• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    MT :Y)


    How far is far

    Aidan James Styles
    Na een tijdje kwam ook mijn zusje beneden. Ondertussen zat ik rustig thee te drinken en in mijn uit elkaar vallende versie van Henry V the lezen. Ik keek even op van het kabaal en darna weer van haar binnenkomst, maar niet lang. "Hey" zei ik met een glimlach voor ik verder ging met lezen. na elke pagina nam ik consequent een slok thee. Mijn tweelingbroer deed er wel lang over. Ondertussen raakte deze kop op en ik wilde eigenlijk niet nog een kop nemen voor we zouden gaan reizen, want dan moest ik onderweg weer plassen. Toen de mok leeg was en ik net de acte uit had gelezen keek ik naar Jace. "Weet jij waar Haza blijft?" Hij zou zich toch niet verslapen hebben? Of was hij nogsteeds aan het inpakken? Als zelfs een meisje het sneller kon doen leek me dat niet. Anders mocht hij zich echt schamen. Ik haalde een hand door mijn haren en keek even naar onze moeder. "Harry! Opschieten!" riep ze vanaf hier naar boven. Hij zou het zeker hebben gehoord, want ik was hier bijna doof. Ik hoopte echt dat hij opschoot. Ik had zin om weer mijn vrienden te zien, ik was namelijk bevriend met het zusje van mijn broers vriendje. Ook was ik stiekem verlieft op mijn broers vriemdje, maar dat zou echt nooit aan het licht komen. Ooit zou ik wel een andere jongen vinden op wie ik verliefd werd en waarmee ik de rest van mijn leven kon delen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Niall, ik ken je langer dan vandaag. Ik kan precies zien wanneer je liegt. Ik vind het niet erg als jullie iets hebben ofzo, of wat dan ook. Het maakt me helemaal niks uit op wie je verlieft bent, als jij maar gelukkig bent,' zegt hij en ik begin te blozen. Ondanks dat Jesse en ik als ik thuis was ruzie gadden ondat herrie shopte terwijl ik wou slapeb hield ik van hem. 'Je kan me vertrouwen Niall. Ik mag dan soms - meestal - een klootzak zijn, maar ik zal nooit een geheim van jou doorvertellen. Jij bent mijn broer en dat blijft zo, mijn hele leven lang.'zegt hij en veegt zijn traan werd. Ik slik " dankje Jesse. Het us gewoin ik weet niet wat pap en mam ervan zouden vinden en de andere lad. En ik weet het niet. Het Management zou me vast en zeker dwingen tot neprelatie en het niet accepteren." zucht ik. Ik kijk hem aan ' kom hier" gniffel ik en knuffel hem. ' houd het alsjeblieft stil oke ik wil met Zayn bespreken hoe we alles gaan doen" Ucht ik en kijk hem smekend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Dankje Jesse. Het is gewoon ik weet niet wat pap en mam ervan zouden vinden en de andere lads. En ik weet het niet. Het Management zou me vast en zeker dwingen tot neprelatie en het niet accepteren.' Ik knik. Ik snap zijn probleem helemaal. Dat ik het niet erg vind betekent niet dat niemand het erg vind. 'Niall, pap en mam vinden het helemaal niet erg. Vroeger dachten ze een tijdje dat ik gay was, en zeiden toen tegen me dat het ze helemaal niets uit maakt. Voor jou geld het zelfde,' zeg ik. 'Kom hier,' zegt Niall, en ik knuffel hem. 'Ik hou van je Niall,' zeg ik. 'Houd het alsjeblieft stil oke ik wil met Zayn bespreken hoe we alles gaan doen,' zegt Niall, en ik knik. 'Ik zeg het pas als jij dat wilt. Je kan me alles vertellen,' zeg ik. Ik glimlach. Op dit moment ben ik zo anders dan op andere momenten. Ik weet niet waarom, maar bij Niall kan ik echt mezelf zijn. Hij is mijn broer en ik weet dat ik hem ook alles kan vertellen. 'Ik ben er voor je, altijd,' zeg ik er bij. Ik glimlach en laat Niall los.

