• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooeh, die heb ik op een toets gehad en is ook al zp mooi!

    Ik heb besloten alles na de examens te updaten en ik heb dit weekend van9 tot 5, za en zo, examentraining. :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat ik maar eens aan een post van Silas begin. Maakt het uit om welke reden hij Oliver vermoord?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Ik denk dat ik maar eens aan een post van Silas begin. Maakt het uit om welke reden hij Oliver vermoord?


    Ik denk dat dat niet zo veel uitmaakt, al lijkt het me wel logisch dat er een realistische reden voor is, je vermoord namelijk niet zomaar iemand.


    Aan niets denken is ook denken.

    Alice did (cat)
    Maar leef je uit, het maakt mij niet uit hoe en waarom. Al is het een ongeluk somehow, haha, alles mag dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat begrijp ik, dat je niet zomaar iemand vermoord. Het was in feite eerder een vraag, aangezien het een personage van iemand is. Dan voel ik me altijd weird om "los te gaan", alsof er nog regels aan verbonden zijn. Maar die zijn er dus niet, hierdoor weet ik wat ik kan schrijven en welke reden het zal worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, sorry voor mijn droge antwoord. Oh, zo, dat snap ik, zou ik zelf ook hebben.
    Verzin maar wat leuks


    Aan niets denken is ook denken.

    Nu ik erbij nadenk, Alice heeft geluk, aangezien hij er niet zal zijn wanneer ze terugkomt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha klopt, ik heb nog geen idee wat ze zal doen als ze daar achter komt though. Rennen, wachten of eerlijk naar Idwallon gaan oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het ligt er denk ik aan wie ze als eerste tegen zal komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bump.


    Aan niets denken is ook denken.

    Van het weekend komt er een post met Idwallon, maar er zou hier wel weer wat meer leven mogen komen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik wacht op dreamern (: en dae komt asap, ik ga eerst een grote schoonmaak houden thuis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    Van het weekend komt er een post met Idwallon, maar er zou hier wel weer wat meer leven mogen komen.


    Inderdaad, deze rpg is een beetje in slaap gevallen.
    @ above: schoolspullen ritueel verbranden?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 13:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha neejoh! Ik moet ze nog een jaar bewaren oid. Ik gooi alles in een doos die ik ver weg stop en alle schooltroep op mijn PC vliegt naar een map op mijn losse harde schijf *\o/*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niet alles hoef je te bewaren haha. Ik raad je aan om binas te houden, en niet in te leveren bij boeken inleveren (iedereen bij ons hield em).
    Dat kan ook.


    Aan niets denken is ook denken.