• Iemand, alsjeblieft :c
    Ik ben al 2 dagen lang bezig om een goede inleiding te vinden, maar ik suck er echt in :c
    Nou zoek ik dus iemand die hier wél goed in is en me wilt helpen.
    Anders ga ik huilen D:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Voor wat?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    O God, ik ben daar echt heel slecht in en zoek op dit moment ook iemand. Dus als je het niet heel erg vindt, kijk ik even mee. ^^,


    everything, in time

    Waar is het voor?


    Searching heavens for another earth

    Ik denk dat ze een inleiding voor een verhaal bedoelt. De 'samenvatting', zeg maar.


    everything, in time

    Als het voor een verhaal is, wil ik het wel proberen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb dus hetzelfde probleem :'D Samenvatten gaat me opzicht nog wel af, maar om er ook nog iets interessants van te maken, wat de lezer aantrekt om het verhaal te lezen, daar faal ik dus onwijs in :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Voor mijn story


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Voor mijn story


    Ja, maar voor SOTY?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als het om een samenvatting gaat, zou ik proberen om alle zo gezegde keywords van je verhaal op te schrijven en daar een samenvatting van te maken, zodat je niets mist. Het is moeilijk om echt een goede samenvatting te geven van je verhaal dat mensen echt aantrekt, dat is iets wat ik ook nog niet helemaal in mijn vingers hebt. Ik weet wel ongeveer hoe het moet, maar ja, doe eht dan maar eens op een goede manier. Je moet juist net die goede zinnen gebruiken, de juiste bewoording, de juiste opbouw. Het is vrij lastig om echt een goede samenvatting neer te zetten, maar ik denk dat je het beste gewoon een samenvatting kunt schrijven en hem door iemand laten nakijken die er wat commentaar op kan geven. :)

    Veel succes!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Combattant schreef:
    Voor mijn story


    Wat zoek je/welke story? Iets verhullend, onthullend, geheimzinnig, korte samenvatting...?


    Searching heavens for another earth

    Vooral geheimzinnig


    'The best way to predict the future is to create it'.

    IK wil wel helpen (: stuur pb als je men hulp wilt. :3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 21:09 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik wil best wel een poging wagen. Stuur me maar een pb'tje met alle informatie (Plus tijdsvorm en hij/zij/ik vorm) en wat je er ongeveer in wilt hebben.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!