• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    "Can Dean save Sam? Find out TONIGHT in an all new ‪#‎Supernatural‬ at 9/8c!"
    I am dying.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe ook mee! :) Ik loop wel mee met Amerika. Iemand van jullie ook? Ik kan niet wachten tot Blade Runners!
    Huge Spoilers Season 9
    =>

    Crowley ziet er gewoon zo grappig uit en het werd tijd dat ze eens verder gingen met de Mark Of Cain!

    Bumble schreef:
    Huh, ik kwam er net achter dat Alona Tal (Jo) in Israël is geboren.

    Echt? Dat had ik niet zien aankomen ;p

    Mysticnight schreef:
    (...)
    Echt? Dat had ik niet zien aankomen ;p




    Ik oooook niet.

    Ik loop trouwens bijna gelijk met Amerika, Mitchell en ik kijken de nieuwste alleen pas in het weekend.

    Ik vond de Ghostfacers trouwens weer leuk, die zijn elke keer geweldig om te zien. De enige die niet dood gaan.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    (...)



    Ik oooook niet.

    Ik loop trouwens bijna gelijk met Amerika, Mitchell en ik kijken de nieuwste alleen pas in het weekend.

    Ik vond de Ghostfacers trouwens weer leuk, die zijn elke keer geweldig om te zien. De enige die niet dood gaan.


    * Spoilers again*
    Inderdaad, het is ook 'cool' om Dean zo stil aan te zien veranderen door het Mark, ik bedoel hij kon even goed die gast afzetten bij het politiebureau maar in plaats ervan vermoordt hij hem direct en natuurlijk was het super om de Ghostfacers terug te hebben, *Ghost.. Ghostfacers,We face the ghosts when others will not, we're-Ghost! Ghostfacers! ... *

    Ik ben nu bij seizoen 4, dus ik blijf nog even uit dit topic. Maar ik ga snel vooruit ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Yes, eindelijk een Supernatural topic! Ik loop ook gelijk met Amerika (:

    Yess, een topic! : D Ik ben nog niet zo heel ver, nog maar bij seizoen 7, dus dat wordt nog even kijken voor mij!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from Perdition

    *Warning onder de Spoilers niet kijken tenzij je die afl al gezien hebt!*
    Wat vonden jullie van Meta Fiction?

    OMG Gabriel is back! Ik kreeg echt een hartverzakking toen ik Casa Erotica zag!

    En van Alex Annie, Alexis Ann?
    Die vond ik persoonlijk slecht, ik had liever gehad dat ze verder over de Mark zouden vertellen, Jody was wel goed

    En van Bloodlines (de mogelijke spinoff)?
    Die vond ik ook goed! David was super gedaan, wel jammer dat Dean en Sam zo weinig voorkwamen , ik vind wel dat men het en kans moet geven want het lijkt geen slecht verhaal

    Van Bloodlines

    Ik vond de aflevering wel leukt, maar ik had verwacht dat het meer Sam en Dean was. Ik dacht, yeay monsters, maar Sam en Dean waren er zo weinig dat dit eigenlijk de eerste aflevering van de spinoff leek (:


    Ook vind ik dat dit seizoen aardig weinig doet met de verhaallijnen van de engelen, Crowley en Abbadon en de Mark of Cain.


    Ik loop ook gelijk met Amerika (:


    Vatican Cameos

    Ik vond het ook net een eerste aflevering, trouwens. Maar ik was wel blij dat in de eerdere aflevering Gabriel weer even terug was, dat was echt leuk!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vond het ook net een eerste aflevering, trouwens. Maar ik was wel blij dat in de eerdere aflevering Gabriel weer even terug was, dat was echt leuk!

    Ik weet toch dat een producer zei dat Gabriel echt terug is, hij was misschien nu niet 'echt' terug maar ze zeggen dat hij nog leeft! Ik hoop dat hij de laatste afl nog binnen springt om de dag te redden of zo maar dat zal wel niet gebeuren :(

    OOK, King Of The Damned Spoiler (promo)
    Ze vertellen dat Abaddon Crowley wilt overtuigen om samen de Winchesters te vermoorden aan de hand met Gavin, maar was hij niet Crowley's zoon (Weekend at Bobby's) en ging hij niet naar de hemel of zo? Of Hell?

    Spoilers King Of the Damned

    Aaaaaaaaah Abaddon is dood! Party!!! Hail to the King! =)
    Ik vond dat Jensen het fantastisch geacteerd had! En die laatste zin! Direct een nee zeggen! Oeeh, ik ben benieuwd wat ze nog met het Mark gaan doen ;)

    En Bloodlines wordt geannuleerd... Dus geen 2de serie meer...

    MarkOfCain schreef:
    En Bloodlines wordt geannuleerd... Dus geen 2de serie meer...


    Zo snel al?


    Your make-up is terrible