• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:30 ]

    Montrose schreef:
    (...)

    Ik vind alles best, ligt eraan of iedereen ook rond deze tijd kan..


    Jup en anders komen er een paar gewoon wat later en dan kunnen we die gewoon dan eventjes snel ophalen :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Even iets anders,
    Misschien is het handig om een facebook of whatsapp groep te maken?
    Dit is wat handiger voor overleggen soms en het is ook makkelijk om hier na de tijd de foto;s in te zetten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kan wel, dan moet iedereen zijn nummer even naar mij sturen c:

    Done ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sorry mensen ik kom niet, om even de PB te beantwoorden. Het is gewoon wat te verwarrend op de dag, bij mij thuis.


    Vampire + Servant = Servamp

    same :( ik had mijn kleine broertje beloofd om hem op z'n vrije dag mee te nemen naar plopsaland, en ik was compleet vergeten dat dat dezelfde dag was :( maar een volgende keer kom ik zeer graag en ik sta altijd open voor individuele meetings :-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    als we om 10 uur doen, moet ik om 8 uur al in de trein zitten en dus al om half 8 thuis weg O.o


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik denk ook niet dat het hem gaat worden. Ik zit toch met dat geld omdat ik vrijdag voor het laatst werk.
    Ik hoop dat ik volgende keer wel naar een meeting kan (:

    Ik heb school, ik ga het niet redden blijkt nu toch. Zeker als we al zo vroeg afspreken. Heel jammer want de mensen hier had ik graag willen ontmoeten. Volgende keer maar weer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kom wel! Liever later dan tien uur, maar tien uur zou ook wel lukken.


    Take risks and conquer your fears.

    Voor de mensen die later dan 10 uur willen, kunnen altijd later komen. Die pikken we dan toch gewoon op?


    "Ignite, my love. Ignite."

    En toen was het lijstje weer korter..

    Ellen, je kan me van misschien afhalen *O*
    En mn naam veranderen (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pleur mij er maar van af, heb exames direct erna


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is niet zo dat jullie mij echt zouden kennen omdat ik een complete noob ben op het forum, maar als het nog zou kunnen zou ik graag op 'misschien' willen staan? Ik woon in Tilburg dus de kans is groot dat ik kom, tenminste, als het nog kan? Mijn naam is trouwens Cherona. C:


    I'm your little ray of pitch black.