• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    EIias schreef:
    (...)

    John?? Ow gosh, *Gaat dood achter computer*

    Oh gosh jeez ik bedoel Mary, oh god zie je John al met zo'n gigantische buik haha oeps.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oh gosh jeez ik bedoel Mary, oh god zie je John al met zo'n gigantische buik haha oeps.


    Hahaha, ik dacht dat je dat met opzet gezegd had.


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oh gosh jeez ik bedoel Mary, oh god zie je John al met zo'n gigantische buik haha oeps.

    Phieuwww... Ook alweer toe aan vakantie? P:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:59 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Halloooo. Ik zit niet meer in Parijs en ik heb de laatste aflevering inmiddels gezien, dus nu durf ik dit topic weer te betreden. Het is erg mooi geworden. :3
    Mag ik op de lijst? Ik heb ook een story met one-shots.


    En dit zal vermoedelijk wel eens eerder gezegd zijn in de vele pagina's die ik heb gemist en niet allemaal ga lezen, maar die tweede aflevering was net zo geweldig en licht cracky als de eerste en nou ben ik echt enorm bang voor de derde. Er is gewoon geen enkele manier waarop dit goed kan aflopen. Ik heb zo'n vermoeden dat een van de drie Watson komende zondag niet overleeft. :W

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 22:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Halloooo. Ik zit niet meer in Parijs en ik heb de laatste aflevering inmiddels gezien, dus nu durf ik dit topic weer te betreden. Het is erg mooi geworden. :3
    Mag ik op de lijst? Ik heb ook een story met one-shots.


    En dit zal vermoedelijk wel eens eerder gezegd zijn in de vele pagina's die ik heb gemist en niet allemaal ga lezen, maar die tweede aflevering was net zo geweldig en licht cracky als de eerste en nou ben ik echt enorm bang voor de derde. Er is gewoon geen enkele manier waarop dit goed kan aflopen. Ik heb zo'n vermoeden dat een van de drie Watson komende zondag niet overleeft. :W


    Vooral door die titel. T_T


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oh gosh jeez ik bedoel Mary, oh god zie je John al met zo'n gigantische buik haha oeps.


    Ik heb nu wel een geweldige dag.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Assassin schreef:
    (...)

    Vooral door die titel. T_T


    En dat het is geschreven door Steven Moffat. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Freebatch schreef:
    (...)
    Phieuwww... Ook alweer toe aan vakantie? P:

    Zeg dat wel ja..


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    Halloooo. Ik zit niet meer in Parijs en ik heb de laatste aflevering inmiddels gezien, dus nu durf ik dit topic weer te betreden. Het is erg mooi geworden. :3
    Mag ik op de lijst? Ik heb ook een story met one-shots.


    En dit zal vermoedelijk wel eens eerder gezegd zijn in de vele pagina's die ik heb gemist en niet allemaal ga lezen, maar die tweede aflevering was net zo geweldig en licht cracky als de eerste en nou ben ik echt enorm bang voor de derde. Er is gewoon geen enkele manier waarop dit goed kan aflopen. Ik heb zo'n vermoeden dat een van de drie Watson komende zondag niet overleeft. :W

    Jaa, ik weet het wel zeker. Alle vrolijkheid hebben ze verwerkt in de afgelopen 2 afleveringen, nu moeten we ons voorbereiden op het ergste. D:

    Draculea schreef:
    (...)
    Jaa, ik weet het wel zeker. Alle vrolijkheid hebben ze verwerkt in de afgelopen 2 afleveringen, nu moeten we ons voorbereiden op het ergste. D:


    Inderdaad. D:


    Helaas hebben wij er geen in huis. Zou een blusdeken ook werken? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Inderdaad. D:


    Helaas hebben wij er geen in huis. Zou een blusdeken ook werken? (no_chears)

    Vast wel. En anders kun je jezelf altijd nog bedekken onder de berg zakdoekjes die waarschijnlijk nodig zijn bij deze aflevering.

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oh gosh jeez ik bedoel Mary, oh god zie je John al met zo'n gigantische buik haha oeps.


    Nou het staat hem wel :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Nou het staat hem wel :Y)


    Waarom?! Waaaarom bestaan dit soort dingen? :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Waarom?! Waaaarom bestaan dit soort dingen? :'D


    Geen idee :'D Heb hem gevonden op tumblr xD Het is zo fout :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Geen idee :'D Heb hem gevonden op tumblr xD Het is zo fout :'D

    Tumblr, altijd Tumblr. :'D