• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    • Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    Assassin schreef:
    Hahahahaha.

    does that mean this theory


    was the right one?
    when you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth

    Hahaha :'D
    Ohgod daar had ik nog niet eens aan gedacht! It must be true then!

    Ik hou zoveel van Tumblr.

    SHERLOCK FANDOM YESTERDAY: OH GOD WE’RE GONNA LOSE SOMEONE LIKE 12 PEOPLE ARE GOING TO DIE OH MY GOD
    SHERLOCK FANDOM TODAY: WE GOT SOMEONE BACKKK>???.

    does anybody know or remember that history post where it said Lichtenstein once sent 80 men to fight in Italy and 81 returned? Because I think we’re Lichtenstein right now.


    Your make-up is terrible

    You guys, I finally finished watching the series.
    Ik vond het echt super geweldig! Alhoewel ik zie waar hiatus vandaan komt, vond ik het echt een super goede serie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En nu we toch hier zijn, Moriarty wederkering. Persoonlijk vond ik het goed bedacht wat in de link stond, maar ik ben het er niet mee eens. Ik vind het niet echt passen. Moriarty heeft ter plaatsen een paar scherpen opmerkingen die alleen hij kan maken. Hier suggereren ze echter dat er een fout is gemaakt in de opname, of dat het Moriarty niet is. However, dit filmpje laat werkelijk zien dat hij links is en dat het dus wél klopt allemaal. Het ís Moriarty op het dak, net zoals het Sherlock is die ook van het dak springt. Moriarty en Sherlock zijn gewoon té slim voor elkaar, want het is onmogelijk dat Morairty niet door heeft dat Sherlock speelt alsof hij verslagen is. Moriarty heeft dat wel door, maar wil Sherlock pakken door zichzelf 'te vermoorden' voor zijn ogen. Het punt is, Moriarty zou zichzelf nooit vermoorden voor Sherlock. Hij zou ver gaan om Sherlock te treiteren of in dit geval hem ergens tot aan te zetten, maar hij zou zichzelf nooit vermoorden. Sherlock kon alleen maar raden dat hij zelfmoord zou gaan moeten plegen, Morairty wist van te voren dat dat nodig was om Sherlock daaraan toe te zetten. Daarnaast, als hij zich door zijn mond had geschoten, was hij werkelijk dood geweest, dus er is geen slimme manier om te vallen, buiten shock te blijven etc. Bovendien -dit is mijn eigen inzicht- als hij zich door zijn mond had geschoten, was er wel bloed in zijn mond terecht gekomen en had hij braakreflexen gehad om niet te stikken, tenzij hij al 'dood' was toen hij de grond raakte, op welk punt het bloed in zijn keel komt.
    Bovendien is er nog deze clou: Hij zegt zelf, als Sherlock het dak op komt. 'Boring is it, staying alive.'
    Tenzij die journaliste natuurlijk Moriarty is, maar dan ben ik erg teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 14:10 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    En nu we toch hier zijn, Moriarty wederkering. Persoonlijk vond ik het goed bedacht wat in de link stond, maar ik ben het er niet mee eens. Ik vind het niet echt passen. Moriarty heeft ter plaatsen een paar scherpen opmerkingen die alleen hij kan maken. Hier suggereren ze echter dat er een fout is gemaakt in de opname, of dat het Moriarty niet is. However, dit filmpje laat werkelijk zien dat hij links is en dat het dus wél klopt allemaal. Het ís Moriarty op het dak, net zoals het Sherlock is die ook van het dak springt. Moriarty en Sherlock zijn gewoon té slim voor elkaar, want het is onmogelijk dat Morairty niet door heeft dat Sherlock speelt alsof hij verslagen is. Moriarty heeft dat wel door, maar wil Sherlock pakken door zichzelf 'te vermoorden' voor zijn ogen. Het punt is, Moriarty zou zichzelf nooit vermoorden voor Sherlock. Hij zou ver gaan om Sherlock te treiteren of in dit geval hem ergens tot aan te zetten, maar hij zou zichzelf nooit vermoorden. Sherlock kon alleen maar raden dat hij zelfmoord zou gaan moeten plegen, Morairty wist van te voren dat dat nodig was om Sherlock daaraan toe te zetten. Daarnaast, als hij zich door zijn mond had geschoten, was hij werkelijk dood geweest, dus er is geen slimme manier om te vallen, buiten shock te blijven etc. Bovendien -dit is mijn eigen inzicht- als hij zich door zijn mond had geschoten, was er wel bloed in zijn mond terecht gekomen en had hij braakreflexen gehad om niet te stikken, tenzij hij al 'dood' was toen hij de grond raakte, op welk punt het bloed in zijn keel komt.
    Bovendien is er nog deze clou: Hij zegt zelf, als Sherlock het dak op komt. 'Boring is it, staying alive.'
    Tenzij die journaliste natuurlijk Moriarty is, maar dan ben ik erg teleurgesteld.


