• Ik word meestal Emsie, Ems, Em, Emmie of Emmaatje genoemd, thuis, op school en op Q (mijn echte naam is Emma). Omdat iemand me onlangs Emsie noemde, was ik benieuwd wat jullie bijnamen zijn.

    Wat zijn die van jullie?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 16:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Embrace schreef:
    Jetje.(bloos)

    Heb jij stiekem dezelfde naam 0.0

    Ik word Soms ook Jetje genoemd of Jet of Jetta ofzo. Of hier op Q Jetsel.
    Ik heet Jette


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kim, Kimmie, Kimmetje, Kimbo, Kimmeh .. oh en Bert. Vraag me niet waarom.
    Of gewoon Kimberley.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    KIM

    Door vrienden word ik aangesproken met Kimmie/Kimi/Kimmy of Kimm(i)emens. Die laatst genoemde vind ik very awesome als bijnaam.
    Sinds dit jaar word ik op school vaak Kimsy genoemd.
    Op de basisschool en in de eerste klas was het Kip en Kip-en-duikvlucht. Dat vond ik echt vreselijk.
    Mijn mentor uit de derde, noemde me altijd Kimmetje. Wat heb ik een hekel aan die naam, zeg. Tegenwoordig noemt alleen mijn jongste broer me soms nog wel eens zo.
    In de latere klassen op de middelbare werd ik ook wel aangesproken met mijn volledige voornaam Kimberley.
    Kimsel is het meestal op Q waar ik mee word aangesproken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Myk en door m'n moeder soms Mikeal. Ik heet Myke en dat spreek uit als Meike, dus Myk sprek je uit als Meik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb geen bijnaam, vind ik eigenlijk spijtig.(:
    Ze plagen me soms eens met kleintje, lol.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    M'n halve familie noemt me Isabel / Isabella, hoewel ik gewoon Isa heet, vraag me niet waarom x'D


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik heb er geen, en eigenlijk ben ik daar blij om, want er is geen enkele manier waarop je Inge kunt afkorten of 'opleuken' op een manier die niet verschrikkelijk klinkt. Ik heb al meer dan voldoende Sinterklaasgedichtjes met "Inge kan leuk zinge" moeten doorstaan (wat overigens niet eens waar is), dus gewoon mijn naam is prima. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niksel en zo wordt ik al sinds zo'n 8 jaar genoemd. Vind het wel grappig dat het ineens heel veel gebruikt wordt, dat -sel overal achter.


    Your make-up is terrible

    Eef, Efia ik heet Eva


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Square schreef:
    Ik heb er geen, en eigenlijk ben ik daar blij om, want er is geen enkele manier waarop je Inge kunt afkorten of 'opleuken' op een manier die niet verschrikkelijk klinkt. Ik heb al meer dan voldoende Sinterklaasgedichtjes met "Inge kan leuk zinge" moeten doorstaan (wat overigens niet eens waar is), dus gewoon mijn naam is prima. :W

    Haha, een vriendin uit mijn vriendengroep heet zo. Wij hebben hetzelfde probleem. x) Iedereen met een leuke spontane bijnaam, behalve onze Inge. Die heet gewoon Inge. :')


    ars moriendi

    Jen of Jennie :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sméagol is al zo lang ik me kan herinneren mijn bijnaam :') Mijn vader noemde me vroeger al zo, omdat ik altijd erg gefocust kon zijn op bepaalde dingetjes. Deze bijnaam is blijven hangen en inmiddels gebruiken mijn moeder en mijn tante deze bijnaam ook altijd voor mij.
    Voor de rest word ik vaak aangesproken met variaties op mijn echte naam. Niet erg interessant dus.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 20:58 ]


    Caution first, always.

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, een vriendin uit mijn vriendengroep heet zo. Wij hebben hetzelfde probleem. x) Iedereen met een leuke spontane bijnaam, behalve onze Inge. Die heet gewoon Inge. :')


    Goed om te weten dat ik niet de enige ben. :Y)
    Ik had nog nooit eerder van een lotgenoot gehoord. Aan de andere kant mag ik waarschijnlijk nog blij zijn dat mijn ouders voor Inge hebben gekozen, want mijn vader wilde graag een Angelique. Dan toch liever mijn niet-afkortbare naam. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij mijn voornaam is het vaak "Ambiebambi"
    Bij mijn achternaam (Bassier) zijn er twee "Bier voor Bassier" & "Bak bier"

    Geloof het of niet, maar dit heeft niks te maken met dat ik graag bier ofzo drink :p


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)