• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:30 ]

    Wilhelmina schreef:
    Ik was eerst blind en kon de meeting niet vinden, oeps.. Zet mij maar op misschien


    Jij gaat niet op misschien. Jij komt gewoon. Punt.

    Hybridum - > McClair

    Is er nog iemand die vanaf / langs Gouda reist met de trein?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Laurin > CaIeb
    Je kunt mij binnenkort waarschijnlijk van misschien afhalen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bloodraven --> Mercedene. En er is een grotere kans dat ik kom, ik heb namelijk om 9 uur nu les. :Y) Moet nog even alles nagaan though.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CaIeb schreef:
    Laurin > CaIeb
    Je kunt mij binnenkort waarschijnlijk van misschien afhalen *O*


    Ik hoop het ^^

    Ik heb een klein beetje slecht nieuws. Ik heb dus te horen gekregen dat ik die avond een hele belangrijke wedstrijd heb die ik écht niet kan missen. Dus tenzij iedereen ermee instemt om het op een andere datum te houden (als dat kan) gaat het gewoon door, maar moet ik al rond een uur of 4 weg.

    Montrose schreef:
    Ik heb een klein beetje slecht nieuws. Ik heb dus te horen gekregen dat ik die avond een hele belangrijke wedstrijd heb die ik écht niet kan missen. Dus tenzij iedereen ermee instemt om het op een andere datum te houden (als dat kan) gaat het gewoon door, maar moet ik al rond een uur of 4 weg.


    Dat is balen :( Maar ik kan zelf niet echt op een andere datum :/ Ik kon alleen omdat ik dan al.met een weekendje weg in de buurt ben.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dan blijft het gewoon op die datum ^^ Misschien is het ook een idee om het wat vroeger te doen? Iets zoals 12 uur (of eerder?)

    Montrose schreef:
    Dan blijft het gewoon op die datum ^^ Misschien is het ook een idee om het wat vroeger te doen? Iets zoals 12 uur (of eerder?)


    Ik kan er al heel vroeg zijn want ik heb bijna geen reistijd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hoe laat stellen jullie dan voor?

    Ik hoef maar een uur te reizen, dus van mij mag het zelfs al vroeger dan 12 uur zijn, maar ik weet niet hoe de rest daarover denkt.


    Take risks and conquer your fears.

    Vroeger dan 12 vind ik goed. Ik moet in de avond ook vroeg weg omdat ik de volgende dag naar berlijn vertrek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het vroegste wat ik kan is 9 uur , maar dit heb ik dan liever niet aangezien ik een stuk gebracht moet worden door mn ouders en op vakantie willen die minstens tot 7 uur slapen xD Maar hoe vinden jullie 10 uur klinken?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zet mij maar op misschien. Ik heb repetitie dir dag en weet niet hoelaat dat is. Vandaar dat ik niet zeker weet of ik kan.


    Vampire + Servant = Servamp

    McClair schreef:
    Het vroegste wat ik kan is 9 uur , maar dit heb ik dan liever niet aangezien ik een stuk gebracht moet worden door mn ouders en op vakantie willen die minstens tot 7 uur slapen xD Maar hoe vinden jullie 10 uur klinken?


    Ik vind alles best, ligt eraan of iedereen ook rond deze tijd kan..