• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Took zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:45 ]



    Prachtig dit :'D

    Draculea schreef:


    Uunnghhhh. :9~


    Caution first, always.


    :W




    :c
    Sorry voor spam trouwens.

    Draculea schreef:


    :W

    Lee, you little shit.


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    Hee jongens,
    ik zet het ook op mijn profiel, maar ik wilde het hier toch nog even melden. Ik kon de komende tijd niet veel meer online. Dit heb ik met veel moeite (verslavingen he?) besloten. Een tijdje geleden deed ik hetzelfde, en toen kwam ik na een maandje of 3 weer terug. Maar ik merk dat ik te veel aan Quizlet vasthoud. In de tijd dat ik moet werken zit ik hier met jullie te kletsen en de topic te onderhouden. Dus het spijt me, maar ik ga jullie even een tijdje verlaten. Ik zal nog wel af en toe online komen, zoals in de weekenden, maar niet veel meer. Berichtjes worden pas later beantwoord enzo, maar ik zal sowieso reageren. En dus ook in dit topic, ik zal voor een lange tijd niet meer een hobbittopic openen, alle eer aan Took :Y)
    Ik wens jullie heel veel plezier!
    Liefs,
    LakeTown


    Btw. ik zal nog wel af en toe in het speeltopic van Venomis reageren, dus maak je daar maar geen zorgen over


    Nahh, Lieke, dat vind ik echt heel erg jammer. (no_chears)
    Dankjewel voor alle hulp in dit topic. Dat waardeer ik echt heel erg. Ik wens je veel geluk met je school. ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:
    Hee jongens,
    ik zet het ook op mijn profiel, maar ik wilde het hier toch nog even melden. Ik kon de komende tijd niet veel meer online. Dit heb ik met veel moeite (verslavingen he?) besloten. Een tijdje geleden deed ik hetzelfde, en toen kwam ik na een maandje of 3 weer terug. Maar ik merk dat ik te veel aan Quizlet vasthoud. In de tijd dat ik moet werken zit ik hier met jullie te kletsen en de topic te onderhouden. Dus het spijt me, maar ik ga jullie even een tijdje verlaten. Ik zal nog wel af en toe online komen, zoals in de weekenden, maar niet veel meer. Berichtjes worden pas later beantwoord enzo, maar ik zal sowieso reageren. En dus ook in dit topic, ik zal voor een lange tijd niet meer een hobbittopic openen, alle eer aan Took :Y)
    Ik wens jullie heel veel plezier!
    Liefs,
    LakeTown


    Btw. ik zal nog wel af en toe in het speeltopic van Venomis reageren, dus maak je daar maar geen zorgen over

    Ik zal je missen meis, suc6 met school, werk en andere bezigheden, gelukkig is het neit voor altijd en spreken we je af en toe in de weekenden, en op het RPG forum :D
    Maar tot die tijd:
    Namárië, Moge Varda over je waken op dagen dat je niet bij ons bent ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik wilde een Elrond icon, maar nu ga ik echt kapot. Het is net alsof hij nu een account heeft op Q met een selfie als PF.


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    Ik wilde een Elrond icon, maar nu ga ik echt kapot. Het is net alsof hij nu een account heeft op Q met een selfie als PF.


    Hahahahahaha xD
    Maar wel een leuke, Gil-Galad!


    Stenenlikker



    Hihi, en Elrond dan echt doodserieus :')


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:



    Hihi, en Elrond dan echt doodserieus :')

    Ik ben echt gek op die foto's van Elrond en Gil-Galad. hfsdkfhsdjfhsdkfhsjd! C:


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    Ik ben echt gek op die foto's van Elrond en Gil-Galad. hfsdkfhsdjfhsdkfhsjd! C:


    Uhuh ^^ Ik ook. Sowieso ben ik gewoon gek op Elrond en Gili ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Uhuh ^^ Ik ook. Sowieso ben ik gewoon gek op Elrond en Gili ^^

    Same here. C:


    Caution first, always.

    Heey meiden hadden jullie die lotr leggings al gezien? die zijn te koop :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    Heey meiden hadden jullie die lotr leggings al gezien? die zijn te koop :D


    Waaaaar?
    Ik weet alleen niet of ik zoiets wel zou willen dragen :S


    Stenenlikker