• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zou iemand me wel kunnen bijpraten over wat er allemaal al gebeurd is in deze RPG?
    En wat houdt eigenlijk de rol van verbannen vampier in?


    Stenenlikker


    Rol: Verbannen vampier
    Naam: Grigori Afanas Andrei Rykov
    Leeftijd: 121/25
    Uiterlijk:
    Grigori is redelijk lang, ergens tussen de 1.80 en 1.85. Hij heeft nooit echt de behoefte gehad om precies te weten hoe lang hij is. Zijn donkerbruine haar is aan de lange kant vergeleken met dat van andere mannen, maar hij vind het juist prettig om zijn haar wat langer te hebben. Hij doet er niet heel veel aan, waardoor het er meestal wat warrig uitziet. Hij heeft koude grijsblauwe ogen en de mensen die hem vrezen, vermijden het om hem recht in de ogen te kijken.
    Wat voor kleding hij draagt, maakt hem weinig uit, maar als het wat kouder is, zal je hem altijd met zijn lange jas zien. Al is deze jas na vele jaren van gebruik wat versleten geraakt.
    Innerlijk: Grigori is erg avontuurlijk en dol op reizen. Dat laatste is toch vooral gekomen toen hij uit veiligheid zijn vaderland moest verlaten. Uiteindelijk vond hij dat niet zo heel erg en hij heeft de gelegenheid genomen om zoveel mogelijk van de wereld te zien. Al steekt hij liever niet het water over, omdat hij bang is voor bootreizen. Zijn avontuurlijkheid heeft hem echter wel eens in de problemen gebracht. Hij is overmoedig en roekeloos en stoort zich niet aan gevaar, liever stort hij zich er gewoon in en hij ziet wel hoe hij eruit komt. Ondertussen heeft hij wel de voordelen van het vampier zijn door, dus ook het feit dat hij nu een stuk moeilijker te doden is. En daar maakt hij graag gebruik van, ook al is het een paar keer maar net goed afgelopen. Hij is ook erg impulsief en denkt niet altijd even goed na over zijn daden. 
    Hij kan erg enthousiast worden om dingen die hij leuk vindt en dan begint hij steeds harder te praten, meestal tot ergenis van anderen die zijn enthousiasme niet delen. Echter boeit het hem weinig als mensen hem vervelend vinden, meestal gaat hij hen dan terug vervelend vinden. Op deze manier heeft hij een aantal vijanden gekregen, die van tijd tot tijd een poging doen om hem om zeep te helpen. Gelukkig voor Grigori is hen dat nog niet gelukt.
    Als Grigori iets doet, doet hij dat meestal voor zichzelf en stel dat hij iemand eens een dienst bewijst probeert hij daar altijd zo veel mogelijk voordelen voor zichzelf uit te halen. Hij is vlug van begrip en heeft meestal snel door hoe iets in elkaar zit. En dan bedenkt hij meestal zo snel mogelijk een manier om zijn voordeel eruit te halen. Toch staat hij open voor allerlei dingen, hij zal bijna nooit zomaar iets afkeuren, behalve als het hem echt niet aan staat.
    Als Grigori bloed moet hebben, maakt het hem weinig uit hoe het met zijn menselijke slachtoffer staat en hij vind het leuk om ermee te spelen. Hoe angstiger zijn prooi, hoe leuker Grigori het vind en hoe meer hij kan doordraaien, want de bloeddorst maakt hem gek en wreed.
    Er zit ook standaard een wat wrede kant aan hem. Zo heeft hij in de loop van de jaren een liefde ontwikkelt voor het veroorzaken van paniek, meestal door één van zijn slachtoffers op dramatische wijze ergens achter te laten.
    Geschiedenis: In de tijd dat Grigori een vampier is geworden, waren er veel rellen in zijn thuisland. Zo is hij tijdens één van die rellen in een gevecht terecht gekomen, waarna hij voor dood ergens is achtergelaten. Een vampier heeft hem toen gevonden en zijn leven gered door hem ook in een vampier te veranderen. Grigori is een tijdje bij hem gebleven, ze zijn samen ook het land uitgevlucht voor de onrust die daar heerste, maar na een jaar is hij zijn eigen weg gegaan. Uiteindelijk is hij ook bij de clan in Red river Valley terecht komen. Daar is hij een lange tijd gebleven, maar vanwege zijn manier van slachtoffers achterlaten, werd hij een gevaar voor de clan, omdat ze ontdekt konden worden. Vandaar hebben ze hem verbannen. Echter raakte hij na een tijdje ronddolen verveelt en besloot hij om weer terug te komen.
    Extra's: Grigori is doodsbang voor water. Hij kan dan natuurlijk ook totaal niet zwemmen en het liefst vermijd hij het om in de buurt van elk soort waterplas te zijn, van zeeën tot kleine vijvers. Ook heeft hij een enorme hekel aan regen. Ergens is hij bang dat hij zal sterven aan iets in zijn ogen onzinnings als de verdrinkingsdood.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:51 ]


    Stenenlikker

    Oh - holy mother :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kyojin schreef:
    Zou iemand me wel kunnen bijpraten over wat er allemaal al gebeurd is in deze RPG?
    En wat houdt eigenlijk de rol van verbannen vampier in?


