• Sinds het 1e topic vol is, hier het 2e topic.
    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien een domme vraag, maar aan de echte goede tekenaars onder jullie.
    Welke kleurpotloden gebruiken jullie eigenlijk? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lagertha schreef:
    Misschien een domme vraag, maar aan de echte goede tekenaars onder jullie.
    Welke kleurpotloden gebruiken jullie eigenlijk? (:

    Niet dat ik goed ben :'D.. Ik gebruik laatste tijd geen kleurpotloden meer maar meestal als ik wel kleur dan gebruik ik bruynzeel iets :'D..
    Maar naast goeie kleurpotloden moet je ook er mee om kunnen gaan. Ik kan dat niet dus dan ziet het er als nog niet uit :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Voor het WK :)

    Lagertha schreef:
    Misschien een domme vraag, maar aan de echte goede tekenaars onder jullie.
    Welke kleurpotloden gebruiken jullie eigenlijk? (:


    Niet dat ik mezelf zo fantastisch vind, maar die van mij zijn Caran D'Ache Supracolor. :')

    AKA this box: [Het zijn er tachtig en ze zijn mijn belangrijkste bezit, kinda. Ik heb er veel voor betaald en allemaal uit mijn eigen zak.]


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Niet dat ik mezelf zo fantastisch vind, maar die van mij zijn Caran D'Ache Supracolor. :')

    AKA this box: [Het zijn er tachtig en ze zijn mijn belangrijkste bezit, kinda. Ik heb er veel voor betaald en allemaal uit mijn eigen zak.]


    Caran D'Ache is inderdaad redelijk duur, ik heb ze ook eens moeten aankopen voor school maar die dingen gingen bij mij echt super snel stuk.
    De potloden breken erg snel vanbinnen, maar je kan er wel veel mee doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ^ its all about caring, dan ga je gewoonweg lomp om met je tas als je potloden breken, ik nam ze bijna dagelijks 5 jaar lang mee naar school en nooit last van gehad :3

    en ook niet dat ik mezelf goed vind maar heb wel veel equipment ;3 als t alleen over potloden gaat heb k 2 sets van 12 Derwent (waarvan 1 metallic potloden zijn) en dan nog een set van 30 en 18 Caran D'Ache maar dat zijn aquarell potloden dat werkt ook echt mooi samen met aquarell verf ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Lagertha schreef:
    (...)
    Caran D'Ache is inderdaad redelijk duur, ik heb ze ook eens moeten aankopen voor school maar die dingen gingen bij mij echt super snel stuk.
    De potloden breken erg snel vanbinnen, maar je kan er wel veel mee doen.


    Da's wel waar, dus als er één op de grond valt, begin ik echt te flippen. :'D Komt denk ik omdat het zo zacht is. Ze geven ook heel snel kleur af en mengen mooi.

    In mijn doos zitten er denk ik vier of vijf metallic. Zilver, goud, iets roze-achtigs, iets groen-achtigs en dan waarschijnlijk nog wel een. :')


    help


    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 15:11 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.



    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.



    ^Van een story waar ik aan werk^

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 21:55 ]

    Well oke. Ik ben niet zo'n enorm goede digital drawing person so yeah het is niet mijn beste werk ^^.
    Maar iemand heeft like mijn goede line art pennen gestolen en 2 van mijn copics casual stuk gemaakt en shit gewoon gestolen enzo so yeah I'm still crying.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:00 ]


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Lagertha schreef:
    Misschien een domme vraag, maar aan de echte goede tekenaars onder jullie.
    Welke kleurpotloden gebruiken jullie eigenlijk? (:

    Niet dat ik goed ben, maar ik gebruik van het merk Lyra. Die dikke, en dan de gelakte versie. Als je ongelakt neemt dat worden ze snel vies en zo. Gebruik ze nu al een dikke 2 á 3 jaar, niet altijd even intensief, maar andere potloden hoef ik niet, deze zijn perfect! Lekker dik, dus breken ook niet zo snel.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    RedViper schreef:



    ^Van een story waar ik aan werk^

    Ik dacht even dat het Robert Downey Jr. was... c:

    Jojen schreef:
    (...)
    Ik dacht even dat het Robert Downey Jr. was... c:


    Haha dat was niet mijn bedoeling, maar RDJ is cool dus dat is alleen maar mooi haha ;D