• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Leora schreef:
    Hoe heet eigenlijk de baas van Lake Town?


    Hij wordt in the Hobbit gewoon Master genoemd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb dus meer dan een topic gemist (':
    Fantastisch (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leora schreef:
    Hoe heet eigenlijk de baas van Lake Town?


    Hij heeft nooit een naam gekregen.

    De hobbit desolation of smaug is minder een hobbit film en meer fanfic van Peter Jackson. Sheez.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Hij heeft nooit een naam gekregen.

    De hobbit desolation of smaug is minder een hobbit film en meer fanfic van Peter Jackson. Sheez.


    Hoe moet je het anders in drie delen verfilmen? (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Hoe moet je het anders in drie delen verfilmen? (cat)


    Ik zou het omdraaien: Waarom in drie delen verfilmen (Van bijna drie uur elk) als je vervolgens een nutteloze romantisch subplot er in moet duwen zodat je al die films volkrijgt?

    En morgul pijlen voor iedere orc. WAI


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik zou het omdraaien: Waarom in drie delen verfilmen (Van bijna drie uur elk) als je vervolgens een nutteloze romantisch subplot er in moet duwen zodat je al die films volkrijgt?

    En morgul pijlen voor iedere orc. WAI


    Voor het geld, natuurlijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik zou het omdraaien: Waarom in drie delen verfilmen (Van bijna drie uur elk) als je vervolgens een nutteloze romantisch subplot er in moet duwen zodat je al die films volkrijgt?

    En morgul pijlen voor iedere orc. WAI


    And fanfics we love (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Okammy schreef:
    (...)

    Hij heeft nooit een naam gekregen.

    De hobbit desolation of smaug is minder een hobbit film en meer fanfic van Peter Jackson. Sheez.

    "Hoe kan ik het beste geld verdienen? Hmm. Laat ik er verdomd knappe dwergen instoppen die niet stroken met hun beschrijvingen en dan een side-story bedenken over een van die dwergen met een niet-bestaande elfenvrouw! Jep. MONEEEEY."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    "Hoe kan ik het beste geld verdienen? Hmm. Laat ik er verdomd knappe dwergen instoppen die niet stroken met hun beschrijvingen en dan een side-story bedenken over een van die dwergen met een niet-bestaande elfenvrouw! Jep. MONEEEEY."


    He djeezes, geniet gewoon eens van de film in plaats van op alles te miereneuken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, and besides, ik leef onder het motto "de tweede film van een trilogie is vaak de slechtste" (denk maar aan LotR). Dat maakt het leven veel draagbaarder. Want het leven is toch hard met films die niet geheel zoals het boek zijn.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    He djeezes, geniet gewoon eens van de film in plaats van op alles te miereneuken.

    Jezus, doe even normaal zeg. :'D Ik geniet ook van de films, anders zat ik hier niet. Het is alleen wel zo dat Peter Jackson commercieel denkt. :'D En dat mag ik best zeggen, want ik ben zelf aan het fangirlen bij de knappe dwergen en elfen. Iedere mening kun je van twee kanten bekijken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jezus, doe even normaal zeg. :'D Ik geniet ook van de films, anders zat ik hier niet. Het is alleen wel zo dat Peter Jackson commercieel denkt. :'D En dat mag ik best zeggen, want ik ben zelf aan het fangirlen bij de knappe dwergen en elfen. Iedere mening kun je van twee kanten bekijken.


    Ik reageerde alleen maar op de manier waarop jij normaal reageert :'D
    No, seriously, het was niet gemeen bedoeld (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jezus, doe even normaal zeg. :'D Ik geniet ook van de films, anders zat ik hier niet. Het is alleen wel zo dat Peter Jackson commercieel denkt. :'D En dat mag ik best zeggen, want ik ben zelf aan het fangirlen bij de knappe dwergen en elfen. Iedere mening kun je van twee kanten bekijken.


    ... So dissapoint

    Waarom is er geen anti-fantopic?


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    ... So dissapoint

    Waarom is er geen anti-fantopic?


    Richt maar op als je daar nood aan hebt.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Ik reageerde alleen maar op de manier waarop jij normaal reageert :'D
    No, seriously, het was niet gemeen bedoeld (:

    Hm. Het kwam er anders wel een beetje vreemd uit, maar bon. Ik heb eigenlijk meestal alleen kritiek op mensen die dom zijn. :Y)

    @Okammy; HET SPIJT ME. Maar Thranduil is nu eenmaal badass en Thorin een leuke mopperpot. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"