• Hello everyone!

    Ik heb toestemming gekregen om een tekenwedstrijd te starten!

    Beste IlsePayne123,

    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda


    De wedstrijd bestaat uit 5 rondes en er mogen in totaal 5 deelnemers meedoen. Je hebt tot vrijdag 3 januari de tijd om je aan te melden. Zet in een reactie de volgende gegevens:
    - Waarom je mee wilt doen met deze wedstrijd
    - Wat je tekenervaringen tot nu toe zijn
    Na 3 januari zal ik 5 deelnemers kiezen die mee mogen doen.

    Ik werk met afvallers: elke ronde valt er iemand af. De laatste ronde is er nog één deelnemer over. Die krijgt dan de opdracht om de covertekening te maken voor één van mijn stories (die heeft momenteel 112 abo's en 24 bladwijzers). Bovendien zal ik één van zijn/haar tekeningen op mijn profiel zetten.

    Voor elke opdracht krijgt de deelnemer twee weken de tijd om zijn/haar tekening te maken. Daarna mag je deze in een privé bericht naar mij sturen. Meer informatie volgt als ik de deelnemers heb gevonden. Ook de eerste opdracht wordt dan bekend gemaakt.

    Liefs, Ilse.

    DEELNEMERS:
    Snuf, Lexia, Teresa, Merry10002Xx, RiannePaynex en Hylophagous

    DE EERSTE OPDRACHT:
    De eerste opdracht

    DE TWEEDE OPDRACHT:
    De tweede opdracht

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 13:15 ]

    Awesome, Elsa in de kleren van Hercules haha >D Komt goed!

    Wieee hij is af (:





    De laatste is de uiteindelijke versie ^^ Voor een grotere kun je hier klikken, en dan twee keer op het plaatje klikken (:

    Awesome! c:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ohmygod, die is echt geweldig. ;o

    I just realised i forgot my sig... Again.


    help

    Heb je die getekend, ST0RMY? Op papier? Of op de computer? (Daar ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar).

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 16:41 ]

    IlseBakker schreef:
    Heb je die getekend, ST0RMY? Op papier? Of op de computer? (Daar ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar).


    Dat vraag ik me ook af. :'D

    Mij lijkt het dat de lineart in potlood is en de rest met de computer, maar het kan natuurlijk ook anders zijn. :'D


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me ook af. :'D

    Mij lijkt het dat de lineart in potlood is en de rest met de computer, maar het kan natuurlijk ook anders zijn. :'D



    Jaa klopt, de lineart heb ik op papier gemaakt met potlood, toen heb ik het ingescand en ingekleurd in Photoshop (:
    & bedankt voor de complimentjes! hihi

    ST0RMY schreef:
    (...)


    Jaa klopt, de lineart heb ik op papier gemaakt met potlood, toen heb ik het ingescand en ingekleurd in Photoshop (:
    & bedankt voor de complimentjes! hihi


    Ik ben stiekem erg benieuwd naar de photoshop die je dan gebruikt haha. Ik zal het nooit zo mooi kunnen, maar vind het gewoon leuk om te weten!

    Ik gebruikt Photoshop cs6, ik wil wel een keer een kleine tutorial te maken als je het leuk vindt! ^^
    En dat geeft helemaal niets, ik kon het eerst ook voor geen meter maar ik heb heel veel geoefend en nu lukt het steeds beter (:

    ST0RMY schreef:
    Ik gebruikt Photoshop cs6, ik wil wel een keer een kleine tutorial te maken als je het leuk vindt! ^^
    En dat geeft helemaal niets, ik kon het eerst ook voor geen meter maar ik heb heel veel geoefend en nu lukt het steeds beter (:


    Awesome :3 Ik probeer 'm te downloaden, maar dat lukt maar niet haha. Misschien komt het doordat ik een MacBook heb?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 10:01 ]

    Ik heb ook een Macbook dus daar kan het niet aan liggen :p Ligt eraan of je de goede versie hebt aangeklikt denk ik

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 13:41 ]

    ST0RMY schreef:
    Ik heb ook een Macbook dus daar kan het niet aan liggen :p Ligt eraan of je de goede versie hebt aangeklikt denk ik


    Ik ben al bezig met mijn nieuwe poging hahaha

    ST0RMY schreef:
    Ik gebruikt Photoshop cs6, ik wil wel een keer een kleine tutorial te maken als je het leuk vindt! ^^
    En dat geeft helemaal niets, ik kon het eerst ook voor geen meter maar ik heb heel veel geoefend en nu lukt het steeds beter (:


    Een tutorial zou fijn zijn (a)

    Wanneer komt de uitslag? ^^


    help

    Teresa schreef:
    Wanneer komt de uitslag? ^^