    Whoeps, beetje laat, sorry. Ik zal even hier dumpen wat ik weet en waarvan ik denk dat het 'belangrijk' is, maar het is heel beknopt (:
    En een verbannen vampier is ooit uit de clan verbannen wegens verraad oid.

    Alice; Luisterde Silas en Idwallon af, waardoor ze de taak kreeg een nieuw lid te vinden voor zonsondergang. Dit wilde ze, nadat ze Alexa nog even had bezocht, doen en dit eindigde in een moordfiasco. Devon was zo aardig haar mee te nemen naar zijn huis, waar ze een poos knock out lag en nu praat ze met hem.

    Dae, Mitch en Elijah; Mitch was ineens verdwenen (is vampier geworden), waardoor Elijah in paniek naar Dae ging, die toen met Ash stond te kletsen. Deze laatste drie gingen naar het huis van Dae en de dag er op, toen Ash weg was, zijn Elijah en Dae maar naar een of andere dude van het bestuur gegaan met een smoes, alleen zijn ze nu gepakt en ze hebben slecht nieuws.
    Mitch was bij Silas en waar hij nu is weet ik niet.

    Idwallon; Hij had nog een onderonsje met Alice toen zij hem aantrof bij het meer. Het was nogal awkward en toen kwam Silas met Mitch. Silas en idwallon hadden leuke broermomenten en nu is Idwallon aan het praten met Alexa.

    Alexa; Die kwam terug van een reis, ging bijkletsen met vriendin Alice, toen kwam ex Cedric binnenwandelen en vertrok Alice maar. Ze waren lekker bezig toen Cedric ineens weer vertrok, verdrietig hierdoor en om een dagring te brengen ging ze naar Idwallon waar ze nu zit te kletsen.

    Waar Silas is weet ik eigenlijk niet, ik gok bij Mitch.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Silas is weg, remember. Hij is op zoek naar Oliver of zoiets, ik had 'm op pauze gezet.
    Maar een 'kill-post' zit er sowieso wel in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohja, haha, ik zal hem even doorstrepen in de beginpost (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Damn, ik wil héél graag schrijven met Alice *-*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil eigenlijk ook verder met Mitch.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zit te denken om een verbannen vampier van Grigori te maken die dan terugkeert en de boel een beetje op stelten komt zetten :')


    Stenenlikker

    Haha, that would be funny. Why have Cedric to miss that fun? Hehe.


    † Love? I want to sleep.

    Klinkt interessant, maar ik twijfel of ik mee ga doen.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Kyojin schreef:
    Ik zit te denken om een verbannen vampier van Grigori te maken die dan terugkeert en de boel een beetje op stelten komt zetten :')


    That would be nice :Y)
    Ik ga dreamerN vragen of ze nog gaat posten en anders stuur ik Alice alleen terug, kan ze hem wel direct ontmoeten en kan je zo inspringen.

    Daughters schreef:
    Klinkt interessant, maar ik twijfel of ik mee ga doen.

    Denk er maar even over na en als je mee wilt doen geef je maar een gil (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)
    Denk er maar even over na en als je mee wilt doen geef je maar een gil (:


    De enigste reden dat ik twijfel is het speeltopic.

    Vaak is het zo als een rpg best lang mee gaat of al best een tijdje bezig is je er moeilijk tussen komt.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Oh haha, daar hoef je je niet heel erg druk om te maken hoor. Jij en Kyojin zouden elkaar kunnen helpen en anders zijn er zat andere oplossingen. Sowieso heb ik twee personages waarvan één een vampier en de ander een mens, dus dan kan ik zelf ook goed helpen. Als je je tóch zorgen blijft maken kan je zorgen voor een relatie met een ander personage, dit werkt vaak erg goed (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh daar moet je je echt geen zorgen over maken. We willen juist heel graag nieuwe mensen hebben, ik denk ook dat iedereen hier juist open staat voor nieuwe personage's en je kunt altijd om samenvattingen en andere dingen vragen.
    Ben ik nou zo onoplettend dat ik nu pas door heb dat diegene die Amaris speelde niet meer op de lijst staat? [daar was Mitch mee in gesprek]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 19:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.