• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha. Roy Donders met Rojami's huispakkenlijn :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij is niet ordinair :Y) En hij is lekker lang, eindelijk eens geen broek die, wanneer ik ga zitten, tot mijn knieën komt.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 17:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Hij is niet ordinair :Y) En hij is lekker lang, eindelijk eens geen broek die, wanneer ik ga zitten, tot mijn knieën komt.


    Nee, klopt, dat is geen gevalletje Roy donders.
    Dat is ook heel belangrijk, ik haat te korte broeken


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Nee, klopt, dat is geen gevalletje Roy donders.
    Dat is ook heel belangrijk, ik haat te korte broeken


    Ik heb altijd nog een heel stuk broek over. :')


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Ik heb altijd nog een heel stuk broek over. :')


    Dat is toch heerlijk? Ik krijg altijd koude kuiten :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Over je broek struikelen omdat hij te lang is en dan languit op de grond vallen lijkt me ook geen pretje :^)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 18:04 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Het is wat minder fijn als je onder aan je benen zo'n heel stuk opgeplooide stof hebt zitten, een beetje is niet erg maar het moeten niet glooiende heuvels worden. :') Dat lijkt mij ook niet maar daar heb ik gelukkig weinig ervaring mee.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ohlol, praten over pyjama broeken, wat een leuk groepje. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, het wordt steeds gezelliger ~en meer offtopic~ hier haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Alexa haar post is niet zo geweldig, maar ik hoop dat je er wat mee kunt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    Ohlol, praten over pyjama broeken, wat een leuk groepje. :Y)


    Digitale pyjamaparty! :')


    Stand up when it's all crashing down.

    Mijn late topics x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Digitale pyjamaparty! :')

    Hahaha ohgod, dat wordt nog wat met mij erbij.
    Wellyea, ben toch niet te zien, dus kan net zo goed ermee eens zijn. Aight, I'm all in! Let's boogie! :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hahaha ohgod, dat wordt nog wat met mij erbij.
    Wellyea, ben toch niet te zien, dus kan net zo goed ermee eens zijn. Aight, I'm all in! Let's boogie! :D.


    Het heeft zo zijn voordelen! Yeah, boogietime. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik zet Nathalie hier wel neer, dan kun je haar ook makkelijker vinden..
    Deze moet dus nog in de lijst: - (5,2) Nathalie Odette Savador - 21 - Voor - Florentina
    ~~~~~~

    Naam: Nathalie Odette Savador
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Nathalie wordt al snel gezien als een burgertrutje, wat ze ergens ook is. Dit komt vooral doordat ze uit een goed gezin komt, waar er genoeg voedsel en geld is, en ze er ook zo uitziet. Ze schaamt zich niet voor haar afkomst, maar schept er ook niet over op. Wel is Nathalie heel erg van de regeltjes nakomen en kan ze het niet hebben als iemand tegen haar liegt of een belofte breekt. Ze kan dan aardig kwaad worden. Meestal is Nathalie in een goed humeur, maar als er te veel dingen gebeuren waar ze geen controle over heeft, raakt ze soms nogal de kluts kwijt. Dan gedraagt ze zich anders dan normaal of weet ze zichzelf geen houding te geven. Je kunt wel stellen dat Nathalie lichtelijk autistisch is. Ze wil graag dingen onder controle hebben en houdt dan ook van dingen regelen. Ze is ook netjes en kan er niet tegen als andere mensen aan haar spullen komen. Nathalie kan haar handen wel vies maken, maar wil dit liever niet al te vaak doen. Ze vindt dit ook geen vrouwelijk iets, en wil toch echt wel gezien worden als een goede vrouw. Haar nagels heeft ze altijd vrij lang, omdat ze dit mooi vindt. Nathalie praat niet snel over haar angsten, maar ze heeft er veel. Je kunt haar goed bang maken als je weet wat deze angsten zijn. Zo heeft ze heel erg hoogtevrees, kan ze niet tegen ratten en spinnen en ze is ook bang voor water (een meertje / zee / badkuip gevuld met water) omdat ze niet kan zwemmen. En er komen zo af en toe ook nieuwe angsten voor in Nathalie haar leven. Wonderbaarlijk genoeg kan ze heel veel aan de steun van andere mensen hebben, wil ze van deze angsten afkomen. Als ze door iemand gesteund wordt, is ze veel zekerder van zichzelf en kan ze zichzelf en anderen nog wel eens verbazen met haar kwaliteiten. Nathalie houdt er niet zo van om alleen te zijn, maar wil ook weer niet te veel mensen om zich heen hebben. Stiekem houdt ze wel eens van spontane mensen, juist omdat deze zo haar tegenpolen zijn, dat ze haar hiermee aantrekken. Nathalie is geen leider, maar een volger. Ze voert de taken die ze doet echter secuur en geduldig uit. Nathalie is ook een intelligente dame, ze is lange tijd thuis onderwezen. Ze kan het dan ook soms niet vinden met de, volgens haar, ‘boerse’ en ongeschoolde dorpelingen. Ze vind dat ze veels te snel hun mond open doen, zonder te weten waar ze het eigenlijk over hebben. In haar huis heeft Nathalie een rijkelijke verzameling aan boeken. De meeste zijn van filosofische of wetenschappelijke aart, maar er zitten ook een aantal kunstboeken tussen. Nathalie heeft soms moeite met het herkennen van een grapje, alhoewel ze wel snel om iets kan lachen. Soms snapt ze niet dat anderen om haar opmerkingen lachen, als ze iets erg droog weet te brengen.

