• Ik ben op zoek naar een cover voor mijn nieuwe SOTY-story en aangezien ik zelf een ramp ben in het maken van covers, wil ik jullie hulp vragen. ^^
    De beschrijving van mijn story zal ik hieronder in een spoiler zetten:

    In een wereld waar de wildernis is wedergekeerd en de natuur de regie uit handen van de mensen heeft genomen, heeft men zich teruggetrokken in gebouwen die hoger rijken dan de hoogste bomen, en 'Planeten' worden genoemd. Noah White is een vijftienjarige jongen met een bovengemiddelde intelligentie, maar extreme concentratieproblemen, en woont in Planeet CXI-009, zonder ooit een glimp van de buitenwereld opgevangen te hebben. Stiekem droomt hij van wouden, rivieren, zonsondergangen en vogels die met tientallen tegelijk synchroon dansen door de hemel, maar al het contact met de buitenwereld is verbroken, en iedereen wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Als hij op zijn vijftiende verjaardag als bewijs van zijn volwassenheid net als iedere andere inwoner de sleutel ontvangt tot het gebruikmaken van de grote lift, die de burgers op plek van bestemming brengt in de Planeet, en voor de eerste keer in zijn eentje gebruik maakt van die langverwachte gelegenheid, brengt de lift hem op een andere plek dan aangegeven. Noah belandt in de ondergrondse verdiepingen, en maakt kennis met de eindeloze illusies waarop de samenleving in de Planeet al jarenlang rust. Hij raakt verscheurd door de onmogelijke keuze tussen gehoorzaamheid en veiligheid aan de ene kant en vrijheid en gevaar aan de andere kant, maar voordat hij het weet, is de tijd om te kiezen al vervlogen.


    Wat ik vooral zoek is een cover met een behoorlijk onheilspellende/duistere sfeer. Wat mooi zou zijn, maar geen vereiste is, is een hoog gebouw op de achtergrond, die de 'Planeet' uit mijn verhaal voor moet stellen. Verder wil ik ook heel graag twee jongens op de cover, als dat mogelijk is één met licht haar en één met donker haar. Wat er een beetje uit moet blijken, is dat er een soort van onzichtbare grens van licht/donker goed/slecht veilig/onveilig tussen hen is. Ik begrijp dat dit waarschijnlijk behoorlijk specifiek is, dus als er andere ideeën zijn, sta ik daar zeker voor open, dus als je zelf iets anders weet, mag je dat - heel graag zelfs! - ook posten.
    De titel 'Toren van Illusie' wil ik er ook graag op hebben. Mijn ondertitel is 'verdieping -22', maar die hoeft er enkel op als er genoeg plek voor is, en dan als hij er op komt, in een kleiner lettertype. Ook zou ik graag mijn username ergens onderin in het klein willen.

    Ik heb op dit moment geen credits, maar ben van plan deze aan te schaffen als ik dit weekend terugkom van vakantie, en dan ben ik bereid vier credits te doneren aan de maker van de cover die ik uiteindelijk ga gebruiken, maar dat kan dus wel een paar dagen duren. En natuurlijk zal ik de naam/username van de maker vermelden bij mijn story. (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:49 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil wel wat proberen. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ze zien er eigenlijk wat te oud uit, aangezien mijn hoofdpersonage (blond) maar vijftien is en de andere jongen (donker haar) zeventien. De kledingstijl is verder niet erg belangrijk, al moet niet té netjes o.i.d. zijn, aangezien ze beiden simpele kleding dragen.


    Ja, maar zo groot komen ze niet op het plaatje dus ik kan ze nog wel een jaar of 2/3 jonger laten lijken denk ik. :')
    Ik kijk wel even, is lastig om goede gratis stock foto's te vinden en ik pluk niet graag zomaar wat van een ander weg om aan te passen.


    Til hug og blod.

    Aion schreef:
    (...)

    Ja, maar zo groot komen ze niet op het plaatje dus ik kan ze nog wel een jaar of 2/3 jonger laten lijken denk ik. :')
    Ik kijk wel even, is lastig om goede gratis stock foto's te vinden en ik pluk niet graag zomaar wat van een ander weg om aan te passen.


