• Omdat het gewone topic een beetje rommelig werd, hier het praat topic
    Dingen zoals laatste stukje voor vandaag mogen nog steeds in het gewone topic
    Dingen zoals wie heeft er zin om met Satana the praten moet hier
    Duidelijk?

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley


    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:36 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Is goed, maar trek je er niet te veel van aan. Hij is nog niet af, dus. Nog niet goed uitgewerkt, nog niet alles staat er in en ik haal er ook weer dingen uit. Maar nu ga ik naar bed, en proberen te slapen. Ik hoop dat jullie ook lekker slapen vannacht. Morgen gaan we weer back to hell, haha. Sweet dreams. x

    EDIT: Haha, Thirlwall. Als Abbey niet naar hem toe komt, zoekt hij haar wel op. >:3
    Nu ga ik echt naar boven, challaz!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 22:51 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Als Bruce Abbey bang maakt komt Luke de kindervriend wel met een cape aan. Om dan als een volslagen idioot te gaan flippen..
    Dag :D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 22:56 ]

    haha, het is fijn om te weten dat Abbey beschermt zal worden :'p


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hahahaha ik heb zin in alle rampendagen die er gaan komen :D


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ja toch! Ik aan de ene kant ook wel

    Mijn personage, Lukas Strümer, is ingestuurd. Helemaal uitgewerkt. Ik ga straks met mijn personages posten. Ik doe wel gewoon dat Lukas nét voor het eten binnen komt stormen, dat er geen files waren en de taxi door kon rijden.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Hij is echt heeel eng, en dan heeft ie nog een best wel handsome uiterlijk :')

    Haha, ik vind het wel leuk dat ik ook zo'n soort personage speel nu. Ik heb twee verlegen mensen, en deze is nergens bang voor.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Snap ik, meestal zijn mijn personages ook heel verlegen. Ik vind het moeilijker om zo'n gemeen personage te spelen. Ooit had ik een personage wat quasi gemeen was, daar bij moest ik mezelf er 10x per stukje aan herinneren dat hij niet vriendelijk was. David gaat wel zijn handen aan hem vol hebben!

    ik vind hem echt cool, maar het is niet iemand die ik graag 's nachts (of overdag) tegen zou willen komen.

    Ik ben trouwens vanavond uit eten, en op woensdag ben ik waarschijnlijk ook de hele middag weg, sorry.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Magicales
    Ik zit op dit moment in mij examenweek en reageer overal weinig tot niet, omdat ik met mijn neus in de boeken zit en tot ruim vijf uur op school zit. Ik heb namelijk geen zin om dit jaar opnieuw te moeten doen en mijn rooster zit bagger in elkaar, dus van mij mag je gewoon doorgaan zonder Santana. Ik spring later wel bij dan.


    Dus dan beginnen we met eten zonder Santana?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Als ze dat goed vind, vind ik het ook goed
    Moet ik Davaid het eten laten beginnen? En dan gelijk over dat probleem vertellen of daarna.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 20:49 ]

    Laat hem idd maar beginnen en het lijkt me makkelijker het tijdens het eten te doen


    It's very important for you to believe that you are the one

    Oké, dan stormt Lukas nét voor het eten wel binnen haha.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Is goed
    Ziet Miguel zijn roommate ook maar eens :3
    ohja ik moet je nog op de lijst zetten!


    It's very important for you to believe that you are the one