• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Found it!


    Sherlock: 'I exploited the fact of our connection'
    Janine: 'When? Just once would be nice'
    Sherlock: 'Oh. I was waiting till we got married'
    Janine: 'That was never going to happen!'

    Whut, dat stuk is me compleet ontgaan. Erg zeg. Ik denk dat ik mijn broer hiervoor mag danken, hij kwam tussendoor een keer luid pratend de kamer binnen.
    Nja, binnenkort toch nog een keer opnieuw kijken.

    Aaahhhh, dat einde is alles wat ik ooit wilde voor dit seizoen! <3


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Oh, ik vond net dit artikel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, ik vond net dit artikel.

    Oh, dat is nice. Als het klopt, dan hebben we dit jaar nog seizoen 4! :'D


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Assassin schreef:
    Oh, ik vond net dit artikel.

    Een jaar wachten dus in principe. Ik heb veel geduld maar met cliffhangers kan ik niet omgaan. :'D
    Hoe heeft Moriarty dit nou overleefd. I don't get it.

    Dit is toch wel een goede theorie eigenlijk. Maar ik hoop dat die niet waar is!

    Draculea schreef:
    Dit is toch wel een goede theorie eigenlijk. Maar ik hoop dat die niet waar is!


    Holy shit indeed.


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    Dit is toch wel een goede theorie eigenlijk. Maar ik hoop dat die niet waar is!

    My thoughts exactly. De theorie is geniaal, misschien wat ver gezocht, maar geniaal. Toch wil ik dat Moriarty gewoon Moriarty is.
    Of hij nu écht terugkomt in seizoen 4 of niet (sommige Tumblr-mensen geloven namelijk dat we Moran gaan krijgen en dat het filmpje van Moriarty al voor zijn dood was opgenomen).

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:24 ]


    Caution first, always.

    Ik weet niet of dit al een keer gepost is, maar het is echt geniaal. :')


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    My thoughts exactly. De theorie is geniaal, misschien wat ver gezocht, maar geniaal. Toch wil ik dat Moriarty gewoon Moriarty is.
    Of hij nu écht terugkomt in seizoen 4 of niet (sommige Tumblr-mensen geloven namelijk dat we Moran gaan krijgen en dat het filmpje van Moriarty al voor zijn dood was opgenomen).

    Dat laatste denk ik eigenlijk ook een beetje... Dat hij gewoon dood is maar dat hij allerlei dingen voor zijn dood nog gepland heeft. Do not want. Ik wil hem echt terug hebben. (no_chears)

    Zo, die is geweldig. Ze lijken zo erg haha.


    Your make-up is terrible

    Die gezichtsuitdrukkingen zijn echt geweldig. Lijkt enorm veel op het origineel.

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat laatste denk ik eigenlijk ook een beetje... Dat hij gewoon dood is maar dat hij allerlei dingen voor zijn dood nog gepland heeft. Do not want. Ik wil hem echt terug hebben. (no_chears)

    Ja, precies! Ik wil sowieso Moran zien. C:

    Assassin schreef:
    Zo, die is geweldig. Ze lijken zo erg haha.

    Zelfs de height difference klopt! :'D


    Caution first, always.

    Wat ik me nu pas realiseer... Onbewust heb ik voorspeld dat Moriarty terug zou komen. (cat)
    Mijn verhaal gaat daar immers over. :'D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 21:31 ]

    Hahahahaha.

    does that mean this theory


    was the right one?
    when you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth


    Your make-up is terrible