• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall HOran

    'Moest Brooke maar eerder komen,' ik zucht zacht. 'Doe eens een beetje lief voor haar. Ze moet al achterin dus hup met die kont van je omhoog en die tassen in de kofferbak, je gitaar mag daar blijven liggen.' zucht ik en kkijk hem dwingend aan. 'Serieus? Daar is echt helemaal niks aan. Natuurlijk blijf ik niet van ze af. Zelfs al zou ik willen,' ik zucht geïriteerd. 'alsjeblief, oke als jij van hun afblijft en normaal doet en hun niet pijnigt mag jij een gitaar uitzoeken op mijn kosten, of een nieuwe skateboard' zeg ik en proberend hem om te kopen. Ik wou echt niet dat ik straks een boze lad had door hem en hun zusjes gunde ik het niet want dat waren echt schatten. 'Niall, ben je soms... Gay?' vraagt hij en ik gniffel. 'Nope, ik heb alleen geen zin om meiden te kwetsen en momenteel vind ik het niet erg want dat zou met al het touren alleen maar onhandig zijn' zucht ik. Ik pak een zakje drop uit het dashboard kastje en geef hem ook wat en eet zelf ook wat drop. Ik had gelukkig een eet voorraad bij dus verhongeren deed ik niet. Ik begin te grijnzen als ik mijn favo Justin Bieber liedje hoor en zet hem harder en zing mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lorraine Riley Fowel • Crazy fan.

    Met een hoog vaartje rijd ik naar de vakantie plek waar die jongens die zich One Direction noemen en hun vrienden/familie later ook aankomen. Ik zou mijn geniale plan moeten uitvoeren met een ander iemand, nu maar hopen dat zij geen watje was en dus niet bang voor een beetje bloed. Ik parkeer mijn auto als ik aankom op de plek waar ik moet zijn en stap uit. Ik pak mijn spullen uit de auto en ik doe hem opslot. Ik loop het bos in en ga naar de plek toe die ik en het andere meisje hadden afgesproken. Als ik aankom merk ik dat ik nog de enige hier ben. Ik zucht even, ik hoop maar dat die andere meid sneller hier is dan die andere mensen. Ik pak mijn tas even en haal er een mes uit. Dit geweldige ding ga ik sowieso gebruiken om die zusjes angst aan te jagen. Ik begin te grijnzen. Ik had hier zoveel zin in, niet normaal. Ik liep het hele plan nog een keer door in mijn hoofd. Ik hoopte maar dat het ging werken. Ik zuchtte even diep en begon toen blaadjes kapot te maken.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Lorraine Riley Fowel • Crazy fan.

    Met een hoog vaartje rijd ik naar de vakantie plek waar die jongens die zich One Direction noemen en hun vrienden/familie later ook aankomen. Ik zou mijn geniale plan moeten uitvoeren met een ander iemand, nu maar hopen dat zij geen watje was en dus niet bang voor een beetje bloed. Ik parkeer mijn auto als ik aankom op de plek waar ik moet zijn en stap uit. Ik pak mijn spullen uit de auto en ik doe hem opslot. Ik loop het bos in en ga naar de plek toe die ik en het andere meisje hadden afgesproken. Als ik aankom merk ik dat ik nog de enige hier ben. Ik zucht even, ik hoop maar dat die andere meid sneller hier is dan die andere mensen. Ik pak mijn tas even en haal er een mes uit. Dit geweldige ding ga ik sowieso gebruiken om die zusjes angst aan te jagen. Ik begin te grijnzen. Ik had hier zoveel zin in, niet normaal. Ik liep het hele plan nog een keer door in mijn hoofd. Ik hoopte maar dat het ging werken. Ik zuchtte even diep en begon toen blaadjes kapot te maken.

    - Wat is dat voor een enge psychopaat ö -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jacelyn Maeve Styles

    Een grom verliet mijn lippen toen mijn moeder mijn deken van me afsloeg en ik keek haar geïrriteerd aan. ''En ik wil een keer rusten, man.'' bromde ik. ''Je vakantie met je broers misschien..?'' Mijn ogen sperden wagenwijd open en ik sprong haast mijn bed uit. Ik begon binnensmonds te vloeken en tegelijkertijd mijn koffer van mijn kast te halen. De slimme ik had helemaal niks ingepakt, want ik had van mezelf verwacht dat ik netjes vroeg het bed uitging, wat dus nooit bleek te werken. Ik gooide bijna al mijn kleren in de koffer terwijl ik een tandenborstel in mijn mond hand gedaan. Harry en Aidan moesten vast al klaar zijn, maar hun zusje nog lang niet. Nou, ik kon wel binnen een half uur inpakken. Ik poetste mijn tanden nog snel en borstelde mijn haren, voor make-up had ik geen tijd op het moment dus dumpte ik mijn toilettas in mijn tas die ik in de auto zou meenemen en mijn telefoon haalde ik van de oplader. ''Een momentje!'' schreeuwde ik over de trappen. Alles gecheckt. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haren. ''Alles klaar, make-up in de auto. Oortjes zitten in de tas, koffer zit vol met kleren, schoenen en dat soort zooi. Nu naar beneden zien te krijgen.'' mompelde ik zachtjes in mezelf en pakte de koffer. Ik haalde diep binnen en rolde de koffer van de trap af. ''Sorry Aidan!'' Ik pakte mijn tas nog en deed mijn kamer op slot, waarna ik vrolijk naar beneden ging en mijn koffer netjes opraapte. ''Goedemorgen.'' zei ik met een glimlach tegen mijn broer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    After schreef:
    (...)
    - Wat is dat voor een enge psychopaat ö -


