• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    I'm a Sherlockian. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit er over te denken om een Johnlock One Shot te schrijven waar Mary ook in voor komt...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik zit er over te denken om een Johnlock One Shot te schrijven waar Mary ook in voor komt...


    Oke waarom denk ik bij dit toch: John & Mary hebben seks. Sherlock komt binnen en ze vormen een trio. :'D Mijn gedachtes moeten toch echt stoppen met zulke gedachtes (cat)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 20:26 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Oke waarom denk ik bij dit toch: John & Mary hebben seks. Sherlock komt binnen en ze vormen een trio. :'D Mijn gedachtes moeten toch echt stoppen met zulke gedachtes (cat)


    't Zou tijd worden als dat gebeurt. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    EIias schreef:
    (...)

    Oke waarom denk ik bij dit toch: John & Mary hebben seks. Sherlock komt binnen en ze vormen een trio. :'D Mijn gedachtes moeten toch echt stoppen met zulke gedachtes (cat)

    Nee, nee, nee. Het wordt zeker geen threesome, of iets in die richting...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Nee, nee, nee. Het wordt zeker geen threesome, of iets in die richting...


    Het is ook maar een grapje ;]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Het is ook maar een grapje ;]

    I know, maar dan weet je dat in ieder geval. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    I know, maar dan weet je dat in ieder geval. (;


    Ik had je serieus vermoord als je dat had gedaan. (cat) Ik maak er graag grapjes over maar mij gaan threesome's toch echt te ver :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik dus ook! Ik was echt even verward.
    Je had trouwens wel gelijk, de tweede pilot is leuker.

    Was wat gedetailleerde en 'mooier' hè? Tenminste, ik vond wel dat het beter uitgewerkt was en allemaal minder snel ging.

    Disnerd schreef:
    I'm a Sherlockian. (cat)

    Subtiele hint noticed. :Y)

    EIias schreef:
    (...)

    Ik had je serieus vermoord als je dat had gedaan. (cat) Ik maak er graag grapjes over maar mij gaan threesome's toch echt te ver :'D

    Ik voel me ook zo ongemakkelijk als ik dat soort dingen lees.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Draculea schreef:
    (...)
    Subtiele hint noticed. :Y)


    Altijd. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:
    (...)
    Was wat gedetailleerde en 'mooier' hè? Tenminste, ik vond wel dat het beter uitgewerkt was en allemaal minder snel ging.


    Ja zeker. En natuurlijk omdat ze Mycroft in deze verwerkt hebben en in de andere niet.


    Your make-up is terrible

    Oh my gosh what the fuck happened. Is John serieus zwanger?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Oh my gosh what the fuck happened. Is John serieus zwanger?


    John?? Ow gosh, *Gaat dood achter computer*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial