• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En mijn eerste slappe lach van het nieuwe jaar is binnen. :')
    Damn it...Dacht echt dat ik er in bleef zitten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oke Jace-Figuur. Allemaal leuk en aardig en zo....Maar je mag nu wel uit mijn hoofd gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Good-Job. Weer iemand weggejaagd. Waarom ben ik toch zo?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    2014 zijn we ook weer ingeknald. Geweldig feestje in Antwerpen! :p


    Take me to wonderland

    Kon dit gevoel maar altijd blijven


    It's very important for you to believe that you are the one

    Zo hey sommige mensen zijn vroeg op (5:00) na een oud en nieuw. Hoe doen ze het toch o.O ik word pas net wakker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerste nacht van het nieuwe jaar gelijk slecht geslapen. Altijd leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CityOwl schreef:
    Zo hey sommige mensen zijn vroeg op (5:00) na een oud en nieuw. Hoe doen ze het toch o.O ik word pas net wakker.


    Vroeg op? Doorhalen heet dat! ^^

    Happy new year everybody. Gisteren was... verwarrend. Ik weet écht niet hoe ik me moet voelen over hem >.<


    i put the fun in funeral

    I'm so done, I am just do done with everything.

    Dit is volgens mij best wel erg...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Die serie kost niet zo veel via Bol.com, dus ik denk dat ik 'em ga bestellen. Het is leuk, ook al is het slecht geacteerd en zitten er wat regiefouten in. :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder kan me niet dwingen op kamp te gaan als ik dat niet wil. Ik geef haar m'n ID simpelweg niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En ik kan beginnen met uitwerken, yaaaaay!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CityOwl schreef:
    Zo hey sommige mensen zijn vroeg op (5:00) na een oud en nieuw. Hoe doen ze het toch o.O ik word pas net wakker.

    Ik was nog niet gaan slapen, schat. :p

    OT: Oh, mijn hoofdpijn valt nog mee. Praise the lord!


    Take me to wonderland

    Veel van mijn acties zijn baseert op het idee dat ik moet laten zien dat ik de wereld begrijp. Het meeste geluk vind ik in bevestiging.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'