• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo snel al?

    Jep. Omdat veel mensen het zo slecht vonden hebben ze besloten om de spin-off niet te laten doorgaan (cw, he de zender).

    YES.

    Ik ben niet meer zo actief op Quizlet, zit meer op Bokt, maar het Supernatural topic is daar een beetje dood, dus ik dacht, laat ik maar eens terug naar Quizlet gaan!

    Ik ben zo'n drie maanden geleden SPN beginnen kijken, ik wist totaal niet waar de show over ging, maar na de eerste aflevering was ik al meteen verkocht (en heb ik mezelf heel lang vervloekt dat ik niet eerder ben beginnen kijken). Zit ondertussen aan seizoen 5, en ik moet mijn dagelijkse dosis SPN hebben :')
    Toen ze Castiel in de show introduceerden had ik meteen iets van "ew, neen, ik wil niemand tussen de broertjes hebben", maar het is haast onmogelijk om niet van zijn personage te gaan houden, vooral na The End waar ze 5 jaar in de toekomst gaan, wat een grappig kereltje.
    Ik vind het wel jammer dat de band tussen Sam & Dean na seizoen 4 zo veranderd is, daar hadden mensen me al voor gewaarschuwd.

    Ohja, en moest Cas in de seizoensfinale van seizoen 9 sterven, wil ik het wel weten, dan kan ik mij al mentaal voorbereiden :')

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:32 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    YES.

    Ik ben niet meer zo actief op Quizlet, zit meer op Bokt, maar het Supernatural topic is daar een beetje dood, dus ik dacht, laat ik maar eens terug naar Quizlet gaan!

    Ik ben zo'n drie maanden geleden SPN beginnen kijken, ik wist totaal niet waar de show over ging, maar na de eerste aflevering was ik al meteen verkocht (en heb ik mezelf heel lang vervloekt dat ik niet eerder ben beginnen kijken). Zit ondertussen aan seizoen 5, en ik moet mijn dagelijkse dosis SPN hebben :')
    Toen ze Castiel in de show introduceerden had ik meteen iets van "ew, neen, ik wil niemand tussen de broertjes hebben", maar het is haast onmogelijk om niet van zijn personage te gaan houden, vooral na The End waar ze 5 jaar in de toekomst gaan, wat een grappig kereltje.
    Ik vind het wel jammer dat de band tussen Sam & Dean na seizoen 4 zo veranderd is, daar hadden mensen me al voor gewaarschuwd.

    Ohja, en moest Cas in de seizoensfinale van seizoen 9 sterven, wil ik het wel weten, dan kan ik mij al mentaal voorbereiden :')


    Hij is geconfirmed voor seizoen 10, maak je maar niet druk. ;3


    Your make-up is terrible

    *Spoilers Stairway To Heaven (9x22)*

    Aaaaaaaaaah Holy Mother of Plottwists! Dat einde! Ik dacht echt zo van Yes Gadreel is eindelijk terug goed! En dan komt Dean zo heel traag dichter bij en ik dacht direct van : Don't you dare kill him! Dan schudt hij zijn hand en ik was dan opgelucht en dan doet hij het toch!!! Ik heb iets te hard zitten gillen tegen mijn iPod (waar ik SPN op kijk want ik kan niet wachten om het pas 's avonds te zien) en heb mijn zus waarschijnlijk wakker gemaakt ;). Ook was het vreselijk stom en jammer dat Cas geen volgers meer heeft. I HATE YOU METATRON!

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 13:16 ]

    *Do You Believe In Miracles Spoilers*

    HOLY SHIT ! Dean is een DEMON als in echt! Ik zit echt nog in de ontkenningsfase! Holy mother of God!


    Zijn deathscene was verschrikkelijk en Sam :( *crying*
    Gadreel nooooooo, ik vond het terug leuk en dan doet hij dat!
    En waarom vermoordt Cas Metatron niet gewoon???
    Cas zijn gezicht als Metatron zegt dan Dean dood is :(
    Crowley's monoloog was super maar :( why didn't you tell!
    En Cas en Sam denken nog steeds dat Dean dood is!
    I'm officialy death now

    MT. Ik ben pas in seizoen 6, maar maaan, blijkt iets loos te zijn met de seizoensfinale van seizoen 9.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    MT. Ik ben pas in seizoen 6, maar maaan, blijkt iets loos te zijn met de seizoensfinale van seizoen 9.

    Dat klopt! Ik heb hem gezien (Do You Believe In Miracles) maar ik raad je aan nog niet te zien wat er aan de hand is. Het is zeer shockend maar je begrijpt het het best als je gewoon eerst alle seizoenen volgt ;)

    Mijn topics ;)


    "Hello Witchling"

    Eventjes, mensen: 9x23

    DEMON!DEAN


    Mark me down as scared and horny.


    I'd rather have you, cursed or not.

    Oh, hé, hallo daar. I have arrived!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    TeamFreeWill schreef:
    Eventjes, mensen: 9x23
    DEMON!DEAN


    Mark me down as scared and horny.

    MarkOfCain schreef:
    *Do You Believe In Miracles Spoilers*
    HOLY SHIT ! Dean is een DEMON als in echt! Ik zit echt nog in de ontkenningsfase! Holy mother of God!


    Zijn deathscene was verschrikkelijk en Sam :( *crying*
    Gadreel nooooooo, ik vond het terug leuk en dan doet hij dat!
    En waarom vermoordt Cas Metatron niet gewoon???
    Cas zijn gezicht als Metatron zegt dan Dean dood is :(
    Crowley's monoloog was super maar :( why didn't you tell!
    En Cas en Sam denken nog steeds dat Dean dood is!
    I'm officialy death now


    +

    TeamFreeWill schreef:
    Eventjes, mensen: 9x23
    DEMON!DEAN


    Mark me down as scared and horny.


    Holy mother of God, that shit was unexpected.
    Ik vraag me trouwens wel af wat ze met Demon!Dean gaan doen.
    En wat gaan ze doen met Cass' getolen Grace?
    Ik ben echt zo benieuwd, maar het nieuwe seizoen komt volgens mij pas in oktober! :''(




    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 20:55 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Wat weten jullie van de rumors dat Mark Pellegrino terugkomt in S10?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samifer schreef:
    Wat weten jullie van de rumors dat Mark Pellegrino terugkomt in S10?


    No kidding? Dat zou wel echt geweldig zijn, alleen vraag ik me af hoe 'ie terug komt. Misschien komt Jake Abel ook wel terug dan.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Puff schreef:
    (...)

    No kidding? Dat zou wel echt geweldig zijn, alleen vraag ik me af hoe 'ie terug komt. Misschien komt Jake Abel ook wel terug dan.


    Tsja, het is 2014 hè. Misschien komt die hele voorspelling van S5 toch uit. Ik hoop het stiekem heel hard, haha, Lucifer zat echt in véél te weinig episodes


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen