• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Took zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:45 ]

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hahaha, I knoow :') En als je dan vanaf Elrond's kant nog verder terug gaat komt je bij Melian de Maia en Thingol uit. Dus Elrond en zijn kinderen zijn een paar procent Maiar ^^

    Net als Aragorn ^^ Maar die is nog minder procent. Aragorn en Arwen zijn heel verre familie van elkaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    http://www.empireonline.com/100sexiest2013/men/men.asp?star=18

    Dit stuurde n vriendin van mij naar me op XD.
    Leuk voor de Thorin-fans ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hahaha, I knoow :') En als je dan vanaf Elrond's kant nog verder terug gaat komt je bij Melian de Maia en Thingol uit. Dus Elrond en zijn kinderen zijn een paar procent Maiar ^^


    en via haar broer, weet even niet welke, maar diens dochter


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    kan ik hobbit fan numero 49 worden?


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik was dit topic helemaal vergeten. Sorry


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niniel schreef:
    (...)

    en via haar broer, weet even niet welke, maar diens dochter

    Huh, nu heb ik geen enkel idee wie je bedoelt, haha.


    Stenenlikker



    :Y)


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)
    Huh, nu heb ik geen enkel idee wie je bedoelt, haha.

    De broes van Galadriel, ze had twee broers, of nee wacht, haar ooms, de half broers van Feanor


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:



    :Y)

    vet cool :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    De broes van Galadriel, ze had twee broers, of nee wacht, haar ooms, de half broers van Feanor


    Haar oom Fingolfin is de overgrootvader van Ëarendil, wie de vader van Elrond is ^^
    Ik hou echt zo enorm van google, haha.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Haar oom Fingolfin is de overgrootvader van Ëarendil, wie de vader van Elrond is ^^
    Ik hou echt zo enorm van google, haha.

    Ja klopt, ik ook :d heerlijk :D
    http://lotr.wikia.com/wiki/Fingolfin


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hee jongens,
    ik zet het ook op mijn profiel, maar ik wilde het hier toch nog even melden. Ik kon de komende tijd niet veel meer online. Dit heb ik met veel moeite (verslavingen he?) besloten. Een tijdje geleden deed ik hetzelfde, en toen kwam ik na een maandje of 3 weer terug. Maar ik merk dat ik te veel aan Quizlet vasthoud. In de tijd dat ik moet werken zit ik hier met jullie te kletsen en de topic te onderhouden. Dus het spijt me, maar ik ga jullie even een tijdje verlaten. Ik zal nog wel af en toe online komen, zoals in de weekenden, maar niet veel meer. Berichtjes worden pas later beantwoord enzo, maar ik zal sowieso reageren. En dus ook in dit topic, ik zal voor een lange tijd niet meer een hobbittopic openen, alle eer aan Took :Y)
    Ik wens jullie heel veel plezier!
    Liefs,
    LakeTown


    Btw. ik zal nog wel af en toe in het speeltopic van Venomis reageren, dus maak je daar maar geen zorgen over

    Ah jammer zeg! Maar ik kan het wel begrijpen!
    Toch hoop ik dat je snel meer tijd vindt om te komen. ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    Hee jongens,
    ik zet het ook op mijn profiel, maar ik wilde het hier toch nog even melden. Ik kon de komende tijd niet veel meer online. Dit heb ik met veel moeite (verslavingen he?) besloten. Een tijdje geleden deed ik hetzelfde, en toen kwam ik na een maandje of 3 weer terug. Maar ik merk dat ik te veel aan Quizlet vasthoud. In de tijd dat ik moet werken zit ik hier met jullie te kletsen en de topic te onderhouden. Dus het spijt me, maar ik ga jullie even een tijdje verlaten. Ik zal nog wel af en toe online komen, zoals in de weekenden, maar niet veel meer. Berichtjes worden pas later beantwoord enzo, maar ik zal sowieso reageren. En dus ook in dit topic, ik zal voor een lange tijd niet meer een hobbittopic openen, alle eer aan Took :Y)
    Ik wens jullie heel veel plezier!
    Liefs,
    LakeTown


    Btw. ik zal nog wel af en toe in het speeltopic van Venomis reageren, dus maak je daar maar geen zorgen over

    N'awww. Jammer, maar begrijpelijk. Heel veel succes met je werk. (:


    Caution first, always.