• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    katl1 schreef:
    (...)

    9 mei.
    Ik denk dat het tijd wordt de rollen weer om te keren voor mij. Eerst even schrijven of andere ontspanning, dan verslagen. Dan wordt het misschien af en toe wat later 's avonds, maar word ik tenminste niet gek...


    Wat ikzelf doe is een uur tot max 2 uur bezig, dan een halfuur pauze. Dan weer bezig met de studie. Zo houd ik mijn concentratie op peil.
    Gek worden moet natuurlijk niet gebeuren he :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    6 k trouwens ook gehaald, deze periode. Ik kom er eindelijk weer eens in.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 10:06 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gewoon even voor de info :)
    Whitelaw --> Diene


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoe staat het met het schrijven? ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gisteren heb ik nog 1.000 woorden geschreven. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Castellan -> Kreynta

    Momenteel schrijf ik niet zo heel veel, maar ik ben van plan mee te doen aan camp NaNoWriMo, dus hoop dat ik in april weer meer ga schrijven. Ik heb mezelf als woorddoel 20K gesteld, eens kijken of ik dat ga halen c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Genest schreef:
    Gisteren heb ik nog 1.000 woorden geschreven. ^^

    En nogmaals 1.OOO.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    2500 woorden vandaag... Plus gisteren ook nog eens 700 aan een sa! Ik heb het schrijven zo gemist de afgelopen weken, dus ik ben zo blij dat ik eindelijk weet wat ik wil en hoe ik dat ga bereiken :)


    Chasing goals.

    Pff.. Ik begin mijn motivatie te verliezen voor mijn verrhaal, ik heb namelijk een heel gaaf idee en ik begin het huidige idee steeds minder goed te vinden


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Laatste usernamewijziging voor een langere tijd :) because I grew very fond of this one :Y)

    Whitelaw/Diene blijft nu voor langere tijd Ruskow ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De vorige periode heb ik niks gehaald, nu ben ik van plan om die 6K wel gewoon te halen. En anders schrijf ik zondag gewoon weer bij.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Genest schreef:
    (...)
    En nogmaals 1.OOO.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En ik heb de 6K gehaald voor deze periode (:
    Gisteren twee langere hoofdstukjes geschreven. Een van 700 en een van bijna 1000 woorden.
    Gehehe. Ik ben trots.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Vindicta is trouwens Menzel en ik wil graag een andere story indienen. Duizenden gangen mag weg en dan mag daar Slaap Lekker komen te staan. (:
    Alvast bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Menzel schreef:
    Vindicta is trouwens Menzel en ik wil graag een andere story indienen. Duizenden gangen mag weg en dan mag daar Slaap Lekker komen te staan. (:
    Alvast bedankt!


    Je stond er al als Menzel :Y) en ik heb je stories gewisseld :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.