• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    mag ik als 51e Hobbit fan op de lijst komen te staan? (: (ik kom altijd laat achter dit soort topics.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Apricity schreef:
    Haha pas nog fanstuff besteld c:
    En ben zo blij met mijn hobbit kalender moet nog even kijken waar ik hem op ga hangen though.
    Wel een mooi plekje ^^ Maar heb ook al een Johnny Depp kalender >3<

    Ugh, kalendercrisis. Ik heb daar ook altijd last van hahaha. Ik heb echt te veel kalenders :'D


    Caution first, always.

    C0urage schreef:
    mag ik als 51e Hobbit fan op de lijst komen te staan? (: (ik kom altijd laat achter dit soort topics.)


    Woah heb je echt al die namen geteld? o.o

    Apricity schreef:
    (...)

    Woah heb je echt al die namen geteld? o.o


    Het staat onder de lijst xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn



    Voor de Thorin fans. Er is een Armitage army :P. Ik denk voelt hij zich er best awkward bij....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hier is het an eindelijk, na een paar dagen is mijn proloog uit van mijn hobbit storie ^^ http://www.quizlet.nl/stories/130489/our-hearts-beat-as-one-the-hobbit/

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 0:27 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Mijn topicsssssss, preciousss.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Mijn topicsssssss, preciousss.

    Topicses


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jullie hebben zo'n tik dat jullie altijd het topivlc volmaken als ik er niet ben :')
    @ stapper,
    Hij is echt geweldig! Nu ben ik benieuwt hoe je dan wel niet tekent als je 2 uur bezig bent!

    Heb wel tekeningen op mn site staan..

    Pffftt.. Ben 20 km fietsen. Met keiharde tegenwind. Gelukkig heb lk Hobbit en lotr muziek.. Ma volgens mij Ga lk dood..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ahw, kusje er op? ;P Ik had gelukkig wind mee, maar straks moet ik ook weer terug -.-'

    (foutje van mij in het vorige topic, we hebben 53 fans nu met C0urage erbij ^^ En ik tel ze natuurlijk niet hoor, ik zet de namen in word en die geeft dan automatisch aan hoeveel woorden het zijn :'D )

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 9:59 ]

    Ik heb pas om 13:25 mijn tentamen, dus ik kan nu nog even relaxen. :3


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Ik heb pas om 13:25 mijn tentamen, dus ik kan nu nog even relaxen. :3


    Moet jij niet leren ofzo :')

    LakeTown schreef:
    (...)

    Moet jij niet leren ofzo :')

    Wat is leren?(bat)
    Nee, grapje. Ik heb al heel veel geleerd en ik heb er gisteravond ook nog veel aandacht aan besteed. Ik ben nog een beetje wakker aan het worden en dan doe ik straks nog even de laatste dingetjes. (:


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Wat is leren?(bat)
    Nee, grapje. Ik heb al heel veel geleerd en ik heb er gisteravond ook nog veel aandacht aan besteed. Ik ben nog een beetje wakker aan het worden en dan doe ik straks nog even de laatste dingetjes. (:


    Wat is leren, zegt ze dan. Ik zit hier me kop te breken over Frans, volgende week 5 toetsen waarvan er 3 2x meetellen (cat)