• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]



    Deze wil ik jullie niet onthouden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Van mij mogen er best mensen dood, want anders wordt het inderdaad snel voorspelbaar, maar moet het nou echt net Máry zijn? Het is al zo lastig om leuke vrouwelijke personages te vinden in Moffats series, en ze is veel te interessant om om zeep geholpen te worden puur om de twee mannelijke hoofdpersonen weer kwaad en zielig te maken. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Draculea schreef:
    Oh well... we'll see!
    Ik zit echt alles te bekijken waar Benedict Cumberbatch in is geweest. Dus ook Top Gear en The Graham Norton Show. 1 woord; Geniaal. :'D



    Same here! =D


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Freebatch schreef:


    Deze wil ik jullie niet onthouden.


    Mweh. Wat een verschrikkelijk shirt :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Square schreef:
    Van mij mogen er best mensen dood, want anders wordt het inderdaad snel voorspelbaar, maar moet het nou echt net Máry zijn? Het is al zo lastig om leuke vrouwelijke personages te vinden in Moffats series, en ze is veel te interessant om om zeep geholpen te worden puur om de twee mannelijke hoofdpersonen weer kwaad en zielig te maken. (cat)

    Ik wil niet dat het gaat gebeuren. Ik kijk het samen met mijn moeder en ik wil niet janken. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik wil niet dat het gaat gebeuren. Ik kijk het samen met mijn moeder en ik wil niet janken. :'D


    Ik ook niet, maar ik vrees dat we aan Moffat en Gatiss overgeleverd zijn, dus dat biedt niet veel hoop. (no_chears)


    Oeh, trouwens, als jullie dingen met Benedict Cumberbatch kijken mogen jullie ook vooral Fortysomething niet vergeten. (bloos) Benedict is een van de zoons van House en draagt truien die hij van John gestolen zou kunnen hebben. En hij zwaait op een bepaald moment met een bijl, maar verder is hij de meest lieve jongen die je je voor kunt stellen. :'D




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nu bij aflevering vier van Fortysomething en die serie vind ik echt geniaal. Ik kom soms niet meer bij van het lachen.
    En the Twelfth Doctor speelt de creepy collega van House.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik ben nu bij aflevering vier van Fortysomething en die serie vind ik echt geniaal. Ik kom soms niet meer bij van het lachen.
    En the Twelfth Doctor speelt de creepy collega van House.


    Oh God, dat is waar ook. Dat was ik al helemaal vergeten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oooh, ik heb dat ook een tijdje gekeken. Ik had het zo met hem te doen. :')


    Caution first, always.

    Gewoon alles kijken waar Benedict in voorkomt. Oh god. :'D

    Heeft iemand hier Third Star gezien? :'l
    Sorry als ik nu te off-topic ga.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 20:56 ]


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Heeft iemand hier Third Star gezien? :'l

    Ik niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik ben nu bij aflevering vier van Fortysomething en die serie vind ik echt geniaal. Ik kom soms niet meer bij van het lachen.
    En the Twelfth Doctor speelt de creepy collega van House.

    Hoorde ik mijn naam (wbw)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Ik niet.

    Hou het maar zo :')


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Heeft iemand hier Third Star gezien? :'l
    Sorry als ik nu te off-topic ga.


    Alleen de eerste helft. Ik was van plan om de rest ook te kijken, maar ik moest tussendoor stoppen en ben daarna niet meer verder gegaan omdat ik vrijwel nooit zin heb om heel erg hartverscheurende dingen te kijken. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan