• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry guys ik heb even veel aan mijn hoofd, maar als ik morgen tijd heb zal ik even kijken of ik morgen tijd heb jullie helpen in te springen als daar behoefte aan is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou jullie graag willen helpen, maar dat gaat nu nogal moeilijk..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vroeg me steeds af wat voor jurk ik Dae aan zou laten hebben, ik wist dat ik hem rood wilde maar niet hoe en nu vond ik dit :9~


    It's perf :9~ God ik hou van die Victorian Era/Steampunk dingen haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nice dress!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil nu een post gaan schrijven, maar is het op dat moment eigenlijk dag of nacht?


    Stenenlikker

    Einde van de dag, de zon is net of bijna onder (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aah, oké, in mijn geval wel net onder, gezien Grigori geen ring heeft :')
    Eens kijken wat ik ervan kan maken, ^^


    Stenenlikker

    Haha priem! Ik heb atm helaas geen personage vrij voor je, maar iemand anders misschien wel of misschien kan/mag je een ander tweetal storen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Haha priem! Ik heb atm helaas geen personage vrij voor je, maar iemand anders misschien wel of misschien kan/mag je een ander tweetal storen.


    Ik heb al wat met Daughters afgesproken ;')

    Zou Grigori trouwens tussen de rollen gezet mogen worden? :')

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 20:40 ]


    Stenenlikker

    Ah tof, blij dat je wat gefixt hebt! En oeps, zal het morgen doen! Gb me morgen anders nog een keer, mijn hoofd is een beetje een zeef.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, hoe slecht tegen de zon kunnen de vampiers eigenlijk? Kunnen ze gewoon helemaal niet tegen zonlicht of kunnen ze er wel vanuit een schuilplaats ofzo naar kijken?


    Stenenlikker

    Hmm, gevoeliger voor zonlicht dan mensen. Een beetje zoals wanneer het donker is en iemand gooit het licht aan. Ze kunnen er ook even doorheen, maar dan gaat het jeuken en uiteindelijk branden en pijn doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meh, er wil helaas niet echt wat uitkomen, dus het komt wel weer een andere keer.


    Stenenlikker

    Wat ik me net even afvroeg: waarom hebben we bij dit rpg eigenlijk geen praattopic?


    Aan niets denken is ook denken.

    Laatste post, morgen nieuw topic en post van Dae *\o/*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.