• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zeg niet dat dit topic dood loopt, hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Zeg niet dat dit topic dood loopt, hé.


    Liever niet!

    Ik heb echt pech gehad de laatste tijd, veel te druk met stage en dan ook nog eens ziek
    Maar deze periode wil ik echt die 6K weer halen!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Net 200 woorden geschreven. Het gaat niet echt lekker, maar het is iets.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sorry, een beetje drukjes gehad, dus zelf ook niet zo heel veel geschreven.
    Ik hoop sowieso over 2 weken weer goed bezig te kunnen met schrijven, gezien dat ik dan nog 2 vakken heb die in mijn interesse vallen...

    Hoe is het verder met de andere Q-writers?

    @Katl - Nog steeds ziek of geweest?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Reveniam --> Caesar (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ruskow schreef:
    Sorry, een beetje drukjes gehad, dus zelf ook niet zo heel veel geschreven.
    Ik hoop sowieso over 2 weken weer goed bezig te kunnen met schrijven, gezien dat ik dan nog 2 vakken heb die in mijn interesse vallen...

    Hoe is het verder met de andere Q-writers?

    @Katl - Nog steeds ziek of geweest?


    Ziek geweest, nu weer beter, al komen er weer drie idioot drukke weken aan. *zucht*


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ga weer eens flink aan de schrijf, iemand word-war?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Ik ga weer eens flink aan de schrijf, iemand word-war?


    Helaas, zie het nu pas en veel te druk bezig met school.. *zucht*
    Anyway, nog een week en mn stage zit er op. Eindelijk terug écht tijd om te schrijven!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Nahw, dat is jammer, maar daarna heb je heb je wat meer tijd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeps, de laatste tijd ben ik dit echt vergeten door allerlei dingen. Al een hele tijd niet geschreven ook al mis ik het schrijven. Binnenkort weer beginnen. Het verhaal stil meisje is allang afgelopen. Voorlopig komt er geen nieuw verhaal op quizlet, maar schrijf ik even nog een verhaal die ik niet activeer.

    Peredhil > Coulson
    Ik begin eindelijk, na een hele lange rotperiode, weer inspiratie op te bouwen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De laatste tijd hebik niet veel kunnen schrijven door geen zin te hebben, morgen gaat dat veranderen!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Hallo allemaal!
    Ik weet dat het een tijd geleden is dat ik hier was, maar ik zou graag weer terugkomen. De afgelopen acht maanden heb ik eigenlijk helemaal niets geschreven, maar het kriebelt al een tijdje en ik kan haast niet wachten tot ik tijd heb om het weer helemaal op te pakken. Hopelijk kan ik het nog :Y)
    Ik heb gezien dat het hier wat stiller is geworden, maar het zou leuk zijn als we het toch actief kunnen houden, want Q-writers was altijd een geweldige motivatie voor mij (en vele anderen?) (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Zodra ik vanavond thuis ben, kijk ik in mijn bestand, waar je als het goed is nog instaat. Ik zet je dan weer op de lijst :)
    Ik wil ook heel graag weer behoorlijk schrijven, maar ik heb woensdag nog tentamen en dan nog een vak, dus wordt hem nog niet.

    Voor mij ook, maar veel hebben momenteel examens en de laatste eindjes van de studie, dus hopelijk wordt het vanaf de vakantie weer iets drukker :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, het is hier echt véél te stil de laatste tijd. Maar mijn stage is gedaan (al ben ik nu tuurlijk ziek, Brute Pech) en ik heb nu ook weer véééééééél meer tijd :D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen