• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    Abel-Cain Breckenrige - 17 [Jeffrey]
    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Angie
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Boaz
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Claudia
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Debby Nickson - 21 [Maartje]
    Epialthes - oud [Natas]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hanna - 16 [Margot]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Ignatius Sneep II - ? [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Madelon
    Mae Estella Simons - 17 [Natas]
    Mark Donjano - 21 [Marjanne]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Mori Donjano - 16 [Marjanne]
    Morgan l'Fay - oud [Jeffrey]
    Nick [Natas]
    Nimue l’Fay – oud [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Rufus
    Sam Fear - 16 [Maartje]
    Sebastiaan
    Simon
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Wense Der Kronik - 16 [Maartje]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus, Zet, Nimue, Viktor, Damien, Sloane



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn. Sloane
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny. , Viktor
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes. Zet
    7. Moon, Luuk, Li, Thomas, Hermes, Damien
    Broedkamer: Sam

    Volgende uitverkorene: Nick

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 12:44 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Claire voelde zich herboren op Zweinstein. Ze had haar toverkracht terug en het was fijn dat ze Emmy en Gaara bij zich had. Tomas kwam zo nu en dan ook bij hen zitten. Het enige dat Claire niet helemaal lekker zat, was dat ze die ketting nog steeds niet gevonden hadden. Ze had uren in de bibliotheek gespendeerd, om te zoeken naar informatie over de ketting die Epialthes bedoelde. Ze had echter niets kunnen vinden. De boeken wisten niets van het bestaan van de ketting af. Ook op de Verboden Afdeling had ze niets kunnen vinden.
    'Claire, hou nou op met zoeken. Laat die vent het zelf uitzoeken!' zei Emmy. Haar voeten rustten op een zachte poef en ze had een zak met Smekkies in alle Smaken in haar hand. Ze trok een vies gezicht toen ze er een naar haar mond bracht en spuugde hem uit in de vuilnisbak, die ze naast zich neer had gezet.
    'Nee. Hij heeft ons terug gebracht, onder voorwaarden! Ik wil me daar graag aan houden,' zei ze stellig.
    Emmy rolde met haar ogen en wisselde een blik met Gaara. Ze vond dat hij er iets van moest zeggen! Dit was onzin. Ze wilde niet steeds zoeken naar een oude ketting. Ze wilde genieten van het leven, nu ze daar een tweede kans voor had gekregen.
    'Ik hoop dat Sneep snel terug komt,' zei ze, terwijl haar ogen snel over de regels gleden.
    'Hoe kan hij eigenlijk nog in leven zijn?' vroeg Emmy zich af. 'Ik dacht dat hij ook dood hoorde te zijn. Zouden ze hem ook terug hebben gebracht? Misschien zit hij wel in het complot! Typisch Sneep,' snoof Emmy. Ze mocht Sneep, maar ze wist dat hij ook een duistere kant had gehad. Misschien wel nog steeds.
    'Zou je misschien heel even je mond kunnen houden, Emmy?' zuchtte Claire. 'Ik probeer me te concentreren.'
    Emmy rolde nogmaals met haar ogen en pakte nog een Smekkie. Ze glimlachte toen deze wel lekker was en slaakte een verontwaardigde kreet toen iemand hem uit haar handen trok.
    'Volgens mij heb je wel genoeg gehad,' zei een zachte stem. 'Ga je zus helpen.'
    Emmy keek verbijsterd naar Severus Sneep en sprong overeind. 'Hoe kom jij hier ineens? We hadden het net over je! Heb je ons afgeluisterd?' vroeg ze argwanend.
    Sneep legde haar het zwijgen op met een simpele spreuk en glimlachte voldaan toen hij Emmy's gezicht zag, dat rood aan liep. 'Nog altijd even verwaand en koppig, zie ik. Had een dochter van mij kunnen zijn.' Emmy sloeg haar armen boos over elkaar en ging weer zitten.
    'Zo. Claire. Je bent hard aan het werk, zie ik?' Claire grijnsde en omhelsde Sneep.
    'Fijn om je te zien.'
    Sneeps mondhoeken schoten even omhoog, maar zijn blik werd al gauw serieus. 'Hoe kom je hier? Ik heb van het Schoolhoofd begrepen dat iemand jullie hier gebracht heeft.' Claire knikte en vertelde hem het hele verhaal. Hoe ze ineens in een Dreuzel gezin wakker waren geworden, en hun toverkracht kwijt waren. Hoe iedereen dood was gegaan, hoe ze Emmy had gevonden in het kamp. Hoe ze Gaara had ontmoet. Sneep luisterde zwijgend en draaide zijn toverstok behoedzaam rond in zijn vingers.
    'Mm, goed,' zei hij uiteindelijk. Hij keek even kort naar Gaara, voor hij zich tot Claire wendde. 'En die Epialthes, waar is die nu?'
    'Ik weet het niet,' gaf Claire toe. 'We hebben hem al een tijdje niet gezien. Ik ben alleen bang dat hij onze toverkracht af neemt als we die ketting niet vinden.'
    Emmy sloeg gefrustreerd met haar vuist op de bank leuning en Sneep gnuifde zacht. 'O ja.' Hij gaf een klein zwiepje met zijn toverstok. Emmy's hand schoot naar haar keel en ze hoestte even.
    'Doe dat niet nog eens!' bromde ze. 'Ook fijn om jou te zien, Sneep.' Ze maakte een handgebaar, dat Sneep negeerde.
    'Ik zal mijn best doen om jullie te beschermen,' zei Sneep, 'en ik zal de nodige research doen naar die ketting.' Claire knikte dankbaar. 'En hoe zit het met jou? Gaara?' Sneep sprak zijn naam zacht uit, waar Claire kippenvel van kreeg. 'Help je mijn dochters?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Brian schudde zijn hoofd. ‘Nee, absoluut niet.’

    -

    Moon knikte terwijl ze Li nakeek. Ze kende de jongen waarop ze eens verliefd was geworden nauwelijks terug. Zijn uiterlijk was hetzelfde, maar hij zocht steeds de afzondering op en hij was erg melancholisch. Natuurlijk nam ze dat hem niet kwalijk, gezien hij iedereen behalve haar was kwijtgeraakt, maar het zorgde er wel voor dat de muur die tussen hen in was ontstaan sinds Megan op het toneel was verschenen niet afbrokkelde. Bovendien kon ze maar moeilijk wennen aan het feit dat ze niet meer wist wat er in Li’s hoofd omging. Hij was nooit een prater geweest, maar dat had ook nooit gehoeven, want ze had hem altijd feilloos kunnen aanvoelen.

    Ze verplaatste haar gedachten naar thuis en vroeg zich af hoe dat eruit zou zien. Zou ze haar vader er wel vinden? Zou hij wel bestaan? Zouden haar broertjes nog leven? Haar moeder?
    Misschien was het beter als ze hier bleven, voordat ze haar ellende op haar familie projecteerde en ze hen in deze akelige situatie betrok.

    -
    Gaara blikte in de onpeilbare blik van de man. Was dat hun vader? Hij kon het zich nauwelijks voorstellen. Hij kende hem wel: het was een dooddoener.
    ‘Misschien,’ antwoordde hij kortaf, terwijl hij zich afvroeg of Lydia oog in oog met deze tovenaar zou hebben gestaan.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 20:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luuk werd gek van de eenzaamheid. Hij zat al een eeuwigheid in zijn eentje in de cel. Af en toe hoorde hij stemmen van anderen, maar ze lieten hem altijd ongemoeid. Hij begreep niet waarom hij werd vastgehouden. Hij had geen toverkracht of andere bijzondere gaven. Lieten ze hem hier wegrotten? Maar waren bleven ze hem dan voedsel geven?
    Zuchtend leunde hij met zijn hoofd tegen de muur aan, terwijl hij zich afvroeg hoe het Moon en Li verging. Kon hij hen maar een brief sturen en vertellen dat ze alles behalve dood waren!

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 13:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Misschien?' herhaalde Sneep. 'Jij bent niet bereid mijn dochters te helpen? Wat heb ik aan 'misschien'?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Gaara lachte schamper. 'Het gaat je niets aan wat ik doe.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ardaneus had al dagen doelloos door de bossen gelopen, weg van de drukke steden en weg van die vreselijke kinderen.Hij had al dagen niet gegeten, en had geen idee waar Sykes en Daisy zich bevonden, maar het maakte niet uit. De missie was gefaald, Brian was dood. Ardaneus zuchtte luid en bewoog zich verder onder het bladerdak, tot een oude geur zijn neus vulde en hem deed watertanden. Hij volgde de geur van hert tot hij bij een oud houten huisje aankwam. Luid klopte hij op de deur.

    'Het gaat mij heel veel aan, wat jij doet,' antwoordde Sneep scherp.