    Uiterlijk: Nathalie heeft een verraderlijk schattig poppengezichtje, maar uiterlijk bedriegt. Ze weet dit maar al te goed en maakt hier gebruik van als dat nodig is. Met haar lange blonde haren en redelijk bleke huid, kan ze er ook juist als een kwetsbaar meisje uitzien. Ze heeft niet hele lange benen en is ook niet zo lang, zo rond de 1.70. Wel heeft ze duidelijke vrouwelijke vormen. Ze heeft een klein moedervlekje bij haar linkeroog. Haar ogen zijn hazelnoot bruin gekleurd. Meestal heeft Nathalie lange nagels, ondanks dat dit nogal onpraktisch is. Nathalie haar kleding is altijd best netjes te noemen.



    Rol: Mens, voor het bestuur

    Verleden: Nathalie heeft een onbekommerde jeugd gehad en heeft privileges gehad die vele andere kinderen in het dorp niet hebben gehad. Hoewel haar gezin heel warm was, heeft Nathalie wel het gemis gehad van vrienden en relaties. Ze heeft eigenlijk nog nooit een relatie met een man gehad, hoewel ze vaak genoeg aantrekkelijke mannen aan zich voorbij zag lopen. Doordat ze best intelligent is als vrouw en een lichte vorm van autisme heeft, voelt ze zich vaak genoeg anders en vreemd. Wat veel mensen niet zien is dat ondanks dat Nathalie alles heeft, ze zelf denkt dat ze niet veel heeft, omdat ze soms gek wordt van zichzelf. Ze moet gewoon de regeltjes volgen en kan hier niet zo van afwijken. Ze kan ook niet geloven dat er echt mensen zullen zijn die van haar kunnen houden, naast haar familie. Nathalie woont nog bij haar ouders, dit zegt ze natuurlijk niet tegen iedereen. Ze is erg gehecht aan haar familie. Nathalie is opgegroeid met de gedachte dat het bestuur alles voor het dorp doet dat juist is. Zelf weet ze niet heel veel van politiek af, maar ze is er wel van overtuigd dat het bestuur doet wat goed is. Ze is ooit in aanraking gekomen met een van de rebellen, dat vond ze een hele aparte ontmoeting, maar op een goede manier. Ze vond het spannend en het was eens weer wat anders in haar leven, maar ze wilde eigenlijk helemaal niet bij de rebellen. Toch is ze erin terecht gekomen, doordat deze rebel een goede vriend van haar werd, en ze hem niet kon laten vallen. Ze is echter op een idee gekomen, namelijk het doorspelen van alle informatie van de rebellen aan haar familie, en als het nodig is gaat ze ook met informatie naar het bestuur. Ze wordt hierbij aangespoord door haar familie, die het een goed idee vinden, maar het ook wel een beetje akelig vinden dat hun dochter zich tussen de rebellen begeeft. Nathalie speelt de informatie door omdat ze zich zo nuttig voelt op de een of andere manier, en gewenst, maar het doet haar eigenlijk soms best pijn dat ze moet liegen tegen de rebellen en als het ware een rol speelt. Want zo ziet ze zichzelf bij de rebellen, als actrice, dat maakt het voor haar een stuk makkelijker om zich gewetenloos tussen hen te begeven. Ook is ze nog in de volle overtuiging dat alles wat het bestuur doet een reden moet hebben en daarom goed is, ondanks dat ze met haar intelligentie toch zelf ook een mening zou kunnen vormen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 14:16 ]


    Aan niets denken is ook denken.