    Zayn Malik

    Ik slik als ik het berichtje naar Niall gestuurd heb. Het bleef maar in mijn gedachten. Hij is verliefd op mij. Dat ik homo ben weet ik al lang. Ik durfde nooit naar jongens te kijken en probeerde net te doen alsof ik gewoon hetro was. Maar ik kan het gewoon niet langer voor me houden. Ik ben al een tijdje verliefd op Niall en eigenlijk wou ik gewoon meteen ja zeggen, maar dat durfde ik niet. Ik heb er de hele tijd over na gedacht en wist het antwoord eindelijk. Het maakt me allemaal niets uit, zolang ik maar met Niall kan zijn. 'Emily! Ik zit alvast in de auto!' roep ik, en ik knuffel mijn ouders nog even. Ik durf ze nog niks te vertellen. Ik stap in de auto en open het gesprek met Niall. Ik kan nu echt niet wachten om je te zien! Ik was eigenlijk al lang verliefd op je maar ik durfde niks te zeggen want ja sommige mensen houden nou eenmaal niet van homo's xxxZayn


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles
    Ik was al een tijdje klaar met inpakken maar was doodmoe, aangezien ik de halve nacht niet geslapen had. Ik liet mezelf achterover op mijn bed vallen en besloot mijn ogen nog voor heel eventjes te sluiten, dat zou geen kwaad kunnen. Blijkbaar wel, want ik was in slaap gevallen en schrok op van mijn moeder die me riep, en sprong een halve meter de lucht in. 'Ik kom al!' riep ik luid terug, en pakte vlug mijn koffer om daarna met twee treden tegelijk de trap af te sjezen. Ik keek met een halve grijns naar mijn broer en zus, en haalde een hand door mijn nu weer warrige haar. 'Sorry, ik was weer in slaap gevallen.' Ik had echt wel zin in dit tripje, maar was simpel gezegd gewoon moe. Ook was het wel fijn dat ik de jongens na een tijdje weer zou zien, en zuchtte even bij het idee dat Louis er ook zou zijn. Het leek me een goed idee nog wat te drinken voor we zouden vertrekken, en pakte een simpel glas limonade, ik had geen zin in die warme thee.


    Because I love him, do I need another reason?

    Anna Jane "AJ" Tomlinson

    Ik zette mijn stereo nog harder, zodat hij op volume 24 stond. Redelijk hard, als je het mij vroeg. Ik was erg enthousiast over wat we met z'n allen gingen doen. Lekker kamperen. Heerlijk. Ik hield van de natuur. Twee koffers waren al klaar. Simpelweg één koffer voor kleren, één koffer met muziek-dingen. Nu was ik de derde aan het vullen, met dingen die in mijn toilettafel hoorden. Jammer genoeg was die gejat, de laatste keer dat ik in een Bed & Breakfast had gelogeerd. Tandenborstel, tandpasta, drie flesjes parfum… 'Genelle!' krijste ik, hopend boven de muziek van Five Seconds of Summer's muziek uit te komen. 'Waar is mijn haarborstel!' Ik wilde net mijn matras omkeren, omdat mijn haarborstel daar vaak ook verstopt lag. Maar toen bedacht ik me dat het ook nog onder mijn bureau kon liggen. Ik keek even rond. Aan de lichtroze geverfde muren hingen posters van Austin Mahone en ander zangers en bands, maar boven mijn bed hing de grootste poster: een enorm papier waar Louis opstaat. In het hoekje van de kamer staat ook een grote Louis stand-up. Ik was zo blij dat Genelle en ik nu eindelijk wat tijd met hem konden doorbrengen. Mijn zus was heus heel aardig, ik was een paar jaar jonger dan haar, dat was af en toe vervelend. Maar van binnen is ze de liefste zus ever.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Ik werd wakker door een kabaal wat uit de woonkamer kwam. Het leek wel of de boel verbouwd werd. Waarschijnlijk was Matt aan het inpakken voor een kampeertripje, en was waarschijnlijk al een tijdje beneden aan het stuiteren. Ik kwam met tegen zin mijn bed uit, en begon maar met mijn koffer inpakken. Toen ik klaar was checkte ik of ik alles wel had, want ik vergeet altijd alles. "Liam! Weet jij waar mijn oplader is?!" hoorde ik Matt door het huis gillen. 'Nee, ligt hij niet in je kamer dan?' Gilde ik terug. Ik ging verder met checken of ik alles wel had. Volgens mij wel. Ik ritste mijn koffer dicht, en wou mijn mobiel pakken, die dus niet in mijn broekzak zat. 'Matt?! heb jij mijn mobiel gezien?' Gilde ik nu naar beneden. Ik keek rond in mijn kamer, maar hij was echt niet te vinden. Ik opende mijn kast om daar in te kijken. Nee, mijn mobiel lag er niet, maar Matt zijn oplader wel. Ik pakte mijn koffer, en liep met in mijn andere hand de oplader van mijn broertje naar beneden. Ik parkeerde mijn koffer in de gang, en liep naar mijn broertje toe. 'Kijk eens, ik heb je oplader gevonden.' Zei ik, en hield de oplader voor zijn neus.