    Claire zond Gaara een verbaasde blik toe. 'Waarom wil je me niet helpen?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Denk je dat ik hier niet weg wil?’ snoof Gaara. ‘Ik heb er net zoveel baat bij om die ketting te vinden als hij.’ Hij blikte even op Sneep. ‘Maar ik geloof niet dat hij werkelijk zijn best zal doen om ons te helpen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat is niet waar,' protesteerde Claire. 'Hij is mijn vader, natuurlijk helpt hij ons! Wat is er ineens met je? Waarom doe je zo?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Gaara snoof en stond op. Hij wist niet of Claire wist dat haar vader een dooddoener was. Als hij niet in deze belachelijke wereld terecht was gekomen, hadden ze misschien wel een doodsvloek op elkaar losgelaten. Misschien had hij Lydia dan zelfs vermoord...
    'Ik hoef z'n hulp niet,' bromde hij, alvorens hij naar buiten liep, waar hij zich minder opgesloten voelde dan binnen de schoolmuren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wat heeft hij ineens?' vroeg Emmy fronsend. 'Rare snuiter, af en toe.'
    Claire keek hem teleurgesteld na en sloeg het boek over Magische Voorwerpen dicht.
    'Geen loyale vriendschap, merk ik?' zei Sneep.
    Claire haalde haar schouders op. 'Ik dacht dat we vrienden waren,' mompelde ze. 'Blijkbaar heb ik me vergist.' Hij had geen antwoord gegeven op Sneeps vraag of hij hen zou helpen, en Claire had ineens de behoefte om alleen te zijn. Ze was ondanks Gaara's afstandelijke, onvoorspelbare gedrag, erg op hem gesteld. Ze dacht dat hij haar respecteerde. Zoals zij ook met hem had gedaan.
    'Ik ga vast terug naar de leerlingenkamer. Het is fijn om je weer te zien,' zei ze tegen Sneep. Die gaf een kort knikje en bleef alleen achter met Emmy.
    'Houd die twee in de gaten. Hij lijkt me niet erg betrouwbaar.'
    Emmy knikte zwijgend, griste haar zak met Smekkies in alle Smaken uit zijn handen en verliet de bibliotheek.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Een zucht verliet zijn lippen terwijl hij op een stenen muurtje neerzakte en in de verte staarde. Hij was eigenlijk een beetje geschrokken van het feit dat Sneep Claire’s vader was. Wist ze soms al dat hij een dooddoener was? Was dat de reden dat ze hem ook accepteerde zoals hij was?
    Hij wist alleen dat hij Sneep niet in de ogen kon kijken. Niet zolang hij niet wist hoe het met Lydia was afgelopen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Claire..' Emmy legde haar hand op haar schouder. Claire had zich afgezonderd in de leerlingenkamer en staarde in het haardvuur. 'Hij bedoelde het vast niet zo.'
    'Ja, vast,' klonk het zacht. 'Ik dacht dat we echt een vriendschap op hadden gebouwd.' Emmy schoof een stoel bij en vouwde haar handen op haar schoot. Ze keek naar Claire en voelde een golf van medelijden. 'Denk je dat Gaara iets om ons geeft?'
    Emmy keek vertwijfeld in haar bruine ogen en pakte haar toverstok, om iets om handen te hebben. 'Ik denk dat hij wel om jou geeft.'
    'Waarom doet hij dan zo? Alsof we hem niets kunnen schelen? Waarom helpt hij niet te zoeken naar die ketting? Straks neemt die Epialthes onze toverkracht weer weg! Ik wil dat niet! Dat zelfde geldt voor jou, jij vertikt het ook om me te helpen!'
    Emmy schrok een beetje van haar felle reactie en sloeg haar ogen neer. 'Het spijt me.'
    'Het enige dat je doet is me dwars liggen, sinds je hier bent!' zei Claire.
    'Het spijt me,' zei Emmy opnieuw. 'Ik weet soms gewoon niet..' Ze schudde haar hoofd. 'Laat maar. Er is geen excuus voor mijn gedrag. Ik zal proberen het te veranderen, Claire,' beloofde ze. Ze legde haar hand op die van Claire en glimlachte flauwtjes.
    Die glimlachte waterig terug en pakte de Avondprofeet van een tafeltje. Emmy keek naar haar en aarzelde voor ze het volgende uit sprak.
    'Volgens mij ziet hij je wel zitten,' zei ze luchtig. 'Gaara.'
    Claire keek op en grinnikte. 'Ja hoor. Is dit een poging om me op te vrolijken?'
    Emmy haalde haar schouders op. 'Ik meen het.'
    Claire bande die gedachten uit haar hoofd en keek Emmy aan. 'Beloof nu maar gewoon dat je me helpt met die ketting.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sam huilde van uitputting, binnen een week groeide er een baby in haar en gaf ze geboorte aan het kind. Meestal zag ze ze nooit, ze werden direct weggehaald. Ze vroeg zich af of ze magie zouden hebben, gezien zij dat natuurlijk wel had maar niet in dit lichaam, in deze dimensie zij had geen magie. Haar kinderen ook niet.
    Het was een kwelling, elke week kwam er wel een andere man waarmee ze het bed moest delen. Soms deden ze het met beleid terwijl andere haar pijnigde.

    Met tegenzin ging Gaara naar het avondmaal, waar hij altijd geacht was sociaal te doen. Tomas had al snel andere afdelingsgenoten vonden die meer terugzeiden en dus zat hij in zijn eentje te eten. Niet dat hij dat in principe vervelend vond, want hij wist niet beter, maar het was toch ongemakkelijk als je de énige was die alleen was. Hij gluurde vanaf zijn plaatsje even naar professor Sneep, maar hij wist nog steeds niet of hij er met Claire over moest praten.


    Every villain is a hero in his own mind.