    | You made me laugh, HAHA. Lorraine spoort niet helemaal, ik weet het, maar ik vind het grappig om psychopaten te spelen c: |


    That is a perfect copy of reality.

    Praattopic één.


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Horan

    'Doe eens een beetje lief voor haar. Ze moet al achterin dus hup met die kont van je omhoog en die tassen in de kofferbak, je gitaar mag daar blijven liggen.' Ik doe wat hij zegt en gooi al mijn spullen in de achterbak. 'Alsjeblief, oke als jij van hun afblijft en normaal doet en hun niet pijnigt mag jij een gitaar uitzoeken op mijn kosten, of een nieuwe skateboard,' zegt Niall. Een glimlach komt tevoorschijn op mijn gezicht. 'I'll try,' zeg ik. Ik heb dringend een nieuw skateboard nodig, dus dat kan heel erg handig uit komen. 'Nope, ik heb alleen geen zin om meiden te kwetsen en momenteel vind ik het niet erg want dat zou met al het touren alleen maar onhandig zijn,' zegt hij. Ik haal mijn schouders op. Ergens denk ik het nog steeds, maar ach. Als hij het ontkent dan zal ik hem er niet mee lastig vallen. Niall geeft me wat drop en ik eet het snel op. Ik en Niall eten beiden veel, waardoor we vroeger thuis een gesloten snoep kastje hadden. Alleen onze ouders konden het openen. Justin Bieber komt op de radio en Niall begint mee te zingen. Ik rol met mijn ogen en zet de radio op een andere zender. 'Geen Justin Bieber, weet je nog?' zeg ik. Ik kan niet tegen die muziek, ik vind het echt heel erg irritant.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    Ik zie dat hij op mijn deal begint te glimlachen. . 'I'll try,'tevreden kijk ik hem aan 'goed zo' mompel ik. Hij eet ook snel zijn drop op en ik grinnik. 'Owja even nog een ding, je blijft van mijn eten af oke' zeg ik streng. Ik had er gelukkig een code op die koffer maar nog voor de zekerheid. We waren beide grote eters dus dat beloofde wat te gaan worden. Ineens zet hij een andere zender op 'Geen Justin Bieber, weet je nog?' zegt hij en ik gniffel. 'Still my car' zeg ik droog en zet hem terug en zing verder 'en trouwens het is mijn Ipod die aanstaat' gniffel ik naar hem. 'jemig wat doet Brooke er lang over' zucht ik. Ik doe even mijn cap omhoog en doe mijn haren even goed en zet hem terug. 'nu nog hopen dat we echt onvindbaar zijn voor de fans, alleen het management en paul met Simon weet het en voor de rest heeft niemand erover getweet of wat. En jij hopelijk ook niet' ik kijk hem even aan. We hadden afgesproken dat niemand er iets over zou zeggen aagnezien ze anders alles uit zouden gaan kammen om ons te vinden en dat was wat we wouden voorkomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Owja even nog een ding, je blijft van mijn eten af oke,' zegt Niall. Ik kijk hem met een grijns aan. 'Don't think so, Nialler,' zeg ik, en ik pak nog wat van zijn drop af. Een grijns vormt zich op mijn gezicht. 'Still my car,' zegt Niall. Hij schakelt weer terug en dit keer laat ik hem zingen. 'En trouwens het is mijn IPod die aanstaat,' gniffelt hij. 'Jemig wat doet Brooke er lang over,' zegt hij. Ik knik. 'Nu nog hopen dat we echt onvindbaar zijn voor de fans, alleen het management en Paul met Simon weet het en voor de rest heeft niemand erover getweet of wat. En jij hopelijk ook niet,' zegt Niall, en hij kijkt mij vragend aan. 'Nou nou, zo veel vertrouwen? Natuurlijk niet. Mijn vrienden denken dat ik naar een of ander raar kamp ga. Je weet wel, dat kamp waar ik eigenlijk heen zou moeten,' leg ik uit. Mijn vrienden hebben het er lekker ingevreven. Ik kijk naar Niall en pak zijn mobiel af. Ik vind het altijd leuk om naar andermans mobiel te kijken. Ik ga naar zijn gesprekken en zie het gesprek met Zayn. 'Woow, jullie sturen elkaar echt veel!' zeg ik. Er komt net een nieuw bericht van Zayn binnen. Ik wacht nog op Emily. Ik heb er echt heel erg veel zin in! Kan niet wachten. x Zayn. Ik kijk er even naar. Ik zeg niks, maar de gedachte komt weer naar boven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    Grijnzend kijkt hij me aan. 'Don't think so, Nialler,' 'heey dat is mijn drop' zg ik protesterend als hij drop pakt 'Nou nou, zo veel vertrouwen? Natuurlijk niet. Mijn vrienden denken dat ik naar een of ander raar kamp ga. Je weet wel, dat kamp waar ik eigenlijk heen zou moeten,' ik knik even 'goedzo ik vroeg het voor de zekerheid. Hij pakt mijn mobiel en ik laat hem maar gaan. 'Woow, jullie sturen elkaar echt veel!' Ik gniffel even. 'Joh wat dacht jij dan' ik glimalch en hoor mijn mobiel. 'Geef is even kijken wie mijn vrienden zijn' grinnik ik en pak mijn mobiel en lees het smsje. Ik wacht nog op Emily. Ik heb er echt heel erg veel zin in! Kan niet wachten. x Zayn. Ik gilmlach even door zijn sms. Oké, wij ook nog niet, Brooke is nog niet klaar. Ik heb er ook echt heel veel zin in, lekker kamperen xx N Sms ik en gooi mijn mobiel op Jesse zijn schoot. 'Ga eens naar mijn foto's daar staat een foto van Madison Squarre Garden hoe het eruit zag tijdens Little Things' grijns ik vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Heey dat is mijn drop!' zegt hij protesterend. Ik grijns en eet de drop op. 'Goedzo ik vroeg het even voor de zekerheid.' Hij gniffelt. 'Joh wat dacht jij dan. Geef is even kijken wie mijn vrienden zijn,' zegt hij. Ik grijns. Oké, wij ook nog niet, Brooke is nog niet klaar. Ik heb er ook echt heel veel zin in, lekker kamperen xx N stuurt Niall, en hij geeft zijn mobiel weer terug aan mij. 'Ga eens naar mijn foto's daar staat een foto van Madison Square Garden hoe het eruit zag tijdens Little Things,' zegt Niall. Ik knik en kijk bij de foto's. 'Cool!' zeg ik. Een nieuw bericht van Zayn. Haha, meiden toch ook ;) Over vrijdag. Ik voel het zelfde voor jou. xxZ. Mijn mond valt open. 'Niall, wat is dit?' vraag ik, en ik laat zijn mobiel zien. Ik blijf maar nadenken wat dat zou kunnen betekenen. Misschien bedoelde Zayn dat ze beste vrienden voor het leven zijn of zo? Niet dat ik het anders erg vind. Ik heb er niks tegen, en sowieso denk ik dat Niall heel vrolijk zou worden als hij een vriend of vriendin zou hebben. Niet dat hij nu niet vrolijk is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Cool!' zegt hij en ik glimlach. Mjn mobiel gaat af en met open mond houd hij mijb mobiel voor mijn gezihtHaha, meiden toch ook  Over vrijdag. Ik voel het zelfde voor jou. xxZ . 'Niall, wat is dit?'. Ik slik snel "ow dat tsja we hadden het over van mocht het stoppen hoe we het zouden verwachten en toen zei ik Zayn dat ik dacht dat wij samen de beste band hebben en zouden houden" lieg ik soepel. Hij hoefde noet te weten da tik Zayn meer dan leuk vond en het hem verteld had in een bui dat ik niet goed in mijn vel zat. Ik pak weer een dropje. " get is niks maar we weten ook dat het elk moment klaat kan zijn

