• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I made it (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Obliviate7 schreef:
    Ik ga de volgende periode proberen de 6K te halen. Ik ga het nu toch nooit halen en ik heb wat dingen te leren voor school :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou graag aan meedoen met 3 verhalen waar ik mee bezig ben, maar kom geen steek verder.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Castellan schreef:
    I made it (:

    Erbij gezet.

    Wie heeft het nog meer gehaald? :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oei ik wil meedoen met 2 verhalen Maar ik moet die nog activeren :'D Kan dat nog wel eigenlijk?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb het ook gehaald (:


    Take risks and conquer your fears.

    Melomanie schreef:
    Oei ik wil meedoen met 2 verhalen Maar ik moet die nog activeren :'D Kan dat nog wel eigenlijk?


    Ja hoor, je hoeft geen verhaal op te geven :)
    Alles wat je in verhaalvorm schrijft, telt :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Ja hoor, je hoeft geen verhaal op te geven :)
    Alles wat je in verhaalvorm schrijft, telt :3


    Hmm oke. Ik heb er 2. Ik ben met Wordstuck bij de 24 K
    En met Pasíon bij de 13 dus totaal 37 K ^.^ Wordstuck ga ik binnenkort wel activeren maar Pasíon weet ik nog niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Hmm oke. Ik heb er 2. Ik ben met Wordstuck bij de 24 K
    En met Pasíon bij de 13 dus totaal 37 K ^.^ Wordstuck ga ik binnenkort wel activeren maar Pasíon weet ik nog niet.


    Dat zijn al behoorlijk veel woorden. MAAR, hier in de Q-writers telt wat je vanaf je bijtreden hebt geschreven. Maandag start weer de volgende periode, waar je kunt proberen om 6K te schrijven. Heb je die gehaald, komt er dus 6K naast je naam te staan. Heb je meer geschreven, is dat mooi, maar per periode telt 6K :)


    Ik denk dat ik eens een mooi FAQ ga opzetten ofzo...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Dat zijn al behoorlijk veel woorden. MAAR, hier in de Q-writers telt wat je vanaf je bijtreden hebt geschreven. Maandag start weer de volgende periode, waar je kunt proberen om 6K te schrijven. Heb je die gehaald, komt er dus 6K naast je naam te staan. Heb je meer geschreven, is dat mooi, maar per periode telt 6K :)


    Ik denk dat ik eens een mooi FAQ ga opzetten ofzo...


    Oke is wel zo handig want dat staat er niet zo duidelijk ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @Morticia; Ik zal vanavond of morgen even een FAQ opstellen, met alle codes etc en dan in die story dumpen, dan kun je het kopiëren en plakken in het topic :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow, een FAQ is wel handig :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Dat zijn al behoorlijk veel woorden. MAAR, hier in de Q-writers telt wat je vanaf je bijtreden hebt geschreven. Maandag start weer de volgende periode, waar je kunt proberen om 6K te schrijven. Heb je die gehaald, komt er dus 6K naast je naam te staan. Heb je meer geschreven, is dat mooi, maar per periode telt 6K :)


    Ik denk dat ik eens een mooi FAQ ga opzetten ofzo...


    De hoogste dat ik van mijn verhaal ik geschreven is iets over 4K, kom gewoon niet verder en muziek luisteren gaat niet op de tablet. Dus luisteren en tikken tegelijk. Jammer genoeg heb ook niet mijn laptop waar ik op kan schrijven.
    Ik zit namelijk vast bij mijn 3 verhalen en 1 van mijn verhalen doet mee aan SOTY


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    De hoogste dat ik van mijn verhaal ik geschreven is iets over 4K, kom gewoon niet verder en muziek luisteren gaat niet op de tablet. Dus luisteren en tikken tegelijk. Jammer genoeg heb ook niet mijn laptop waar ik op kan schrijven.
    Ik zit namelijk vast bij mijn 3 verhalen en 1 van mijn verhalen doet mee aan SOTY


    Is itube dan niet een goede app daarvoor?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    De hoogste dat ik van mijn verhaal ik geschreven is iets over 4K, kom gewoon niet verder en muziek luisteren gaat niet op de tablet. Dus luisteren en tikken tegelijk. Jammer genoeg heb ook niet mijn laptop waar ik op kan schrijven.
    Ik zit namelijk vast bij mijn 3 verhalen en 1 van mijn verhalen doet mee aan SOTY


    Als je een probleem hebt met je verhalen, kun je altijd hier om hulp vragen. Daar zijn de Q-writers voor :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.