    How far is far

    Louis Tomlinson.

    Zussen... Met een woord, je werd stapelgek van ze. Ik zat al bijna een uur beneden op de bank, bepakt en bezakt. Niet dat ik nou heel veel nodig had, want nee, ik liep toch wel vaak in hetzelfde of meestal droeg ik iets van Harry. En ik weet niet wat het was, maar ik werd toch lichtelijk nerveus als ik aan deze jongen dacht, de laatste tijd had ik dat wel vaker en ik wist niet waar het vandaan kwam. Zacht slaakte ik een zucht en ik irriteerde me mateloos aan de harde muziek van Anna. Ik wist wel zeker dat zij het was. Ik rommelde wat met het lepeltje in mijn, inmiddels, koude mok thee, om daarna met een vies gezicht het laatste slokje te nemen en de mok direct maar in de vaatwasser te zetten, voordat ik het weer zou vergeten. "Zet die irritante muziek zachter!" Gilde ik naar boven, terwijl ik al voor de derde keer opnieuw mijn koffer controleerde. Tjsa, je moet toch wat te doen hebben als je moest wachten... Sowieso had ik een über hekel aan wachten, al vond ik het wel weer gezellig dat we eindelijk weer eens wat met zijn allen gingen doen, dat was reuze lang geleden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Hora

