• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    Freebatch schreef:
    (...)
    Aan de ene kant heb ik zoiets van: 'Mary moet weg! Ze staat in de weg!'
    Maar aan de andere kant heb ik zoiets van: 'Nee, ze mag niet weg. Ze is zo leuk.'

    Ik vind niet dat ze dood mag gaan. Daar is ze veel te lief voor. En ik denk dat veel fans eigenlijk ook wel boos zullen worden dan - niet dat ze daar zoveel rekening mee houden, maar toch. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    En nu maar wachten tot zondag.


    Ja, dat is altijd het ergste...


    Your make-up is terrible

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Een aantal dagen voor de 03x01 heb ik die een aantal uur achter elkaar keihard gedraaid in de woonkamer, als voorbereiding :') Het was niet normaal hoeveel herinneringen van twee jaar geleden er terugkwamen dhfskdf.

    Dat zal best ja. ^^ Zeker omdat het tweeeee jaar is. Ik hoop echt dat ze dat niet nog een keer flikken. ):

    Mag ik bij lijst? ^^


    Believe in yourself.

    Kashmir schreef:
    Mag ik bij lijst? ^^

    Jup, je staat erbij. (:

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat zal best ja. ^^ Zeker omdat het tweeeee jaar is. Ik hoop echt dat ze dat niet nog een keer flikken. ):

    Beter schieten ze dit keer op. Ik kan dat niet nog een keer aan hoor :/


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Beter schieten ze dit keer op. Ik kan dat niet nog een keer aan hoor :/

    Ik ga echt dood dan. Ik hoop stiekem ook dat ze nog een heel aantal seizoenen gaan maken... maar ik vraag me wel af wat voor 'verhalen' ze dan nog willen gaan vertellen.

    Aan het begin deed de stem van Sherlock en de manier waarop hij praat me echt heel erg denken aan Snape. (niet hoe Alan Rickman en Benedict praten, tho)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:47 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Aan het begin deed de stem van Sherlock en de manier waarop hij praat me echt heel erg denken aan Snape. (niet hoe Alan Rickman en Benedict praten, tho)

    Ah, ik ben dus niet de enige die dat dacht!
    Vooral bij één episode in het begin - weet zo even niet meer welke. Ik dacht echt even voor een moment van; wat? Speelt Alan Rickman hierin?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:52 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah, ik ben dus niet de enige die dat dacht!
    Vooral bij één episode in het begin - weet zo even niet meer welke. Ik dacht echt even voor een moment van; wat? Speelt Alan Rickman hierin?


    Ja, dat had ik dus ook! Ik was echt even verward.
    Je had trouwens wel gelijk, de tweede pilot is leuker.


    Your make-up is terrible

    Ik ben heel snel naar beneden gescrolld om spoilers te voorkomen. Maar iig ik ga nu kijken *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat ze dood mag gaan. Daar is ze veel te lief voor. En ik denk dat veel fans eigenlijk ook wel boos zullen worden dan - niet dat ze daar zoveel rekening mee houden, maar toch. :'D

    Dood wil ik sowieso niet. Ik wil liever dat ze verhuisd of verliefd wordt op een ander, maar dood zeker niet. Dat mag gewoon niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Dood wil ik sowieso niet. Ik wil liever dat ze verhuisd of verliefd wordt op een ander, maar dood zeker niet. Dat mag gewoon niet.


    Waarom zou ze weg moeten? D: I like her.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zou ze weg moeten? D: I like her.

    Ik vind zelf dat Mary in de weg zit, ook al vind ik haar hartstikke leuk...
    Je weet gewoon niet met wat voor cliffhanger ze nou weer komen, zondag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Ik vind zelf dat Mary in de weg zit, ook al vind ik haar hartstikke leuk...
    Je weet gewoon niet met wat voor cliffhanger ze nou weer komen, zondag.


    Op zich, een beetje. Het zou leuker zijn als ze bij elkaar zouden wonen denk ik.
    Ik hoop maar niet zoiets als bij het vorige seizoen, dat was gewoonweg erg gemeen. D:


    Your make-up is terrible