• Hello everyone!

    Ik heb toestemming gekregen om een tekenwedstrijd te starten!

    Beste IlsePayne123,

    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda


    De wedstrijd bestaat uit 5 rondes en er mogen in totaal 5 deelnemers meedoen. Je hebt tot vrijdag 3 januari de tijd om je aan te melden. Zet in een reactie de volgende gegevens:
    - Waarom je mee wilt doen met deze wedstrijd
    - Wat je tekenervaringen tot nu toe zijn
    Na 3 januari zal ik 5 deelnemers kiezen die mee mogen doen.

    Ik werk met afvallers: elke ronde valt er iemand af. De laatste ronde is er nog één deelnemer over. Die krijgt dan de opdracht om de covertekening te maken voor één van mijn stories (die heeft momenteel 112 abo's en 24 bladwijzers). Bovendien zal ik één van zijn/haar tekeningen op mijn profiel zetten.

    Voor elke opdracht krijgt de deelnemer twee weken de tijd om zijn/haar tekening te maken. Daarna mag je deze in een privé bericht naar mij sturen. Meer informatie volgt als ik de deelnemers heb gevonden. Ook de eerste opdracht wordt dan bekend gemaakt.

    Liefs, Ilse.

    DEELNEMERS:
    Snuf, Lexia, Teresa, Merry10002Xx, RiannePaynex en Hylophagous

    DE EERSTE OPDRACHT:
    De eerste opdracht

    DE TWEEDE OPDRACHT:
    De tweede opdracht

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 13:15 ]

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje baal dat bijna niemand de opdracht meer inlevert. Jullie wisten waar je aan begon toen jullie besloten mee te doen, toch..?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 14:40 ]