    Ik heb geen geluid, maar ging het er in dat eerste filmpje niet om dat hij het pistool ineens niet meer in zijn hand heeft als hij valt en daarna weer wel als hij op de grond ligt? Volgens mij heeft het er niks mee te maken dat hij rechts of linkshandig is.
    Het zou alsnog een nep pistool kunnen zijn die een bloedzak op zijn hoofd zou triggeren als hij hem af zou vuren waardoor het enkel leek alsof hij dood was en zijn lichaam nadat Sherlock was gesprongen vervangen was door een ander lijk.
    Ik zou het wel vet vinden als Kitty Moriarty is trouwens, maar...
    In de boeken ging Mortiary wél dood in The Reichenbach fall geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb geen geluid, maar ging het er in dat eerste filmpje niet om dat hij het pistool ineens niet meer in zijn hand heeft als hij valt en daarna weer wel als hij op de grond ligt? Volgens mij heeft het er niks mee te maken dat hij rechts of linkshandig is.
    Het zou alsnog een nep pistool kunnen zijn die een bloedzak op zijn hoofd zou triggeren als hij hem af zou vuren waardoor het enkel leek alsof hij dood was en zijn lichaam nadat Sherlock was gesprongen vervangen was door een ander lijk.
    Ik zou het wel vet vinden als Kitty Moriarty is trouwens, maar...
    In de boeken ging Mortiary wél dood in The Reichenbach fall geloof ik.


    Maar toen viel hij van het dak af, samen met Sherlock. Dus dat deel klopt ook niet echt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ongeveer de helft van alle afleveringen gezien, maar aangezien ik de serie wil gaan sparen en ik nog een cadeau krijg voor Sinterklaas, ga ik seizoen 1 daarvan doen en zelfs seizoen 2 gelijk bestellen. Als seizoen 3 uit is op Blue-Ray ben ik weer up-to-date. Hoewel ik van seizoen 3 alleen maar aflevering 1 mis, dus die kan ik net zo goed zelf kijken, lol. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maar toen viel hij van het dak af, samen met Sherlock. Dus dat deel klopt ook niet echt.

    Ik denk dat ik bij het punt blijf dat Moriarty wel degelijk dood is. Natuurlijk wijkt het af van de boeken, maar ik denk gewoon niet dat hij nog leeft. Zoals hier ergens al gezegd is; waarschijnlijk zijn die beelden voor zijn dood opgenomen. Misschien wel om iedereen te treiteren (voornamelijk Sherlock dan).

    Hoewel... dat klopt dan ook weer niet helemaal, want hij ging er wel vanuit dat Sherlock dood zou gaan... of niet... Ach jeez, ik weet het even niet meer. :'D

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 15:21 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik bij het punt blijf dat Moriarty wel degelijk dood is. Natuurlijk wijkt het af van de boeken, maar ik denk gewoon niet dat hij nog leeft. Zoals hier ergens al gezegd is; waarschijnlijk zijn die beelden voor zijn dood opgenomen. Misschien wel om iedereen te treiteren (voornamelijk Sherlock dan).

    Hoewel... dat klopt dan ook weer niet helemaal, want hij ging er wel vanuit dat Sherlock dood zou gaan... of niet... Ach jeez, ik weet het even niet meer. :'D


    Interdaad! Waarom doet Steven Moffat dit. Wat hebben wij mis gedaan?
    (En hiermee bedoel ik niet alleen Sherlock, maar ook Doctor Who..)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    'Did you miss me?'


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik bij het punt blijf dat Moriarty wel degelijk dood is. Natuurlijk wijkt het af van de boeken, maar ik denk gewoon niet dat hij nog leeft. Zoals hier ergens al gezegd is; waarschijnlijk zijn die beelden voor zijn dood opgenomen. Misschien wel om iedereen te treiteren (voornamelijk Sherlock dan).

    Hoewel... dat klopt dan ook weer niet helemaal, want hij ging er wel vanuit dat Sherlock dood zou gaan... of niet... Ach jeez, ik weet het even niet meer. :'D


    Eerlijk gezegd zat ik daar ook al aan te denken; zelfs voor Sherlock is iemand uit de dood laten wederkeren een beetje, ehh, veel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weet je, ik heb echt geen theorie :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Patholoog schreef:
    (...)

    Interdaad! Waarom doet Steven Moffat dit. Wat hebben wij mis gedaan?
    (En hiermee bedoel ik niet alleen Sherlock, maar ook Doctor Who..)



    Persoonlijk - don't shoot me - vind ik Moffat geniaal! Met Sherlock als met Doctor Who!


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Moffat vind ik toch echt een held. Ook al schrijft hij soms afleveringen die kijkers verschrikkelijk gaan vinden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind Mark Gatiss leuker, maar dat komt omdat ik enorm fan ben van The League of Gentlemen. :Y)


    Caution first, always.