• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    > Mijn topics.

    :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    > Mijn topics.

    :D.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De meest recente foto die ik kon vinden :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    De meest recente foto die ik kon vinden :Y)


    Oh, jij bent best schattig!
    ... Don't ask me why, maar ik had je altijd meer blonder verwacht lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha dankje :p Die foto is van afgelopen zomer, ik had toen tartufo en man, dat was koud.
    En ik was vroeger héél blond, zo blond dat je mijn wenkbrauwen niet kon zien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics.
    Om nog maar even op de vraag te beantwoorden: ik ben 19
    En Simone je bent knap


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    > Mijn topics.

    :D.


    Stand up when it's all crashing down.

    Florentina schreef:
    Mijn topics.
    Om nog maar even op de vraag te beantwoorden: ik ben 19
    En Simone je bent knap


    Haha, valt wel mee, gewoon average (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha, valt wel mee, gewoon average (:


    Dat vind je zelf natuurlijk.


    Aan niets denken is ook denken.

    (Sst, dat is nou eenmaal de puberteit). Neehoor, ik ben wel blij met hoe ik eruit zie.Al ben ik wel aardig lang, 1.76 :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet 100% tevreden ben met hoe ik eruit zie, maar het heeft geen zin om je daar druk over te maken denk ik dan maar.
    ~~
    On topic: I shall write with Alexa soon....


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh pfft, wie is wel 100 procent tevreden, dat zou niet goed zijn. Maar over het algemeen durf ik gewoon over straat als mezelf :p Ik durf de laatste tijd me zelfs in een huisbroek op straat te vertonen als ik naar mijn zus ga (die woont 20 huizen verderop). Terwijl ik echt zo'n tutje ben normaal gesproken.

    En yush, mijn volgende post word denk ik de moord post 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Oh pfft, wie is wel 100 procent tevreden, dat zou niet goed zijn. Maar over het algemeen durf ik gewoon over straat als mezelf :p Ik durf de laatste tijd me zelfs in een huisbroek op straat te vertonen als ik naar mijn zus ga (die woont 20 huizen verderop). Terwijl ik echt zo'n tutje ben normaal gesproken.

    En yush, mijn volgende post word denk ik de moord post 8D


    Haha. In een huisbroek (trainingsachtige broek?) ga ik nou weer net niet over straat, maar verder let ik er niet zo op er zit zelfs nog vogelpoep op mijn jas Awesome, ben benieuwd..


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Haha. In een huisbroek (trainingsachtige broek?) ga ik nou weer net niet over straat, maar verder let ik er niet zo op er zit zelfs nog vogelpoep op mijn jas Awesome, ben benieuwd..


    Ik ahd een keer mijn panterprint pyjama broek aan (dat ding is van zo'n geweldige glimlstof, dat zit lekker en het is de enige die lang genoeg is xd) en toen ben ik ook 's avonds naar haar toegelopen. Hahahaha omg, heb me nog nooit zo geschaamd, al die koplampen werden gereflecteerd door mijn prachtige broek en we kwamen net mensen tegen, terwijl er nooit iemand loopt :p En ik doe het ook liever niet dan wel, maarja, ik ben er wel iets gemakkelijker in geworden. Dat stukje naar mijn zus is te doen, maar ik zal er nóóít in naar de winkel gaan.

    En ja ik ook, echt benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Mijn eerste, echt bloederige moordpost.. D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik ahd een keer mijn panterprint pyjama broek aan (dat ding is van zo'n geweldige glimlstof, dat zit lekker en het is de enige die lang genoeg is xd) en toen ben ik ook 's avonds naar haar toegelopen. Hahahaha omg, heb me nog nooit zo geschaamd, al die koplampen werden gereflecteerd door mijn prachtige broek en we kwamen net mensen tegen, terwijl er nooit iemand loopt :p En ik doe het ook liever niet dan wel, maarja, ik ben er wel iets gemakkelijker in geworden. Dat stukje naar mijn zus is te doen, maar ik zal er nóóít in naar de winkel gaan.

    En ja ik ook, echt benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Mijn eerste, echt bloederige moordpost.. D:


    Haha, dat doet me denken aan die Roy, stylist van het zuiden -hiermee wil ik niet zeggen dat ik je broek als ordinair beschouw o.i.d.-


    Aan niets denken is ook denken.