• Hoort dat hier?

    He, ik wil graag tickets kopen voor Stromae. Nu vond ik 'n site: waar ze nog te koop zijn.
    Maar volgens de radio enz. Is het concert van 2 april al uitverkocht, toch zijn ze hier nog te koop..

    Kent iemand deze site? Weten jullie of dit veilig is? En of ik dit kan vertrouwen en ze kan kopen? ;x

    Of weten jullie anders 'n andere site waar ik nog tickets kan kopen voor een van zijn concerten? ;$

    Danku.

    Edit: Op de site staat:
    "Stromae Tickets
    Bent u fan van Stromae? Dan heeft u geluk! heeft nog tickets beschikbaar voor Stromae op woensdag 2-4-2014 om 20:00 op locatie Heineken Music Hall Amsterdam. Ons ticketaanbod voor deze evenementen betreft doorverkochte tickets. De nominale waarde van deze tickets is 30 tot 30 euro. Op alle bestellingen is onze 100% ticketgarantie van toepassing."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 14:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 jan 2014 - 15:01 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nee. Niet doen, geloof me. Je moet echt altijd alleen via Ticketmaster of Livenation bestellen, de rest is niet betrouwbaar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Nee. Niet doen, geloof me. Je moet echt altijd alleen via Ticketmaster of Livenation bestellen, de rest is niet betrouwbaar.


    Ik weet het ook niet zeker.. ;l
    Maar omdat dat er dan bij staat.. En er reviews op internet te vinden zijn met dat het een eerlijke site is enz.
    Maarja, misschien zijn die Reviews ook wel nep.. ;s


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Niet via TopTicketshop bestellen. Just don't do it.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Niet doen. Grote kans dat de kaartjes hartstikke nep zijn.

    Het kan best wel eens eerlijk zijn, maar dit betekent dat dit bedrijf de kaartjes bij de originele verkoper heeft gekocht voor 30-35 euro en dan doorverkoopt aan jou voor minstens 20 euro meer, om zo winst te maken.

    Oh, er staat trouwens op de site ook gewoon dat ze kaarten overkopen van mensen die NIET gaan, dus ik zou het ook gewoon niet doen. Je betaalt heel veel meer, dan krijg je kaartjes met een andere naam erop en een veel lager bedrag dan je neergeteld hebt. Voor zover ik gelezen heb krijgen mensen de kaartjes vaak wel binnen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:02 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou het niet doen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niet doen hoor. Je krijgt misschien wel een ticket opgestuurd dat echt lijkt, maar dan word je bij de ingang geweigerd. Dan komt de klap nog harder aan. Alleen ticketmaster en livenation zijn betrouwbaar. Of de officiële site van een concertzaal zelf.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Zoals ik dus al in 't concertentopic heb gezet; koop geen kaarten bij andere sites maar bij de officiele verkooppunten: Ticketmaster, Eventim & Livenation.


    To infinity and beyond •

    Ok.. ;(
    Probeer nu dan kaartjes te kopen via Livenation, voor in November in Brussel. Alleen de site begint opeens Frans te spreken tegen me x'DD. Dus ff uitvogelen..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ikbenagnes schreef:
    .


    Reclame?

    Ontopic: niet doen. Ik heb gehoord dat 10% zijn kaartje krijgt en je betaalt sowieso veel te veel.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 jan 2014 - 14:58 ]


    I am an idiot, I move.

    Yoite schreef:
    Nee. Niet doen, geloof me. Je moet echt altijd alleen via Ticketmaster of Livenation bestellen, de rest is niet betrouwbaar.

    Dit moet je gewoon altijd aanhouden. Hoe aantrekkelijk het ook lijkt. Alleen via de officiële verkooppunten. En ik zou niet naar mensen luisteren die ikbenagnes heten. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    ikbenagnes schreef:


    10% krijgt een ticket, 100% betaalt.
    Maar goed. Wie zegt dat de algemene voorwaarden van zo'n site kloppen? Ze kunnen er alles wel neerzetten of gewoon niet betalen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 jan 2014 - 14:59 ]


    I am an idiot, I move.

    ikbenagnes schreef:


    Het is niet voor niks dat HMH, Ziggodome, Paradiso etc. zeggen dat je bij OFFICIELE verkooppunten tickets moet kopen? Ticketmaster, Livenation & Eventim. Dit doen ze omdat ze de echtheid anders niet kunnen bevestigen.
    Vind 't behoorlijk dom dat je mensen het tegendeel beweert, tot het bij jou ook een keer fout gaat (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 jan 2014 - 14:59 ]


    To infinity and beyond •

    ikbenagnes schreef:
    (...)



    Ja, en als 't uitverkocht is heb je pech :') tenzij je ergens via marktplaats of via Twitter nog aan hardcopy kaarten kunt vinden, want e-tickets zijn 9 van de 10 keer nep.
    Mensen bang maken voor dit soort sites? Het gaat zelden goed, ik heb 't namelijk een aantal keer gedaan en een aantal keer bleken mijn kaarten nep te zijn, onder andere bij 'topticketshop'. Kreeg ik mijn geld terug? Nee, want 'hun kunnen er niets aan doen dat de kaarten nep zijn'.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 jan 2014 - 15:00 ]


    To infinity and beyond •

    ikbenagnes schreef:


    HAHAHA! Biggest bullshit heard today!
    Sorry maar Algemene voorwaarden zijn ten eerste niet bindend en ten tweede is het enkel in het voordeel van het bedrijf. Hiermee kunnen ze de wet ontduiken (denken ze). Dit noemt men de zwarte en grijze lijst. De zwarte lijst bevat de dwingende rechten, hier mag helemaal niet vanaf geweken worden en op de grijze lijst staan Driekwart/semi dwingende regels. Hier kunnen ze binnen de perken dus wel vanaf zien te komen.
    Ik heb als Rechten-student geleerd in zijn eerste jaar al dat Algemene Voorwaarden eigenlijk a lot of crap zijn.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 jan 2014 - 15:00 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3