    Niall, pap en mam vinden het helemaal niet erg. Vroeger dachten ze een tijdje dat ik gay was, en zeiden toen tegen me dat het ze helemaal niets uit maakt. Voor jou geld het zelfde,' zegt hij en ik begin te glimlachen en hij knuffelt me Ik hou van je Niall,' zegt hij en ik glimlach ' ik ook van jou. 'Ik zeg het pas als jij dat wilt. Je kan me alles vertellen,' " glimlachend knik ik " jij kan me ook alles Ik ben er voor je, altijd,'glimlahend open ik het smsje en begint te glimlachen " heey ik was ook bang dat je niet leuk vond we spreken elmaar straks. Kan echt niet wachten. Wij samen in een tent haha xx' glimlachend verzend ik het. ' maar een ding Jesse alsjeblieft stop eens met het daten van een wrrk doet het jou een pijn dan als je een meisje aan het huilen maakt" vraag ik hem en eef hem weer wat snoepjes en anoep zelf ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Jij kan me ook alles Ik ben er voor je, altijd,' zegt Niall. Ik glimlach. 'Maar een ding Jesse alsjeblieft stop eens met het daten van een week doet het jou een pijn dan als je een meisje aan het huilen maakt?' vraagt hij. Ik zucht. 'Dat we nu zo een moment hebben betekent niet dat ik zal veranderen. Het is gewoon hoe ik ben en zo blijf ik ook. Misschien later. Maar ik ben zeventien, ik wil lol maken,' zeg ik. Ik pak zijn mobiel weer af. Ik glimlach als ik de berichtjes zie. 'Jullie zijn schattig samen, Nialler. Ik zou deze houden,' zeg ik, en ik grijns even. 'Maar, lekker gezellig kamperen. Ik dacht dat wij tweeën een tent zouden delen. Nu heb ik niemand. En ik neem aan dat jij mij niet snel een tent zou laten delen met een meisje, hoewel, jij deelt zelf ook een tent met Zayn. Ik vraag me af hoe dat afloopt,' zeg ik met een grijns. Het is te leuk om Niall met dit soort dingetjes te plagen. In sommige opzichten lijk ik veel ouder dan hem, maar ik andere lijk ik soms wel op een kleuter van vijf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan
    Dat we nu zo een moment hebben betekent niet dat ik zal veranderen. Het is gewoon hoe ik ben en zo blijf ik ook. Misschien later. Maar ik ben zeventien, ik wil lol maken,' zegt hij en ik grinnik " ik kon het proberenn" grijns ik. Hij pakfweer mijn mobiel en glimlacht 'Jullie zijn schattig samen, Nialler. Ik zou deze houden" ik word rood ' het is geen voorwerp' lah ik. 'Maar, lekker gezellig kamperen. Ik dacht dat wij tweeën een tent zouden delen. Nu heb ik niemand. En ik neem aan dat jij mij niet snel een tent zou laten delen met een meisje, hoewel, jij deelt zelf ook een tent met Zayn" ik word weer rood. " dan ga jij met Brooke of met de broer van Hazza ofzo. Wr zien het daar wel' gllach ik. "moet je dit is horen. Dit was echt een van de luidste optreden"ik zet mijn geluid aan en ik start het filmpje. ' hier zie je deze. Ze gooit dadelijk haar mobiel het posium op tegen Li'gniffelbij. " ga je trouwena mee als we met de vilgende tour naar Ierland gaan?' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anna Jane "AJ" Tomlinson

    'Zet die irritante muziek wat zachter!' hoorde ik Louis van beneden gillen. 'Nou zeg!' riep ik terug. 'Jij bent ook lekker gezellig!' Om mijn grote broer te plagen draaide ik de volumeknop zo, dat het geluid nu op dertig stond. Vijftig is de max, ik had het weleens uitgeprobeerd, maar even later hadden we politie op de stoep in verband met geluidsoverlast.
    Ik pakte de laatste rugzakjes in, die uit niets meer dan nutteloze hebbedingetjes bestonden. Die nutteloze hebbedingetjes waren voor mij als talismannen. Om de een of andere reden gaf alle troep mijn geluk. Maar ja, dat is ook wel iets voor mij. Soms voel ik me wat kinderachtig en gek, maar dat komt volgens mij mede doordat ik best jong ben, vergeleken met de rest. Of het zit gewoon in de familie, want Louis is af en toe net zo gestoord als ik.
    Veel meiden bij mij op school vinden het raar dat de muren van mijn kamer lichtroze zijn, maar het is simpelweg een mooie kleur. Het past ook goed bij mij.
    Overladen met rugzakken en koffers loop ik met mijn keytar in de hand naar Louis toe, die op de bank zit met zijn bende. 'Hoe gaat het broertje?' vroeg ik. Ik had de vage gewoonte om Louis "broertje" te noemen, alsof ik ouder was dan hij.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jesse Horan