    Ok, dan kan het denk ik wel. ;p
    Maar kijk maar, zoals in de beginpost staat, sta ik voor een hele hoop dingen open. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eigenlijk is het belangrijkste dat wat in de beginpost staat; dat duidelijk is dat er die goed/slecht donker/licht grens is tussen de jongens.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm, het verduisteren van de cover lukt nog wel maar dan heb ik ook die twee jongens nog niet, en moet er ook nog een soort van lichtgrens zijn.
    Ik geef het op, alleen als ik toevallig iets voorbij zie schieten waarmee ik iets kan kun je misschien nog wat van me verwachten. Maar ik vind het te moeilijk, sorry.

    Meh, those boys are killing me. D:


    Til hug og blod.

    Hmm jammer. D:
    Is er iemand anders die misschien nog een poging wil wagen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hm, voor SOTY verhalen wil ik gerust een uitzondering maken om zo tussendoor een cover te maken (aangezien ik deze maand al m'n coveraanvragen in m'n coverstock wil wegwerken), dus als ik in de loop van vandaag of week tijd vind, zal ik een poging doen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Hm, voor SOTY verhalen wil ik gerust een uitzondering maken om zo tussendoor een cover te maken (aangezien ik deze maand al m'n coveraanvragen in m'n coverstock wil wegwerken), dus als ik in de loop van vandaag of week tijd vind, zal ik een poging doen (:


    Bedankt! En kijk maar, het heeft niet ontzettend veel haast. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet niet of je nog nood hebt aan een cover, maar ik heb eindelijk de tijd om eraan te beginnen - er was dus echt van alles tussen gekomen afgelopen week... ik heb al diverse stockfoto's gevonden, dus ik kan allicht iets proberen voor je (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ondanks dat je niet gereageerd hebt op m'n vorige bericht, heb ik toch een poging gedaan, aangezien ik gewoon een creatieve bui had :'D Ik had me dus voornamelijk gebaseerd op je beschrijf van een 15-jarig blondje en een 17-jarige donkerharige en dan het gebouw XD... al faal ik redelijkerwijs in uiterlijke leeftijden, toch zeker wanneer ze zo 'jong' zijn XD Afin, mijn probeersel.
    Is het niet goed of wat je in gedachten had, is dat natuurlijk even goed (;

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 19:44 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ondanks dat je niet gereageerd hebt op m'n vorige bericht, heb ik toch een poging gedaan, aangezien ik gewoon een creatieve bui had :'D Ik had me dus voornamelijk gebaseerd op je beschrijf van een 15-jarig blondje en een 17-jarige donkerharige en dan het gebouw XD... al faal ik redelijkerwijs in uiterlijke leeftijden, toch zeker wanneer ze zo 'jong' zijn XD Afin, mijn probeersel.
    Is het niet goed of wat je in gedachten had, is dat natuurlijk even goed (;



    Oooh wauw, bedankt! Ik vind hem heel erg mooi!
    Ik had je vorige bericht niet gezien, vandaar dat ik niet reageerde. Eigenlijk had ik de hoop op een cover al half opgegeven.
    Maar ik vind hem echt fantastisch, je maakt me hier echt helemaal blij mee, haha. ;D
    Ik ga 'm zeker gebruiken en zal je username erbij vermelden. ^^
    Nogmaals super bedankt!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oooh wauw, bedankt! Ik vind hem heel erg mooi!
    Ik had je vorige bericht niet gezien, vandaar dat ik niet reageerde. Eigenlijk had ik de hoop op een cover al half opgegeven.
    Maar ik vind hem echt fantastisch, je maakt me hier echt helemaal blij mee, haha. ;D
    Ik ga 'm zeker gebruiken en zal je username erbij vermelden. ^^
    Nogmaals super bedankt!

    Dat kan natuurlijk ook altijd gebeuren, dat je het nog niet gezien had. Ik ben in ieder geval blij dat ik toch een poging gedaan heb, aangezien ik jou er blij mee heb gemaakt (bloos)
    En het is dus echt super graag gedaan (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”