• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lucrezia schreef:
    (...)
    Ik ben zelf aan het wachten op een post.

    Ah, oké. Zoiets dacht ik al, maar wilde het even zeker weten hehe :p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Was dat niet een andere bijnaam? Want er staat me nog wel iets van bij maar ik kan me niet voorstellen dat ik zei dat ik geen Char genoemd wilde worden. :')


    Het leek te veel op cher ofzo? Die medium :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Het leek te veel op cher ofzo? Die medium :p


    Nee, haha, dat kan niet want ik wordt door andere ook Char genoemd. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Nee, haha, dat kan niet want ik wordt door andere ook Char genoemd. x')


    Oh wat gek, nou, dan doop ik je nu tot Char (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Oh wat gek, nou, dan doop ik je nu tot Char (:

    Dan kan ik haar dus Char noemen. 8D.

    @ Char(lotte): Doe rustig aan! Ik was er even niet bij met mijn hoofd. Succes met de toetsweek, maar zorg eerst dat je wat beter wordt. Beterschap!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bastille schreef:
    (...)

    Oh wat gek, nou, dan doop ik je nu tot Char (:


    Haha, dankjewel voor het dopen. (:

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan kan ik haar dus Char noemen. 8D.

    @ Char(lotte): Doe rustig aan! Ik was er even niet bij met mijn hoofd. Succes met de toetsweek, maar zorg eerst dat je wat beter wordt. Beterschap!


    Jaja, dat kan. ;D

    Dankjewel, voor beide dingen! Met een beetje geluk voel ik me morgen nog beter en kan ik dan gelukkig mijn eerste toetsen gaan maken, als dat lukt dan valt de schade te overzien, maar god wat had ik graag gewild dat ik op een ander moment was ziek geworden.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Jaja, dat kan. ;D

    Dankjewel, voor beide dingen! Met een beetje geluk voel ik me morgen nog beter en kan ik dan gelukkig mijn eerste toetsen gaan maken, als dat lukt dan valt de schade te overzien, maar god wat had ik graag gewild dat ik op een ander moment was ziek geworden.

    Het heeft ook niet bepaald de perfecte timing, nee. But then again, ziek zijn is nooit leuk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Het heeft ook niet bepaald de perfecte timing, nee. But then again, ziek zijn is nooit leuk.


    Dat is ook zeker waar.


    Stand up when it's all crashing down.

    Morticia schreef:
    (...)
    Het heeft ook niet bepaald de perfecte timing, nee. But then again, ziek zijn is nooit leuk.


    So true.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zal vanavond proberen te posten, Florentina, en anders morgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Joehoee, hebben mensen het druk? Just wondering.


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha hé, ik wou net gaan schrijven met Dae! En ja, I'm busy as hell. Ik verdrink haast in al het werk :< Maar goed, twee weekjes en dan kan ik het weer wat rustiger aan doen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Joehoee, hebben mensen het druk? Just wondering.

    Oh mijn god. Je wacht nog steeds. Urgh, still sitting this post out. Wondering how the fuck I'm gonna let him have this flashback. /sigh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Florentina schreef:
    Joehoee, hebben mensen het druk? Just wondering.


    Helaas wel, al verwacht ik aankomend weekend eindelijk weer tijd te hebben om te posten. (: Al komt de vertraging ook wat doordat ik nogal blank ben qua reactie.


    Stand up when it's all crashing down.

    Maakt niet uit hoor jongens haha
    @ Simone : Dat begrijp ik helemaal, de 6e is een druk jaar, maar je gaat het nog wel rustiger krijgen, voor de examens heb je genoeg tijd
    @ Lolicia: Das lastig ja.


    Aan niets denken is ook denken.