    'Ik kon het proberen,' antwoordt hij. Ik grijns. 'Het is geen voorwerp,' lacht hij. Ik haal mijn schouders op. 'Dan ga jij met Brooke of met de broer van Hazza ofzo. We zien het daar wel,' zegt hij. Ik knik. 'Yeah, sure. Brooke wil nog liever buiten slapen dan een tent met mij delen,' zeg ik met een grijns. Ik vind Brooke erg aardig, maar ze kan er niet goed tegen dat ik altijd troep maak en dat niet opruim. 'Moet je dit is horen. Dit was echt een van de luidste optredens,' zegt Niall, en hij start het filmpje. 'Hier zie je deze. Ze gooit dadelijk haar mobiel het podium op tegen Li,' zegt hij. Ik glimlach. Ze hebben echt fans die de raarste dingen doen. 'Ga je trouwens mee als we met de volgende tour naar Ierland gaan?' vraagt Niall. Ik knik. 'Ik vind jullie muziek niet echt geweldig maar het lijkt me erg leuk om te zien hoe jullie daar op het podium staan,' zeg ik naar de waarheid. Nialls mobiel trilt weer. Ik grijns en kijk. We zijn pas net samen hoor ;) Maar lijkt me erg gezellig xxxZayn. Ik grijns breed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Amanda 'Amy' Philippe Cherson
    Ik bedank de taxichauffeur vriendelijk en stap uit, nadat ik hem netjes zijn welverdiende geld heb gegeven. Hij moest eens weten wat ik hier kwam doen, dan durfde hij mij niet eens weg te brengen.
    Ik gooi mijn sporttas over mijn schouder en trek mijn roze trolley achter mij aan het bos in. De wieltjes werken niet altijd even goed mee, wat komt door de zachte ondergrond die bedekt is met bladeren, en waar af en toe een boomwortel uit omhoog steekt.
    Ik zoek de juiste plek, de plek waar ik met Lorraine heb afgesproken, het meisje dat dit geweldige plan bedacht heeft. Als ik daar aankom, zie ik haar al staan. Ze zat al een mes uit haar koffer gehaald, merkte ik op toen ik dichterbij kwam. Ook in mijn bagage ontbrak het niet aan scherpe voorwerpen. Scheermesjes, scharen, een veelzijdig zakmes, noem maar op. Ook had ik een pakje lucifers en een aansteker meegenomen, je wist maar nooit waar je het voor gebruiken kon. Ik grijnsde naar Lorraine en stak mijn hand op als begroeting, waarna ik nog wat dichterbij kwam. 'Hi,' zei ik toen ik eenmaal naast haar stond. 'Ik ben er.'


    "Family don’t end in blood”

    Niall Horan
    Yeah, sure. Brooke wil nog liever buiten slapen dan een tent met mij delen,' zegt hij grijnzend en ik knik. 'doe trouwens maar niet nee.' grinnik ik. Oh wat heeft Brooke in vakanties vaak gemopperd omdat Jesse nogal een slordervos is e troep niet opruimt Brooke hield het liever netjes e schoo .ik. 'Ik vind jullie muziek niet echt geweldig maar het lijkt me erg leuk om te zien hoe jullie daar op het podium staan,' zegt hij eerkijk en ik glimlsch. Het was fijn dat ondanks het niet zijn styls was dat hij me gewoon steunde. Altijd is hij komen kijken als ik hem uitndogide om mij te steuenen. Met de film premiere was hij er ook. Natuuijk vond hij de fans geweldig aangezien het meiden van zijn leeftijd waren. Maar hoe hij me ook steunde hij bleef altijd eerlijk hoe hij er over dacht er komt weer een sms en ik trek mijn mobiel uit zijn handen.We zijn pas net samen hoor  Maar lijkt me erg gezellig xxxZayn. Ik word weer rood. "lijkt me ook leuk en dan zien we van zelf hoe het gaat. Maar ik ga zo rijden. Met of zonder Brooke xxx owja Jesse weet het al. Hij heeft de berichtjes gelezen maar houd het stil xx" ik verzend het weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan