• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Melomanie schreef:
    (...)
    Euhm ik heb Wordstuck? Maar dat is een fanfic -nee ik ben geen fangirl, heb hem moeten maken voor 2 mensies die aandringden- En ik heb Pasìon maar die staat niet online.

    Je hoeft het enkel te zeggen als je het wilt hoor haha.
    Maar ik heb je erbij gezet! ;].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    + 1036 is in totaal 2122 woorden..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zit nu al aan de +2000 woorden. Dus 6K haal ik wel. Net niet zit ik aan de 3K. 2966 woorden, hahaha.
    Vandaag haal ik de 3K, want ik post vanmiddag nog een hoofdstuk (:


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Wat gaat dat bij jullie snel :3
    Nou heb ik gisteren tijdens college ook zo'n 1000 geschreven en morgen ook weer 3 uur college waar ik mijn laptop meeneem :3
    mijn laptop heeft nu Windows 7 ipv vista. Hij gaat nu 2,5 uur mee ipv 1 uur ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Morticia schreef:
    (...)
    Je hoeft het enkel te zeggen als je het wilt hoor haha.
    Maar ik heb je erbij gezet! ;].


    Ja ze mogen er wel blij. was aleen niet zo zeker of die fanfic zou mogen :'D

    Heb mijn achterstand ingehaald. Had gister geen tijd. Zit nu bij de 2K ^.^ Hopelijk kan ik na schaatsen nog wat typen zodat ik vooruit heb geschreven :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Ja ze mogen er wel blij. was aleen niet zo zeker of die fanfic zou mogen :'D

    Heb mijn achterstand ingehaald. Had gister geen tijd. Zit nu bij de 2K ^.^ Hopelijk kan ik na schaatsen nog wat typen zodat ik vooruit heb geschreven :'D


    Alles in verhaalvorm :3 je zou zelfs je SA-story erbij mogen laten zetten :3 waarvan jij vind welke story je daarheen wilt hebben ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Melomanie schreef:
    (...)
    Ja ze mogen er wel blij. was aleen niet zo zeker of die fanfic zou mogen :'D
    Heb mijn achterstand ingehaald. Had gister geen tijd. Zit nu bij de 2K ^.^ Hopelijk kan ik na schaatsen nog wat typen zodat ik vooruit heb geschreven :'D

    Zou je me de linkjes willen geven? ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Zou je me de linkjes willen geven? ^^


    Wordstuck
    Deze had ze het over. De andere die ze had, Pasion, stond niet online.

    Melomanie schreef:
    (...)

    Euhm ik heb Wordstuck? Maar dat is een fanfic -nee ik ben geen fangirl, heb hem moeten maken voor 2 mensies die aandringden- En ik heb Pasìon maar die staat niet online.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Al 3750 woorden geschreven :) Hopelijk laat de inspiratie me niet nogmaals in de steek...


    Chasing goals.

    Ach Ruskow, wat zou ik toch zonder jou moeten. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ach Ruskow, wat zou ik toch zonder jou moeten. :].


    Veel moeten zoeken :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Weer 570 woorden geschreven. Ben tevreden over het hoofdstukje (:


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ruskow schreef:
    (...)
    Veel moeten zoeken :Y)

    Hahaha precies!
    En waarschijnlijk ondertussen mijn haren uit m'n kop trekken van frustratie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hahaha precies!
    En waarschijnlijk ondertussen mijn haren uit m'n kop trekken van frustratie.


    Jup :) helaas kan ik niet inbreken en dingen aanpassen...zou zoveel makkelijker maken voor jou :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)
    Jup :) helaas kan ik niet inbreken en dingen aanpassen...zou zoveel makkelijker maken voor jou :3

    Maakt niet uit, dit is al superlief van jou <3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.