• Hey, ken jij leuke boeken? Zet deze die je kent of je leuk vindt hier even onder dan :) zou leuk zijn.
    mijn genres zijn:

    -Romantiek
    -Spannende boeken
    - Tienerdrama
    - vrolijke boeken.

    De edelstenen trilogie van Kerstin Gier. (romantiek)
    De Gone serie van Michael Grant (spanning)


    26 - 02 - '16

    De triologie van Lauren Oliver. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor vrolijke boeken kan je eens kijken bij de boeken van Sophie Kinsella ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar:
    Hij is van mij - Anna Wellenberg || Dat is een meiden drama boek, alleen meer iets voor 12, 13 jaar.
    Twilight - Stephenie Meyer
    Ik heb gehoord dat 50 tinten grijs iets is, maar heb ik zelf nog niet gelezen.
    Drift, dwalen, dromen - Becca Fitzpatrick
    Het rampzalige verhaal van jou en mij - Jess Rothenberg || Zelf was ik even verslaafd aan dat boek.:'D
    Chemical garden trilogie || Lauren Destefano

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 17:42 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    The Chemical Garden ofzoiets, die boeken zijn wel nice.
    En Halo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    The Chemical Garden ofzoiets, die boeken zijn wel nice.
    En Halo.


    Precies op het moment dat ik Chemical Garden trilogie erbij zet, post jij het ook.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    Ik heb gehoord dat 50 tinten grijs iets is, maar heb ik zelf nog niet gelezen.

    Hahaha, yea, dat moet je vooral gaan lezen, lieffie.

    En tja, sisters being sisters hmg.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 17:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De boeken van Cassandra Clare
    The Angel triologie van L.A Weatherly
    The Fallen series Lauren Kate
    De boeken van Sarah Dessen
    hush hush triologie van Becca Fitzpatrick

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:37 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik las graag Maren Stoffels en Tiny Fisscher; inmiddels zijn het niet meer echt mijn soort boeken en lees ik liever volwassen chicklit áls ik chicklits lees, maar ik kan je ze wel aanraden. Ik heb vanaf groep zes tot de 2e/3e klas enorm plezier gehad van deze schrijfsters.
    Voor een spannende thriller detective raad ik De bewoonde wereld van het Engelse schrijfersduo Nicci French aan. Al hun boeken worden in het Nederlands vertaalt, dus je kan kiezen tussen welke taal je wilt lezen. Het boek is spannend, ik pieste in het begin bijna in mijn broek. Het is ook goed geschreven en het verhaal gaan van langzaam naar vlot en schommelt tussen snelheden, wat de aandacht bij het boek houdt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Ik las graag Maren Stoffels en Tiny Fisscher; inmiddels zijn het niet meer echt mijn soort boeken en lees ik liever volwassen chicklit áls ik chicklits lees, maar ik kan je ze wel aanraden. Ik heb vanaf groep zes tot de 2e/3e klas enorm plezier gehad van deze schrijfsters.
    Voor een spannende thriller detective raad ik De bewoonde wereld van het Engelse schrijfersduo Nicci French aan. Al hun boeken worden in het Nederlands vertaalt, dus je kan kiezen tussen welke taal je wilt lezen. Het boek is spannend, ik pieste in het begin bijna in mijn broek. Het is ook goed geschreven en het verhaal gaan van langzaam naar vlot en schommelt tussen snelheden, wat de aandacht bij het boek houdt.


    Dit dus. Ook vond ik Perfect Chemistry van Simone Elekeles best leuk.
    Tyne O'Connel schrijft ook leuke boeken. (Maar dat las ik toen ik veertien was.)


    Alleen maar tranen van geluk

    Silber van kerstin gier


    take me back to the basics and the simple life

    De Aardbijenplukker - De Meisjesschilder - De Schervenverzamelaar - De Schaduwloper van Monika Feth
    Moet je niet lezen als je nog jong bent, of gewent bent jonge boeken te lezen, want het is moeilijk te lezen, en het onderwerp is ook niet voor watjes. Het is thriller enzo.
    Ik zelf heb alleen nog de 1e 2 gelezen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alles van Mel Wallis de Vries en Helen Vreeswijk.
    Ook de Frieda Klein trilogie van Nicci French is erg goed!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rawiyah schreef:
    De Aardbijenplukker - De Meisjesschilder - De Schervenverzamelaar - De Schaduwloper van Monika Feth
    Moet je niet lezen als je nog jong bent, of gewent bent jonge boeken te lezen, want het is moeilijk te lezen, en het onderwerp is ook niet voor watjes. Het is thriller enzo.
    Ik zelf heb alleen nog de 1e 2 gelezen.


    De Schervenverzamelaar is echt heel goed, de andere boeken heb ik niet gelezen helaas.

    Ehm, ik heb geen idee terwijl ik zelf letterlijk drie kasten vol met boeken heb o_o.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik weet niet of je liever Nederlands of Engels leest, maar ik raad je The passage (De Oversteek) van Justin Cronin aan.

    Er zijn twee delen beschikbaar van de trilogie, het derde deel moet nog in het Engels gemaakt worden dus voor de Nederlandse vertaling kan het nog wel lang duren.
    Na het lezen van De Oversteek kon ik zelf niet wachten het tweede deel dus die las ik toen in het Engels. Het zelfde heb ik met het derde boek wanneer die uitkomt! ^^

    Ik hoop dat je het wat vind!

    -Romantiek
    -Spannende boeken
    - Tienerdrama

    Deze genres kan je er wel in terugvinden!