• Ik wil dit topic graag opdragen aan goede muziek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Ugh mensen goeie muziek.

    Uhm, wat? Lekker snobistisch.


    ars moriendi

    Radio 538 party. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morticia schreef:
    The Veronicas - 4ever.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    freestyle schreef:
    (...)

    Huh? Dus als iemand naar Jason Derulo luistert, kan dat niet zijn of haar eigen muzieksmaak zijn?

    OT: The Moody Blues - Nights In White Satin


    Hmm dat is een beetje hetzelfde als een kind elke dag alleen maar een boterham met hagelslag te eten geven en dan vragen wat zijn lievelingseten is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ribery schreef:
    (...)
    Uhm, wat? Lekker snobistisch.


    Janee, ik luister zelf ook overwegend slechte muziek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Deilia schreef:
    (...)

    Hmm dat is een beetje hetzelfde als een kind elke dag alleen maar een boterham met hagelslag te eten geven en dan vragen wat zijn lievelingseten is.

    Dus muziek uit de Top 40 kan niet je smaak zijn omdat het zo vaak op de radio komt? Of wat is nu je punt?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Dus muziek uit de Top 40 kan niet je smaak zijn omdat het zo vaak op de radio komt? Of wat is nu je punt?


    Nee ik bedoel dat je het moeilijk een eigen smaak kunt noemen als dat het enige is wat je kent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Hmm dat is een beetje hetzelfde als een kind elke dag alleen maar een boterham met hagelslag te eten geven en dan vragen wat zijn lievelingseten is.


    Fair enough, maar je kan niet zomaar zeggen dat iedereen die hagelslag lekker vindt, het alleen lekker vindt omdat ze nooit iets anders hebben gekregen. Misschien zijn ze wel opgevoed met pindakaas, chocoladepasta én hagelslag en hebben ze zelf besloten dat ze hagelslag het lekkerst vinden. Of misschien vinden ze alles wel lekker (zoals ik). Smaken verschillen :3

    Zo, dat waren wel weer genoeg diepe metaforen voor de vroege ochtend ˆˆ

    OT: Muse - Glorious


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    freestyle schreef:
    (...)

    Fair enough, maar je kan niet zomaar zeggen dat iedereen die hagelslag lekker vindt, het alleen lekker vindt omdat ze nooit iets anders hebben gekregen. Misschien zijn ze wel opgevoed met pindakaas, chocoladepasta én hagelslag en hebben ze zelf besloten dat ze hagelslag het lekkerst vinden. Of misschien vinden ze alles wel lekker (zoals ik). Smaken verschillen :3

    Zo, dat waren wel weer genoeg diepe metaforen voor de vroege ochtend ˆˆ

    OT: Muse - Glorious


    Ow ja hoor dat kan goed alleen het bewijst zich meestal anders. Maar als het echt je eigen muziek smaakt heb zou je tegen kritiek moeten kunnen vooral als het niet serieus bedoelt is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Deilia schreef:
    (...)

    Ow ja hoor dat kan goed alleen het bewijst zich meestal anders. Maar als het echt je eigen muziek smaakt heb zou je tegen kritiek moeten kunnen vooral als het niet serieus bedoelt is.


    Haha ja je kan het uiteraard wel zeggen, maar het klopt natuurlijk niet! En ik ben inmiddels al voorbij het stadium dat ik me iets aantrek van kritiek, ik probeerde alleen je standpunt een beetje te begrijpen :3


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Deilia schreef:
    (...)

    Nee ik bedoel dat je het moeilijk een eigen smaak kunt noemen als dat het enige is wat je kent.

    Persoonlijk heb ik een enorm uiteenlopende muzieksmaak. Mijn lievelingsband allertijden is Queen, maar ik luister ook graag naar Usher, Stromae, OneRepublic, Imagine Dragons..

    Alleen omdat mensen iets leuk vinden dat vaak op de radio komt, wil dat niet meteen zeggen dat dat het enige is wat ze kennen. (;


    ars moriendi


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Muse - United States of Eurasia


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)