• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo. Moe. Waarschijnlijk ook niet heel verstandig om rond zeven uur te gaan slapen. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O man o man. Ik voelde me vannacht echt niet goed na vier oliebollen gegeten te hebben. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Straks naar de bioscoop toe, whoop.

    Ik heb écht geen zin om te leren en meer om te schrijven, maar ja. .____.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maar eens gaan leren deze dagen voor de Engelse toets van Maandag. Al is het makkelijk, gewoon wat zinnetjes moeten vertalen en woorden kennen. eeezieeeee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen kunnen echt hele domme vragen stellen.


    Your make-up is terrible

    Verandering in mensen is altijd meer evolutie dan revolutie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Toostjes maken met brie om vervolgens de brie eraf te halen en droge tootsjes te eten. Thats how I roll.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmm, nog twee van die rolletjes, die ik zelf gemaakt heb, van gister over. Ik weet waar die heen gaan. Hehehehe :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bezoek eindelijk weg, nu kan ik op zoek naar eten. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb helemaal geen zin in visite en al helemaal geen zin om met ze mee te gaan. Ja hallo, we zien ze misschien wel één keer in het jaar, maar kom op zeg. Laat mij ook even rusten.


    Some people are art and do art at the same time

    Whoeps, ben net wakker. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morgen naar Amersfoort en daarna daar naar de Pathé bios voor Frozen. Leuk leuk. Meh, de dagen erna weer oefenen voor theorie. Way to kill the fun.

    Oké, leerwerk, ik ga je helemaal in mijn hoofd stampen! *kijkt hoopvol naar de nog steeds niet kleiner geworden stapel met schoolboeken en hoopt tegen beter weten in dat ik voor vanavond nog 14 bladzijdes voor KUBV erin kan stampen en samenvatten en God wat nog meer*

    Sigh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En toen had ik eindelijk Frozen gezien.


    :)