    Sorry dat het te kort id


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Ow dat tsja we hadden het over van mocht het stoppen hoe we het zouden verwachten en toen zei ik Zayn dat ik dacht dat wij samen de beste band hebben en zouden houden,' zegt hij. Ik kan zo zien dat hij liegt. 'Het is niks maar we weten ook dat het elk moment klaar kan zijn,' zegt hij. Ik schud met mijn hoofd. 'Niall, ik ken je langer dan vandaag. Ik kan precies zien wanneer je liegt. Ik vind het niet erg als jullie iets hebben ofzo, of wat dan ook. Het maakt me helemaal niks uit op wie je verlieft bent, als jij maar gelukkig bent,' zeg ik. Ik en Niall hebben vaak ruzie, zoals alle broers, maar we kunnen elkaar vertrouwen. 'Je kan me vertrouwen Niall. Ik mag dan soms - meestal - een klootzak zijn, maar ik zal nooit een geheim van jou doorvertellen. Jij bent mijn broer en dat blijft zo, mijn hele leven lang.' Ik veeg een traan weg uit de hoek van mijn oog. Ik wil nu niet gaan huilen, want hoewel dit dan weer zo een mooi broer momentje is, moet ik me nog steeds goed gedragen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry! Ik was weg! Wat heb ik gemist?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    [Sorry! Ik was weg! Wat heb ik gemist?]


    | Je hebt nog niks gemist. |


    That is a perfect copy of reality.