• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    OKE AMAZING!!!!!!!!

    Maar ik was echt mind fucked op toen dat dus hoorde :'D
    Did you miss me!! :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Draculea schreef:
    (...)
    Alfksjdf ik ben zoooooo blij. Idk, maar ik vind dit echt briljant!


    Het was echt awesome! :'D Alleen het einde kwam bij mij half binnen: hoezo keerde hij weer terug en kreeg hij maar 6 maanden? o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Melomanie schreef:
    OKE AMAZING!!!!!!!!

    Maar ik was echt mind fucked op toen dat dus hoorde :'D
    Did you miss me!! :'D


    Ik ga er vannacht over dromen, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uhg het was zo'n geweldige aflevering en ik was echt in staat om gewoon hard te gaan gillen beneden en dan komt opeens mijn moeder naar boven met het nieuws dat men vader en mijn broer een aanrijding hebben gehad, gelukkig niets heel ernstigs maar alsnog man my heart dropped.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    lk zei nog toen hij ln beeld kwam, midden ln.. Dat lk het Geweldig vond om m te zien. lk hou van Andrew. En nu.. Omygod.

    Kijk nu na een programma "how to be Sherlock Holmes".. Ofzoiets, op bbc..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Vond het een wat mindere aflevering, maar het einde aaaah yay :D :D


    As travars

    Heb even voor het gemak een laptop gepakt.. Mijn mobiel tripte door mijn enthousiastme x].

    Ik vond de aflevering in het begin ook minder. Toen dacht ik telkens; nee. Kom op, wat word dit nou voor'n aflevering.. Maar hij werd steeds beter. En af en toe weer minder.. En toen Andrew Scott in beeld kwam, in de cel. Zei ik nog tegen papa -die half sliep- "O. My. God. Ik wou dat hij niet dood was! Superleuk dat hij er nog even in zit!"
    Ik vond het jammer dat John Mary alsnog terug nam.. En dat hij het niet las. John is zo trouw.. Ik vond het lief dat Moriarty zo gek is op Sherlock en die weer op John. En.. Ja.. het eind..

    Ik wist even niet hoe ik het had hoor x]. He-le-maal geweldig! Echt.. Toen ik dat hoorde, op het tvtje.. Dat stemmetje ging ik opzitten en helemaal: Nee.. Nee.. Pap? Wie is dat? Moriarty? Nee.. Dat kan niet.. WIE IS DAT?
    Pap: Moriarty? Das toch die wat doodging in het vorige programma? Jouw Scott?
    Ik: Ja.. WIE IS HET DAN! WAAROM HEBBEN WE WEER EEN CLIFFHANGER!!!

    En jahoor.. Het onmogelijke. <3 En een cliffhanger..
    Pffftt.. Ik kan het met niemand delen; mijn oom kijkt hem morgen pas. En mijn vriendin alleen als we hem weer kunnen zien.. zou niet weten hoe. Behalve volgende week op de belg. Tot die tijd.. Kan ik tegen niemand anders als jullie hyperen..

    Hoelang denken jullie dat het nu zou duren voor er een nieuw seizoen komt?
    Ik hoop toch niet zo lang.. Dat kan ik echt niet aan. Dit is nog beter als de vorige cliffhanger!
    Mijn geweldige Moriarty komt terug <3. Nu zijn ze weer met z'n drieeen.. + Mary en een baby. x]

    Ok. Nu ga ik stil zijn.. ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Moriarty *still can't believe it*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil 'm morgen gaan kijken met mijn vriendin. - Zo snel mogelijk, obviously. Maar.. Waar kan ik 'm op kijken dan? Komtie morgen nog op een zender? (de eerste kwam wel iets van 3x erop, in één week tijd..)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    WAT EEN AFLEVERING (yeah)(nerd)(dance)(baby)(Y)


    ER IS EEN DERDE HOLMES-BROER !!!!



    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 9:58 ]


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    MijnDroom schreef:
    WAT EEN AFLEVERING (yeah)(nerd)(dance)(baby)(Y)


    ER IS EEN DERDE HOLMES-BROER !!!!





    Ja leuk He! :D
    Waar heb je m Gekeken? Of heb je Gisteren op.de bbc Gekeken?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ehh... ik hoorde iemand zeggen dat er dit jaar geen Sherlock meer zou komen...

    Draculea schreef:
    Ehh... ik hoorde iemand zeggen dat er dit jaar geen Sherlock meer zou komen...


    Maar jullie keken hen toch ook op lnternet?
    Of tenminste en paar mensen..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Maar jullie keken hen toch ook op lnternet?
    Of tenminste en paar mensen..

    Ja, ik heb het over seizoen 4.