het via Skype door naar haar haha.

    Hhaha, ik heb download vrees (bloos)


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt? Ik vond dat er in seizoen 7 en 8 echt leuke afleveringen zaten. Maar ik hou ook enorm van die humoristische afleveringen die ineens tussendoor komen.

    Ik vond ze wel leuk alleen ik weet niet gewoon even zin om andere series te kijken denk ik. Waar ik nu best spijt van heb eigenlijk anders wist ik nu al wat er allemaal gebeurde in seizoen negen want het klinkt echt leuk.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jingle schreef:
    (...)
    Hhaha, ik heb download vrees (bloos)


    Hoezo? Bij mij gaat het altijd goed eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik vond ze wel leuk alleen ik weet niet gewoon even zin om andere series te kijken denk ik. Waar ik nu best spijt van heb eigenlijk anders wist ik nu al wat er allemaal gebeurde in seizoen negen want het klinkt echt leuk.


    Nope, nope, nope. Tot nu toe waren er wel leuke afleveringen, maar toch vond ik ze niet leuk. D: Heel pijnlijk.


    Your make-up is terrible

    Ah, awesome.
    Ik probeer al ontzettend lang om bij te blijven, maar ik ben nu bij seizoen 7, halverwege ergens. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Assassin schreef:
    (...)

    Nope, nope, nope. Tot nu toe waren er wel leuke afleveringen, maar toch vond ik ze niet leuk. D: Heel pijnlijk.

    Hmm ik ben BBC. Al gewend dus heel veel erger kan het niet worden. Ik zal het binnenkort wel zien


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Hmm ik ben BBC. Al gewend dus heel veel erger kan het niet worden. Ik zal het binnenkort wel zien


    Ik denk dat het ongeveer op hetzelfde niveau zit, al vind ik sommige dingen af en toe wel erger.


    Your make-up is terrible


    En nu wachten op de volgende episode


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nog een paar dagen!


    Your make-up is terrible



    Zoooo vervelend om te moeten wachten, afleveringen beginnen eindelijk weer leuk te worden.

    Huh, ik kwam er net achter dat Alona Tal (Jo) in Israël is geboren.


    Your make-up is terrible