• Imagines > Alaska




    Naar Alaska Young uit het boek 'Looking for Alaska.'
    Het is een geweldig boek, geschreven door John Green.


    Voor:
    De hoofdpersoon is de zestienjarige Miles Halter. Hij heeft op school weinig vrienden en is geobsedeerd door Laatste Woorden. Hij gaat naar een kostschool in Alabama. Daar wordt hij door zijn kamergenoot gebombardeerd tot 'Prop', leert hij alles over roken en drinken en maakt hij echte vrienden. Miles wordt daarbij verliefd op schoolgenote Alaska Young.
    Na:
    Op een avond in januari vraagt Alaska om hulp omdat ze dringend het schoolterrein moet verlaten. Vervolgens komt ze om het leven bij een verkeersongeval. Miles probeert met zijn vrienden te achterhalen waarom Alaska zo plotseling vertrok en om het leven kwam.
    Bron.


    Als jullie de naam van een hoofdpersoon, uit welk boek dan ook, als username moesten kiezen, wie zou jij dan kiezen en waarom?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 18:08 ]

    Leuke naam!
    Als ik een naam moest kiezen van een hoofdpersoon uit het boek, zou het waarschijnlijk Katniss, Peeta, Hermoine of Carlisle zijn geweest :W
    En ik heb Carlisle geclaimd :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Leuke naam! Uh, Harry. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Die wil ik ook nog lezen. :Y)
    Ik zou denk ik voor Arya gaan, omdat ze mijn voorbeeld is. Andere namen eventueel zouden Jaime, Tyrion, Jaqen, Jon, Bran, en nog veel meer coole personages, zijn. Of uit LOTR Aragorn of Arwen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom ben ik er nooit opgekomen om die naam te nemen. Dat is echt mijn favoriete boek atm. Zoveel diepgang.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eeehm, anything Peter Pan, I think :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yes, nog een personage uit een John Green-boek op Q ^^

    En Frodo uit LoTR (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nice! Dat boek staat op mijn 'wat ik nog moet lezen zodra ik er tijd voor heb' lijstje.
    Ehm als ik mocht kiezen zou het Jace (Mortal Instruments) of Four (Divergent) zijn. Helaas zijn ze allebei al bezet.

    Is de l toevallig een hoofdletter i? (wbw)
    Uhm, ik zou echt dolgraag Riddle (van Tom Riddle aka Voldemort) als username willen, maar die is natuurlijk al bezet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leuke naam!
    Eh, ik zou het niet weten eigenlijk... Ik heb heel vaak namen uitgetest die helaas al bezet waren. :'D

    Weasley. (;


    ars moriendi

    Vuelie schreef:
    Is de l toevallig een hoofdletter i? (wbw)
    Uhm, ik zou echt dolgraag Riddle (van Tom Riddle aka Voldemort) als username willen, maar die is natuurlijk al bezet.
    Hahah ja precies. Het was me nog niet opgevallen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, gaaf. Dat was het eerste John Green boek dat ik heb gelezen. ^^

    En als ik een naam van een personage uit een boek zou moeten kiezen... Pfft, geen idee, eigenlijk. Misschien Beeblebrox, naar Zaphod Beeblebrox uit Hitchhiker's Guide to the Galaxy, gewoon omdat dat zo'n fantastisch idiote naam is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tomas schreef:
    Nice! Dat boek staat op mijn 'wat ik nog moet lezen zodra ik er tijd voor heb' lijstje.
    Ehm als ik mocht kiezen zou het Jace (Mortal Instruments) of Four (Divergent) zijn. Helaas zijn ze allebei al bezet.


    Jace :9~ Ik ben verslaafd aan Jamie Bower. Dus ik zou waarschijnlijk ook voor Bower willen gaan, maar dat klinkt als Bouwer, en dan denk ik meteen aan Bob de Bouwer. Dus toen vond ik het een minder goed plan. En hij was toch al bezet ^^

    Ik vind hem echt amazing! :9~


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Frodo schreef:
    Yes, nog een personage uit een John Green-boek op Q ^^

    En Frodo uit LoTR (;


    Dat dacht ik ook gelijk
    Ik zou heel graag Rhine willen hebben, maar die is al bezet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one