• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    Ik denk echt dat ik binnenkort nog een vreselijke bui ga krijgen enkel omdat het nog zo lang duurt voor het volgende seizoen. Nu weet ik dat het geen 2 jaar is, maar dan nog. (no_chears) Ik vind het heel gemeen van ze dat ze de fans zo lang laten wachten telkens. Natuurlijk zijn Benedict en Martin druk met andere dingen en films en dergelijke, maar dan nog. ):


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Draculea schreef:
    Ik denk echt dat ik binnenkort nog een vreselijke bui ga krijgen enkel omdat het nog zo lang duurt voor het volgende seizoen. Nu weet ik dat het geen 2 jaar is, maar dan nog. (no_chears) Ik vind het heel gemeen van ze dat ze de fans zo lang laten wachten telkens. Natuurlijk zijn Benedict en Martin druk met andere dingen en films en dergelijke, maar dan nog. ):


    Mee eens. Maar tegelijkertijd... Vind lk het ook beter! Als je telkens maar een paar maand hoeft te wachten, ls het einde er ook sneller.. En krijgen we nooit meer Sherlock.. Dus dan liever zo.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik las met een theorie, voor de mensen die er niet van houden staat hij onder de spoiler.

    Dat Janine de zus is van Moriarty. Danzij het Ierse accent en door wat ze zei in het ziekenhuis.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik las met een theorie, voor de mensen die er niet van houden staat hij onder de spoiler.

    Dat Janine de zus is van Moriarty. Danzij het Ierse accent en door wat ze zei in het ziekenhuis.




    Woooow, dat zou me wel leuk lijken x)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Assassin schreef:
    Ik las met een theorie, voor de mensen die er niet van houden staat hij onder de spoiler.

    Dat Janine de zus is van Moriarty. Danzij het Ierse accent en door wat ze zei in het ziekenhuis.

    Dat zou wel een leuk iets kunnen zijn... En dat Janine met opzet Sherlock hielp omdat Moriarty weer terug in het spel wilde komen. Daardoor wilde hij misschien eerst Sherlock's andere 'tegenstanders' uitschakelen.
    Overigens las ik dat Sherlock en Janine het niet eens met elkaar echt gedaan hadden (dus de fangirls kunnen blijven fangirlen want hij is nog steeds virgin). Wat misschien nog eens extra verwijst naar het feit dat Janine dit niet voor Sherlock deed maar voor Moriarty.
    Oké, misschien is dit iets te doorgedacht. Maar hey, we moeten ergens beginnen met de theorieën. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat zou wel een leuk iets kunnen zijn... En dat Janine met opzet Sherlock hielp omdat Moriarty weer terug in het spel wilde komen. Daardoor wilde hij misschien eerst Sherlock's andere 'tegenstanders' uitschakelen.
    Overigens las ik dat Sherlock en Janine het niet eens met elkaar echt gedaan hadden (dus de fangirls kunnen blijven fangirlen want hij is nog steeds virgin). Wat misschien nog eens extra verwijst naar het feit dat Janine dit niet voor Sherlock deed maar voor Moriarty.
    Oké, misschien is dit iets te doorgedacht. Maar hey, we moeten ergens beginnen met de theorieën. :'D


    Maar dat zei ze toch ook ergens in het ziekenhuis?


    Your make-up is terrible

    Net de aflevering gekeken. Ik zit nu best wel te flippen.
    Die Magnussen vind ik best wel een creep. Ik ben dan ook wel blij dat Moriarty weer leeft en die creep is doodgeschoten.
    Man, wat haat ik Mary nu. Sorry hoor. Dacht ik eindelijk: 'Yeey, meer Johnlock dus.' Maar nee, hoor..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar dat zei ze toch ook ergens in het ziekenhuis?

    Wat zei ze?

    Draculea schreef:
    (...)
    Wat zei ze?


    Ik kan het niet terug vinden, echt heel irritant haha. Weet jij waar ergens dat gesprek plaatsvond?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan het niet terug vinden, echt heel irritant haha. Weet jij waar ergens dat gesprek plaatsvond?

    Ik kan het me zelfs serieus even niet herinneren... mijn hyperheid heeft mijn denkvermogen aangetast. (cat)

    Ben ik de enige die niet al gek aan het worden is door de aankomende hiatus? I mean, twee jaar geleden was het voor mijn gevoel zo veel erger. :'D


    Caution first, always.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik kan het me zelfs serieus even niet herinneren... mijn hyperheid heeft mijn denkvermogen aangetast. (cat)


    Found it!


    Sherlock: 'I exploited the fact of our connection'
    Janine: 'When? Just once would be nice'
    Sherlock: 'Oh. I was waiting till we got married'
    Janine: 'That was never going to happen!'


    Your make-up is terrible

    Elrond schreef:
    Ben ik de enige die niet al gek aan het worden is door de aankomende hiatus? I mean, twee jaar geleden was het voor mijn gevoel zo veel erger. :'D

    Ik vond het bij het vorige seizoen veel erger ja, maar alsnog zit ik wel half te flippen.
    Ook heb ik keihard tegen de laptop zitten schreeuwen en huilen toen Sherlock bijna dood ging.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Ik vond het bij het vorige seizoen veel erger ja, maar alsnog zit ik wel half te flippen.
    Ook heb ik keihard tegen de laptop zitten schreeuwen en huilen toen Sherlock bijna dood ging.

    Ugh, dat was echt zo rot om te zien! :c


    Caution first, always.